Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je rijdt sowieso ongeveer 8 uur heen en weer terug. Bovendien is de P&O op dit moment stervensduur. Die prijs gaat pas half september naar beneden. Alhoewel.. ik bedenk mij net dat als je een dagretour doet er nog wel eens flink van de prijs afgaat. Wordt dan wel doorkachelen. Je hebt ongeveer 10 a 12 uur om weer terug te komen. Sammie schreef:Hull?? Dat is niet de goedkoopste route iig en de snelste betwijfel ik ookJe rijdt sowieso ongeveer 8 uur heen en weer terug. Bovendien is de P&O op dit moment stervensduur. Die prijs gaat pas half september naar beneden. Alhoewel.. ik bedenk mij net dat als je een dagretour doet er nog wel eens flink van de prijs afgaat. Wordt dan wel doorkachelen. Je hebt ongeveer 10 a 12 uur om weer terug te komen.
Ik kom er meerdere keren per jaar
Je hebt in Harwich echter ook een boot (die ook van Hoek van Holland vaart tegenover het dock van de P&O en dat is toch echt ietsje korter). En is in augustus ook zeker goedkoper.
P&O is gewoon heel duur in de zomermaanden, tenzij je ruim vooruit boekt. (En op dezelfde dag terug scheelt ook.) Dat weet ik toevallig omdat ik in Londen moest wezen en heb gekeken wanneer en hoe reizen goedkoper is (Hull en dan de trein) of vanuit Harwich en daar de trein. Sammie schreef:Ik weet wel waar Kingston upon Hull ligt hoorIk kom er meerdere keren per jaar
Je hebt in Harwich echter ook een boot (die ook van Hoek van Holland vaart tegenover het dock van de P&O en dat is toch echt ietsje korter). En is in augustus ook zeker goedkoper.
P&O is gewoon heel duur in de zomermaanden, tenzij je ruim vooruit boekt. (En op dezelfde dag terug scheelt ook.) Dat weet ik toevallig omdat ik in Londen moest wezen en heb gekeken wanneer en hoe reizen goedkoper is (Hull en dan de trein) of vanuit Harwich en daar de trein.
Bovendien zit je met nog met die veelte dure boot. En als Rebecca de boot vanaf Harwich (met korting) al aardig te duur vind is Hull eigenlijk ook al geen optie.
Ik heb het iig wel mee laten wegen toen.
, moet niet te gek