Fake tinder account

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 09:46

Wat zijn jullie knullig zeg.. Blijkbaar vond de persoon achter dit account het wel leuk. Maar is gevlucht toen het hem/haar heet werd onder de voeten.

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 09:54

De fotos lijken overduidelijk fake..je zegt dat je er enkelt was voor de vleeskeuring?en als hij het wel was geweest?internet dating is geen schande hoor!!hoeveel relatie's onstaan er niet door facebook..en wat betreft de emoticon's en de "hihi" dat hoort er helemaal bij :D :+

Joan73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 10:18

If it seems to good to be true.... it usually is ;)

Dus als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat ook meestal zo

Vooral lekker blijven Tinderen, leuk tijdverdrijf en wanneer iemand je écht leuk lijkt, niet te lang blijven appen, maar ga samen een bakkie ergens doen. Dan weet je meteen of dat hij is wie hij zegt dat hij is en of hij in het echt ook leuk is. Misschien praat hij wel heel stom, stinkt hij of heeft hij in levende lijve wel helemaal niets te melden.

jolleknol

Re: Fake tinder account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 10:44

Haha Achja ieder zijn manier eh, bedoel ik type graag met smileys enzo. En dat ik mijn Facebook enzo snel geef? Tsja zo kun je wel zien wat iemand allemaal doet in zijn leven :) en afspreken doe ik niet zomaar hoor haha voorlopig ook geen tijd om echt te daten. Maar ik wist eigenlijk wel dat hij fake was haha wilde dat bewijzen maar helaas geblokkeerd en match is opgeheven door hem op tinder haha ;p bedankt voor jullie reacties trouwens :)