Maar misschien heb ik er een heel verkeerd beeld van, van wat er in zou horen te zitten

Voor die kinder idd gewoon eten, drinken en zo'n dure dopperfles vond ik ook wel een goeie. Misschien nog een reisspelletje ofzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tink89 schreef:Blijheid schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat kinderen van 6-10 niet zoveel hebben met een bon voor een etentje, tijdschrift voor volwassenen, kortingsbonnen, douchespul etcAls je een soort tasje wil maken geschikt voor leeftijd 6 t/m 24 zou ik eerder denken aan een tasje met lekkers/fruit/broodjes voor onderweg, en het idee van de dopper (of ander herbruikbaar drinkflesje) vind ik ook leuk! Prima voor mee naar het werk bij de wat oudere groep, en voor naar school voor de kinderen
Maar een bon voor een ijsje, een kindertijdschrift en een 'coole' douchegel kan wel prima. Alles hoeft toch niet voor volwassenen te zijn? En broodjes voor onderweg gingen hier standaard de prullenbak in. Veel kinderen lusten/mogen lang niet alles en krijgen va thuis mee.
De dopper vind ik wel tof!
Daarnaast is in de begroting meegenomen dat er een heuse advertentie op Facebook komt te staan, in de hoop zo ook de jeugd te bereiken.
Maar er zijn gelukkig ook een hoop leuke dingen hoor!