Groot item uit UK naar Nederland vervoeren..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 13:53

Als je het uit het zuiden van Engeland moet halen (en dan het mooiste als het Zuid-Oost Engeland is), dan zou je met de treintunnel kunnen gaan of met de veer vanuit... god hoe heette het daar ook alweer... Calais.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:05

Afmetingen is maar net hoe hij ingepakt is , gewicht is gissen ..

Het is ja een ronde zware bol :+

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:08

Bel Henneken verhuisdiensten die rijden wekelijks naar het VK en zijn hartstikke goedkoop. Wij laten regelmatig spullen overkomen op doe manier. 15 grote verhuisdozen vol met spullen kostte maar 450 euro vanuit London. Dus jouw pakketje zal nog veel voordeliger zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:17

_/-\o_ Dat is het , dat zou ideaal zijn zoals hun het online staan hebben

Heb op uship een bod van 203 euro _/-\o_

Sammie

Re: Groot item uit UK naar Nederland vervoeren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:23

Ja, met trailer er achter wordt het een duur geintje op de boot. Dan kun je idd beter eerst kijken naar verzendbedrijven.

gekoppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:24

Ongeveer afmetingen? ca 1 x 1 x 1 of 2 x 2 x 2 meter? Gewicht 10 KG of 100KG. Ongeveer moet het toch bekend zijn? Ik denk dat je het voor ca. 80 tot 120 euro hier moet kunnen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:28

Klopt Sammie :j

Ja denk ongeveer een meter bij een meter bij een meter max , en gewicht schat ik rond de 75 kg a 100 kg :)

gekoppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:25

En waar in de UK staat de ballon? En waar in NL afleveren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:00

Staat pagina eerder , van Dursley naar [plaats] :)

gekoppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 08:31

Ik heb een prijs gekregen van 168 euro (toch iets duurder dan ik dacht). Misschien kun je zelf er nog achteraan bellen. In elk geval succes ermee.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:07

Rebecca schreef:
Staat pagina eerder , van Dursley naar Joure :)

Ik zou gewoon de boot naar Hull retour boeken. 's avonds naar Rotterdam, overvaren, in een dag op-en-neer naar Dursley en dan 's nachts weer terugvaren. Dat is in ieder geval de snelste route.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:10

Hull?? Dat is niet de goedkoopste route iig en de snelste betwijfel ik ook :D Je rijdt sowieso ongeveer 8 uur heen en weer terug. Bovendien is de P&O op dit moment stervensduur. Die prijs gaat pas half september naar beneden. Alhoewel.. ik bedenk mij net dat als je een dagretour doet er nog wel eens flink van de prijs afgaat. Wordt dan wel doorkachelen. Je hebt ongeveer 10 a 12 uur om weer terug te komen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:13

Sammie schreef:
Hull?? Dat is niet de goedkoopste route iig en de snelste betwijfel ik ook :D Je rijdt sowieso ongeveer 8 uur heen en weer terug. Bovendien is de P&O op dit moment stervensduur. Die prijs gaat pas half september naar beneden. Alhoewel.. ik bedenk mij net dat als je een dagretour doet er nog wel eens flink van de prijs afgaat. Wordt dan wel doorkachelen. Je hebt ongeveer 10 a 12 uur om weer terug te komen.

Het is goed 200 mijl enkele reis. Vandaag heen, overmorgen weer thuis. Sneller kan echt niet!
Gewoon niet l*llen, doorrijden, prima te doen, alles is snelweg.

https://goo.gl/maps/dGCKesqMmdN2

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:30

ik zou zeker aanraden om in een keer te gaan , een retour op een dag kost aanzienlijk minder dan dat je een tussendag neemt !
wij zijn voor 25 euro over Calais gevaren heen en terug op dezelfde dag , een stofzuiger opgehaald in londen + naar de primark geweest en weer terug naar huis getuft. goed te doen en het scheelde +100 euro aan reiskosten voor de boot.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:32

Ik weet wel waar Kingston upon Hull ligt hoor :)) Ik kom er meerdere keren per jaar :D Je hebt in Harwich echter ook een boot (die ook van Hoek van Holland vaart tegenover het dock van de P&O en dat is toch echt ietsje korter). En is in augustus ook zeker goedkoper. :) P&O is gewoon heel duur in de zomermaanden, tenzij je ruim vooruit boekt. (En op dezelfde dag terug scheelt ook.) Dat weet ik toevallig omdat ik in Londen moest wezen en heb gekeken wanneer en hoe reizen goedkoper is (Hull en dan de trein) of vanuit Harwich en daar de trein.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:42

Sammie schreef:
Ik weet wel waar Kingston upon Hull ligt hoor :)) Ik kom er meerdere keren per jaar :D Je hebt in Harwich echter ook een boot (die ook van Hoek van Holland vaart tegenover het dock van de P&O en dat is toch echt ietsje korter). En is in augustus ook zeker goedkoper. :) P&O is gewoon heel duur in de zomermaanden, tenzij je ruim vooruit boekt. (En op dezelfde dag terug scheelt ook.) Dat weet ik toevallig omdat ik in Londen moest wezen en heb gekeken wanneer en hoe reizen goedkoper is (Hull en dan de trein) of vanuit Harwich en daar de trein.

Mag jij gaan prutsen over de M25, veel succes! Vanaf Hull is net zo ver als vanaf Harwich, maar wel beduidend minder snelweg EN de M25. Ik zou het wel weten...........

https://goo.gl/maps/8ky89p6F31D2

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:53

Ja je zit idd met de M25, daar kun je omheen met ongeveer een half uurtje/ drie kwartier, maar goed denk je dat je vanaf Hull geen file hebt? :D Bovendien zit je met nog met die veelte dure boot. En als Rebecca de boot vanaf Harwich (met korting) al aardig te duur vind is Hull eigenlijk ook al geen optie.

Was ook niet van plan om er een welles nietus van te maken. Hull is qua afstand en tijd een optie, maar als ts al aangeeft de boot via Harwich te duur te vinden is Hull geen optie in die zin dat het nóg duurder wordt. P&O is echt gewoon heel duur, dus dan moet je net geluk hebben dat heen/terug op dezelfde dag een behoorlijk prijsvoordeel oplevert. Plus bij P&O scheep je voor of rond etenstijd in, dus moet je of zelf je broodjes meenemen of daar eten (komt er ook nog eens bij en dat is duur!). Harwich vertrekt later, kun je makkelijker 'thuis' eten al is dat vanaf Joure misschien iets te optimistisch gezegd :)) Ik heb het iig wel mee laten wegen toen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:04

Je zit nog met de aanschaf prijs van de ballon hè ;) , moet niet te gek

Maar helaas ondanks alle berekeningen mag het niet van mijn bewindvoerder, ze leek positief maar uiteraard weer een nee. Zal tem plaatSen , enorm bedankt allemaal voor meedenken!