Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivaByoux schreef:Wat een kinderachtige reacties over de schaafwonden.. beetje empathie mag ook wel weer voor de medemens.
Erg schrikken zo'n valpartij! Gelukkig zijn jij en de fietser niet al te beschadigd. Zijn geen lekkere plekken als ik het zo zie, dat wel
Winged schreef:Ricie schreef:Reed denk een kilometer of 35, wegdek was flink nat door de regen. Dus daardoor ver doorgegleden. Fietser is er redelijk vanaf gekomen. Is even later opgestaan en na gegevens uitgewisseld te hebben is hij verder gefietst. Heeft dus ook geluk gehad. Scooterverzekering is alleen WA. Dus krijg niks van mn eigen verzekering. Zal dus met de fietser geregeld moeten worden.
Maar goed, even afwachten hoe alles verder verloopt.
Bedankt voor alle reacties en beterschaps wensen!
en waarschijnlijk ipv alleen je achterrem ook je voorrem vol ingedrukt waardoor het wiel is geblokkeerd gok ik zo. Altijd de achterrem gebruiken en nooit voor!
Winged schreef:Ricie schreef:Reed denk een kilometer of 35, wegdek was flink nat door de regen. Dus daardoor ver doorgegleden. Fietser is er redelijk vanaf gekomen. Is even later opgestaan en na gegevens uitgewisseld te hebben is hij verder gefietst. Heeft dus ook geluk gehad. Scooterverzekering is alleen WA. Dus krijg niks van mn eigen verzekering. Zal dus met de fietser geregeld moeten worden.
Maar goed, even afwachten hoe alles verder verloopt.
Bedankt voor alle reacties en beterschaps wensen!
en waarschijnlijk ipv alleen je achterrem ook je voorrem vol ingedrukt waardoor het wiel is geblokkeerd gok ik zo. Altijd de achterrem gebruiken en nooit voor!
lifaya schreef:Mij is geleerd eerst gas los te laten wn dan gedoseerd beide remmen in te drukken, nooit alleen je achter of voor rem
xxCYNNxx schreef:ts weet dat ook heus wel denk ik zo, maar als er ineens iemand op jouw helft zit, dan moet je van goede huize komen wil je niet uit schrik de rem keihard inknijpen.
Een reflex die iedereen die wel eens op een scooter heeft gereden, is overkomen.