Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat hij er van zou vinden als je hem meeneemt om een drankje te drinken, als bedankje.
Leonoor schreef:Berichtje sturen via FB:
"Graag zou ik worden behandeld door een andere fysiotherapeut binnen jullie kliniek, kan jij dat regelen?"
Als hij dan vraagt waarom kun je simpel antwoord geven;
"Dat schept de mogelijkheid om jou te vragen om een keer ergens een drankje te doen"
Duidelijker kan het niet
Ragdollcat schreef:Ik ben eerder van mening dat als hij jou echt leuk vind dat hij je wel zelf weet te vinden en had hij je al overgedragen aan zijn collega.
Maar dat is nog steeds niet het geval, dus ik zou niet teveel van verwachten en niet teveel zelf het initiatief nemen, grote kans dat je een blauwtje loopt en dat is niet goed voor jouw zelfvertrouwen als een verlegen persoon. Want als je nog behandeld moet worden en je komt hem tegen, lijkt mij voor jou een ongemakkelijke moment.
Een collega van mij was ook verliefd op haar fysiotherapeut.........en naar het schijnt komt het vrij vaak voor...........
Schuur_ schreef:Ik zou het hem bij de volgende behandeling gewoon vragen of hij zin heeft om een drankje met jou te doen.
Niet via Facebook en zeker niet via die rare constructies (kan je mij door iemand anders laten behandelen want ik wil met je uit
Schuur_ schreef:Ik zou het hem bij de volgende behandeling gewoon vragen of hij zin heeft om een drankje met jou te doen.
Niet via Facebook en zeker niet via die rare constructies (kan je mij door iemand anders laten behandelen want ik wil met je uit)
Keep it casual! Dadelijk ziet er niks of valt hij jou tegen buiten zijn praktijk
Rood hoofd enz.
de zon en warmte deed veel haha Leonoor schreef:Berichtje sturen via FB:
"Graag zou ik worden behandeld door een andere fysiotherapeut binnen jullie kliniek, kan jij dat regelen?"
Als hij dan vraagt waarom kun je simpel antwoord geven;
"Dat schept de mogelijkheid om jou te vragen om een keer ergens een drankje te doen"
Duidelijker kan het niet