Gillbo schreef:Nee maar daarom schrijf ik ook dat je dat niet zómaar moet accepteren.
Als je leest zie je dat ts een paar keer bij een fysio is geweest en dat is naar mijn idee geen gedegen onderzoek om zomaar te accepteren dat dat het is.
Als jij dat wel vind prima maar ik zou voor ik me zo zou laten beperken niet alleen uitgaan van wat een fysio zegt. Daar moet beter onderzoek gedaan worden in bijv een ziekenhuis of in ieder geval een second opinion.
Ik zelf heb jaren lang rugklachten gehad, liep letterlijk krom. Veel gedokterd en uiteindelijk bij een ostheopaat binnen 5 behandelingen van de pijn af. Een wonder, nee zeker niet. Hij kwam er achter dat de pijn via mijn niet kwam, heeft dat behandeld en de pijn was en is weg
Neem aan dat je de nier bedoelt.
Dan zou ik het dus absoluut niet bij de Ostheopaat laten het in elk geval heel duidelijk met je huisarts bespreken en een controle bij de uroloog Eizen. Zelf nier patiënt en ja dat kan klachten geven in de rug.
De Ostheopaat had jou al door moeten verwijzen naar de uroloog.
Voor de TS ga eens kijken naar wat je wel kunt. Meschien zijn er leuke uitzendbureaus in de buurt die je daarbij willen helpen?
Je kunt via een speciaal bureau bijles geven, of via bijvoorbeeld je studie-vereniging, of zelfs zelf een 'bijles-bedrijfje' oprichten en organiseren. Het is vooral een handige bijbaan omdat de kinderen vaak rond dezelfde tijd klaar zijn met school als dat jij klaar bent met je lessen.