Wat zie jij graag in een goody-bag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: Wat zie jij graag in een goody-bag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 12:35

Ik knap altijd heel erg af op goodiebags (voor volwassenen), omdat het gewoon rommel is wat erin zit. Reclamefolders, kortingsbonnen waar niemand wat aan heeft (bij besteding van €50 krijg je dan €0.50 korting ofzo). En een ballon en een pen.
Maar misschien heb ik er een heel verkeerd beeld van, van wat er in zou horen te zitten :+

Voor die kinder idd gewoon eten, drinken en zo'n dure dopperfles vond ik ook wel een goeie. Misschien nog een reisspelletje ofzo

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 12:41

Als je budget overhoud dit evt opmaken aan bol.com bonnen oid? Kan men zelf nog iets kiezen en hou je niets over.
Ik ben in goodybags altijd fan van kleine gadgets. USB sticks kan je nooit genoeg hebben, powerbank voor de mobiel, van die metalen puzzels zijn ook altijd leuk: https://goo.gl/images/vhHJCg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 12:41

Tink89 schreef:
Blijheid schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat kinderen van 6-10 niet zoveel hebben met een bon voor een etentje, tijdschrift voor volwassenen, kortingsbonnen, douchespul etc :n Als je een soort tasje wil maken geschikt voor leeftijd 6 t/m 24 zou ik eerder denken aan een tasje met lekkers/fruit/broodjes voor onderweg, en het idee van de dopper (of ander herbruikbaar drinkflesje) vind ik ook leuk! Prima voor mee naar het werk bij de wat oudere groep, en voor naar school voor de kinderen :)

Maar een bon voor een ijsje, een kindertijdschrift en een 'coole' douchegel kan wel prima. Alles hoeft toch niet voor volwassenen te zijn? En broodjes voor onderweg gingen hier standaard de prullenbak in. Veel kinderen lusten/mogen lang niet alles en krijgen va thuis mee.

De dopper vind ik wel tof!

Kindertijdschrift en coole douchegel is denk ik weer lastig als je een alles in 1 pakket wil doen, daar heb je als 20 jarige weer niks mee. Bon voor een ijsje is wel leuk ja!

Ik zou me echt richten op dingen die voor alle leeftijden leuk zijn, óf verdelen in leeftijdsgroepen en daarop aanpassen.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 12:49

Bon voor ijsje is inderdaad leuk, en een leuke/hippe USB stick vind ik ook wel een goede! Meestal zijn de jongsten toch een jaar of 8 en volgens mij maken kinderen tegenwoordig ook al genoeg gebruik van elektronica.

@Roadracer: communicatie is ook zeker een onderdeel van dit project! Echter kunnen wij veel dingen gewoon 'gratis' regelen, zoals een bericht op de gemeentepagina van de krant, een bericht op onze website en iedereen inclusief wethouder twittert bij ons :D Daarnaast is in de begroting meegenomen dat er een heuse advertentie op Facebook komt te staan, in de hoop zo ook de jeugd te bereiken.

@nice1987: I know... is ook wel even wennen als je bij een gemeente gaat werken terwijl je uit de commerciële sector komt :D Maar er zijn gelukkig ook een hoop leuke dingen hoor!

@Shadow0: Dit project wat ik heb gekregen gaat echt alleen over mantelzorgwaardering en in mijn geval voor de jonge mantelzorger. Voor mantelzorgers boven de 24 wordt een bijeenkomst geregeld en worden VVV bonnen uitgegeven. Uiteraard is er ook een portefeuille voor mantelzorgondersteuning. Zeker een onderwerp wat onze aandacht heeft, in de nieuwe verordening zijn zelfs de regels voor respijtzorg flink versoepeld. Maar voor nu mag ik me dus even met alle leuke dingen bezighouden :D

@antje_vip: dat is nou juist het idee dat ze er niet zo'n sneu pakketje krijgen, maar een mooi pakketje met leuke kleine cadeautjes om nog eens mee naar huis te nemen.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:17

Super dat je een budget hebt! Er worden veel leuke dingen geopperd.
Nog een ervaring van mijn kant: probeer de mantelzorger in het zonnetje te zetten, zonder het zorgen daar teveel bij te betrekken.
Ik word altijd al gevraagd naar mijn vader, ben altijd met hem bezig, met zijn zorg, met zijn speciale momentjes etc etc.

Meeste mensen denken er niet aan om te vragen hoe het nou met mij gaat en wat ik zou willen. Foto's zijn heel waardevol, als je daar iets voor kunt regelen, super! Maar eerlijk... ik zou niet zo zitten te wachten op een bon/aanbod/product waar ik samen met mijn vader iets mee kan. Klinkt misschien egoïstisch, maar ik wil ook wel eens een dag die om mij draait. (Ja, ik kan zelfs mijn verjaardag niet vieren vanwege zijn ziekte)

Ik wil niet beweren dat bovenstaande voor iedereen geld, je hebt ook te maken met wat jongere kinderen. Maar het geeft je misschien wel een indruk.
Mantelzorgers in volwassen leeftijd zijn trouwens vaak ook moeilijk te bereiken omdat ze hun zorg niet kunnen/willen opgeven voor die gelegenheid.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 14:41

Bij de Hema heb je chocoladerepen met tekst erop. Misschien zit daar iets toepasselijks bij?

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:06

Mirriezz heeft wel gelijk de doelgroep is lastig thuis weg te halen/berijken, en ik heb het ook zo ervaren dat het dan ook fijn is dat het eens een keer om jou draait

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:25

een barbeque regelen oid als afsluiting van de dag

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 13:21

In elk geval zaken vermijden die eisen dat je eerst geld uitgeeft voor je wat krijgt. Zoals waardebonnen van 10 euro die pas geldig zijn als je 20 euro uitgeeft. Dat vind ik echt niet kunnen.