Heel veel geluk in je verdere leven gewenst

en hopelijk opent dit topic de ogen van mensen die nog in zo'n schuitje zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:that's the way to go TS. Chapeau dat je uiteindelijk toch dat tikkeltje zelfrespect terug vond om de mss wel belangrijkste stap in je leven te zetten. Geluk maak je zelf...
Zelf ook in een gelijkaardige situatie gezeten, gelukkig met weinig fysiek geweld. Maar het is niet het fysieke geweld dat je zelfbeeld ondermijnd, maar de psychische oorlog en woorden die dwars door je ziel snijden.
anjali schreef:Goed zo meid. Veel vrouwen blijven bij een fout vriendje,het lijkt wel een soort verslaving,die zelfs een fatale afloop kan hebben.
Aria_zz schreef:Goed neergezet. Sterk van je Ts, en inderdaad, niemand hoeft bij zo iemand te blijven. Want man, echt zo erg hoe hij jou behandelde.
Wat fantastisch voor je dat je gedurft hebt, de keuze gemaakt en het leven gegrepen.
Super dat je nu gelukkig bent.
En ja, meer mensen mogen dit lezen en het beseffen, dat ze veel waard zijn en zich goed mogen voelen over zichzelf en een keuze hebben, hoe moeilijk ook.
Ik heb zo ook een zware relatie verbroken, gelukkig lang zo erg niet als bij jou ts, maar het leven dat je daarna terug vindt, is gewoon fantastisch.
Ik ben toen een jaar amateur modellenwerk gaan doen, stel je voor, bij hem voelde ik me zo lelijk.
Gek is dat he, dat iemand zo iets met je kan doen. Maar jijzelf, die blijft altijd de belangrijkste.