Na vier weken kregen we de boete thuis en er stond een verkeerd adres op, wel een bestaand adres, maar ook een dorp verder. Dus ik ben ook in bezwaar gegaan omdat ik daar simpelweg niet heb gelopen.
Boete is vervallen en niks meer over gehoord!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Mijn dochter had laatst een parkeerboete gekregen. Het adres klopte niet, was het adres van het politiebureau, daar had ze nooit geparkeerd.
Toen we daar melding van maakten, hebben ze een nieuwe op gestuurd, met het juiste adres.
Palmera schreef:Diablo schreef:Mijn dochter had laatst een parkeerboete gekregen. Het adres klopte niet, was het adres van het politiebureau, daar had ze nooit geparkeerd.
Toen we daar melding van maakten, hebben ze een nieuwe op gestuurd, met het juiste adres.
En dit vind ik zo bijzonder. Moet je eens de ballen hebben zélf een fout adres op te geven aan politie/justitie. En je wordt zonder pardon behandeld als een frauderende crimineel mét alle sancties die daarbij horen.
Maar als zij een fout maken moet dat allemaal kunnen, het wordt rechtgezet en klaar. Betalen zúl je.
RoyceMack schreef:Ligt eraan hoe je je bezwaarschrift hebt vormgegeven (overigens weet ik niet hoe je dit moet invullen, heb nog nooit bezwaar gemaakt)... Maar als je daarin hebt gezegd dat jij in *** woont op de bovengenoemde straat, en dat het dus niet de plaats is die op de boete staat.. dan passen ze wss de boete gewoon aan. Alleen als jij gezegd hebt dat jij daar niet bent geweest en dat jij gezocht hebt op die straat, dat die niet bestaat. Dan heb je wel een kans dat hij komt te vervallen.