Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Henrieke schreef:liekec schreef:Sola messen zijn echt naar, die hebben wij maar dr valt echt niks mee te snijden. Dan doen de HEMA messen het nog beter, en die hebben we ook al minstens 18 jaar.
Je zou bijna denken dat je dan iets niet goed doet haha, of zijn je messen al oud?
Hier super tevreden over Sola (hadden het thuis ook) en zelfs met bbq-en gebruiken we onze 'gewone' Sola messen!
Volgens mij zit in Oldenzaal ook wel een fabriekswinkel van Sola.

Sunrise19 schreef:Ik heb bij de Makro toen mijn Sola bestek gekocht. 90 delig voor 35 euro. Vind alleen de kwaliteit niet zo. Heb ook van de Sola fabrieksuitverkoop bestek en dat is vele malen beter.
dan buigen ze krom. Maar misschien ben ik wel verwend met het Gero Zilmeta bestek van m'n mama. Dat is echt keihard en onbuigbaar.

mysa schreef:Haags lofje is inderdaad een mooi, tijdloos model. Wij hebben er twee vorken en twee lepels van gekregen. De messen moesten we er zelf maar bij kopen want die worden geacht de vriendschap tussen gever en ontvanger door te snijden
Pippaa schreef:Wij hebben al 5 jaar zon standaard set van de Ikea en het ziet er nog mooi uit en werkt ook super.
Deze: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/70014999/