Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik snap er niks van
verootjoo schreef:Ben ik de enige die niet het juiste intelligentie niveau heeft voor deze vragen?ik snap er niks van
verootjoo schreef:Ben ik de enige die niet het juiste intelligentie niveau heeft voor deze vragen?ik snap er niks van
Kayleigh327 schreef:verootjoo schreef:Ben ik de enige die niet het juiste intelligentie niveau heeft voor deze vragen?ik snap er niks van
Bij de woorden gewoon aangeven wat je gevoel zegt. Vind je dat de woorden voor overtuigingskracht in zich hebben dan ga je meer richting de 5. Als ze dat niet hebben dan richting de 1![]()
Het is ook een beetje een vaag onderzoek hoor
ItsMe2 schreef:Ik heb de enquête ook niet ingevuld.
Je inleidende tekst is erg slordig, (er staat studie in plaats van enquête). En wat je bedoelt met krachtig sterk e.d. is mij ook niet duidelijk.
Tip: zorg bij een volgende opdracht dat je plan/doel duidelijk is en begin op tijd met een goede voorbereiding.
Het is je afstudeeropdracht, dus enige professionaliteit mag toch verwacht worden
_Nelleke_ schreef:verootjoo schreef:Ben ik de enige die niet het juiste intelligentie niveau heeft voor deze vragen?ik snap er niks van
Hier nog 1. Heb geen gevoel bij woorden zoals anoniem en resultaat etc. Geven voor mij geen gevoel weer want het drukt niks uit van emotie.
En bedoel je met krachtig sterk? Want roept een sterke emotie op. Wat voor emotie dan precies? Sorry TS heb je enquete niet ingevuld want ik begrijp niet wat de bedoeling is.
best leuk om er eens over na te denken!