Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoe dan?
Ik poets nu bij een gezin met drie kinderen, en dat is me toch een bénde
In drie uurtjes tijd moet ik daar vier slaapkamers, de badkamer en de hele onderverdiening stoffen, zuigen, dweilen, schrobben, bedden opmaken, ramen wassen, liefst ook nog alle meubels verschuiven, en dat met bergen vol rommel.. Sommige adressen zijn echt ZWAAR
kiwiwitje schreef:Hier ook een chatoperator en een aantal betrouwbare werkgevers.
Jouw reactie verbaasd mij niets. Maar is niet helemaal terecht.
Het werk wat je doet is volledig anoniem. De klant is heilig overtuigd met de vrouw achter het profiel te praten. De ene keer is dit een studentje van 18 en de andere keer een huismoeder of gescheiden vrouw en de andere keer een oma van in de 80.
De gesprekken die je voert zijn lang niet allemaal erotisch. Van de honderden berichten die er vanaf mij verwerkt worden, mag je "blij" zijn als 1/5 of max 2/5 deel hiervan erotisch is.
Het werk is in te delen na de tijd die je zelf hebt. En daaruit kun je zelfs je eigen verdiensten bepalen. Log je wat vaker of langer in tik je meer en verdien je dus meer.
Ook werken veel van de werkgevers met bonustijden of bonus dagen. Dat tikt dus erg leuk aan.
De klant zal nooit iets van jou te zien of te weten krijgen. Tenzij jij hem dat zelf verteld. Er worden zeer zeker foto's verzonden, maar niet van jou. Nooit.
topsylover schreef:Ik vul enquetes in bij opinieland.nl Sommige zijn heel kort en leveren maar 60 punten op, andere zijn heel lang (20 minuten) en leveren 120-150 punten op. 1000 punten zijn 10 euro waard en die kun je laten uitbetalen via PayPal of een cadeaubon van bol.com, zalando en 20+ andere winkels. Als je elke dag 2-4 enquetes invult gaat het vrij snel en zo betaal ik eigenlijk al mijn nieuwe kleren haha.
Houd eens precies bij hoeveel je daar per maand aan kwijt bent. Dat is een goede motivatie om te stoppen
)
Daarnaast zijn die luxere auto's belachelijk duur in de afschrijving en dat is gewoon doodzonde. Op de huidige auto schrijf ik zo'n 125 euro per maand af en dat is eigenlijk natuurlijk ook weggegooid geld.