s' ochtends bordje Honey Pops, tussendoor niks en 's avonds aten we patat en kip. weinig dus haha
lovelynutia
Geplaatst: 22-07-16 23:55
Maureen95 schreef:
Stamppot andijvie
Je bent niet de enige
Naranga
Geplaatst: 23-07-16 00:04
Gisteren en vandaag gazpacho, maar inderdaad weinig trek met dit weer. licht verteerbare dingen gaan er nog wel in, maar aan stamppot moet ik echt niet denken... Zijn jullie zwanger ofzo? (een zwangere vriendin is nu helemaal van de stamppotten, arme vent)
oomens
Geplaatst: 23-07-16 00:15
Naranga schreef:
Gisteren en vandaag gazpacho
Hier eergisteren en gisteren. Was toch wat veel voor naast een stevige pastasalade, ondanks dat ik gelukkig wel gewoon trek heb.
Iris82
Geplaatst: 23-07-16 00:27
Pastasalade met gerookte zalm, ei, avocado, tomaat, mozzarella, rucola en kruidenroomkaas.
Te lekker gewoon.
Rebel_Jits
Geplaatst: 23-07-16 11:00
Mosselen Boontjes-salade met extra kaas of kip erin. Soepje met brood Zelfgemaakte spaghetti
M'n ontbijt en lunch blijven steevast hetzelfde, die verander ik zelden
Ik zit nu met mijn koffie en ondertussen stoom ik brocoli en bloemkool. Als ik straks terugkom met de honden is dat afgekoeld: noten, rucola, rode ui en een dressing slasausje maken met wat blauwe kaas en dat is dan mijn salade van vandaag. Gisteren tabouleh. Eergisteren eikebladsla met sperziebonen, spekjes, mozarella en een mosterddressing.
Gewoon wat ik altijd eet. Mijn man kan ook zo lekker flauw doen over dat eten met warm weer.... Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg. We bbq'en iets meer omdat het fijn weer is maar verder gewoon zoals altijd.
Ladyingreen
Geplaatst: 23-07-16 11:30
Ik eet ook gewoon als altijd. Koude salades blieft mijn vriend niet, zelf zou ik dat wel willen eten. Ik moet echt fatsoenlijk eten, anders hou ik de hitte helemaal niet vol.
Voornamelijk slaatjes. Als het warm is eet ik heel slecht. Komt denk ik omdat ik zoveel meer water drink dan. Ik heb geen trek maar wel heel heel veel dorst wat dus resulteert in liters water naar binnen gooien want dat lest de dorst tenminste.
dingen waar ik altijd uit kies: 's ochtends: bakje yoghurt(of cruesli met yoghurt), boterham, tosti(meest genomen keus), eierkoek, fruit 's middags : bakje yoghurt , boterham, tosti, fruit of niks 's avonds : met de rest mee eten, cruesli, boterham (ik hou niet van het avondeten...)
Ik heb met warm weer nooit minder trek, of minder zin in warm eten. Dus ik eet gewoon wat ik altijd eet: 's ochtends kwark met fruit, en 's middags en 's avonds groente met peulvruchten of een vleesvervanger (of een salade). Tussendoor meestal fruit.