Foefjes om geld bij te verdienen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Foefjes om geld bij te verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:29

Erotische berichtjes typen, chat operator. Stuur maar een pb als het je wat lijkt ...

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:39

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 13:45

De scooter word/blijft bekostigd door mn ouders. Dit omdat hij aangeschaft is door mijn vader maar hij deze zelf niet meer gebruikt. Ik hoef alleen zelf de benzine te betalen maar dit is 5 euro op 2 weken. Dus dat is niet echt het kostenplaatje wat enorm zal besparen op het moment dat ik hem weg doe.

Intieme mailoperator klinkt best akelig hahaha... daarnaast heb ik een vriend die het daarmee niet eens zal zijn :+

Iemand op mijn werk noemde poetswerk voor 3 uurtjes per week. Die betalen soms flink per uur en daarnaast zijn die omaatjes altijd zo lief je vol te duwen met koffie en koekjes... win win situatie ? :=

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:54

Je kan ook gaan mysterieshoppen voor bijv. Gapbuster. Hier kun je oa bij Shell, Specsavers, McDonals, Tommy Hilfiger ed shoppen. Soms moet je wel een aankoop voorschieten, soms hoef je helemaal niets te betalen alleen observeren en vragen stellen. En je krijgt er een kleine vergoeding bovenop. Als je het slim doet kan je zo minimaal 50,00 per maand extra bijverdienen. Een kennis van me heeft dat een aantal jaar gedaan. Je moet het alleen wel officieel bij de belasting opgeven en of je er dan nog wat van overhoud? Of dat je de gok neemt om het niet aan te geven?

www.gapbuster.com

Hoop dat ik de juiste site heb..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:00

24 uur per week werken, en dan maar 50 euro overhouden?! En thuiswonend? :wow: Hoe dan? :=
Heb je wel nog paarden of andere huisdieren?
Met 24 uur per week verdien je minimaal 800 euro. Stel dat je een enorm grote, dure auto hebt die 100 euro per maand kost.. en je nog eens 100 euro kostgeld zou betalen thuis.. Je kan toch nooit 550 euro schoolgeld kwijt zijn op een maand?
Ik denk dat het helpt om eens flink te bezuinigen :D

Een poetsadres is op zich leuk geld verdienen. Je kan uit gaan van 10 tot 15 euro per uur. Maar het zijn zeker niet altijd lieve oude dames die je verwennen := Ik poets nu bij een gezin met drie kinderen, en dat is me toch een bénde :wow: In drie uurtjes tijd moet ik daar vier slaapkamers, de badkamer en de hele onderverdiening stoffen, zuigen, dweilen, schrobben, bedden opmaken, ramen wassen, liefst ook nog alle meubels verschuiven, en dat met bergen vol rommel.. Sommige adressen zijn echt ZWAAR :wow:
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 06-07-16 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:00

Oppassen? Kan je in de avonduren/weekend doen en je kan tijdens het oppassen als de kinderen op bed liggen je schoolwerk doen!

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:02

Weekendwerk bij een bakker/ slager?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:14

Hier ook een chatoperator en een aantal betrouwbare werkgevers.
Jouw reactie verbaasd mij niets. Maar is niet helemaal terecht.
Het werk wat je doet is volledig anoniem. De klant is heilig overtuigd met de vrouw achter het profiel te praten. De ene keer is dit een studentje van 18 en de andere keer een huismoeder of gescheiden vrouw en de andere keer een oma van in de 80.
De gesprekken die je voert zijn lang niet allemaal erotisch. Van de honderden berichten die er vanaf mij verwerkt worden, mag je "blij" zijn als 1/5 of max 2/5 deel hiervan erotisch is.
Het werk is in te delen na de tijd die je zelf hebt. En daaruit kun je zelfs je eigen verdiensten bepalen. Log je wat vaker of langer in tik je meer en verdien je dus meer.
Ook werken veel van de werkgevers met bonustijden of bonus dagen. Dat tikt dus erg leuk aan.

De klant zal nooit iets van jou te zien of te weten krijgen. Tenzij jij hem dat zelf verteld. Er worden zeer zeker foto's verzonden, maar niet van jou. Nooit.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:17

kiwiwitje schreef:
Hier ook een chatoperator en een aantal betrouwbare werkgevers.
Jouw reactie verbaasd mij niets. Maar is niet helemaal terecht.
Het werk wat je doet is volledig anoniem. De klant is heilig overtuigd met de vrouw achter het profiel te praten. De ene keer is dit een studentje van 18 en de andere keer een huismoeder of gescheiden vrouw en de andere keer een oma van in de 80.
De gesprekken die je voert zijn lang niet allemaal erotisch. Van de honderden berichten die er vanaf mij verwerkt worden, mag je "blij" zijn als 1/5 of max 2/5 deel hiervan erotisch is.
Het werk is in te delen na de tijd die je zelf hebt. En daaruit kun je zelfs je eigen verdiensten bepalen. Log je wat vaker of langer in tik je meer en verdien je dus meer.
Ook werken veel van de werkgevers met bonustijden of bonus dagen. Dat tikt dus erg leuk aan.

De klant zal nooit iets van jou te zien of te weten krijgen. Tenzij jij hem dat zelf verteld. Er worden zeer zeker foto's verzonden, maar niet van jou. Nooit.

Hoeveel verdien jij per week dan? En hoeveel uren werk je daarvoor?

Ik vind het wel interessant, maar het klonk op andere sites alsof je eigenlijk niets verdiende.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:18

Ik vul enquetes in bij opinieland.nl Sommige zijn heel kort en leveren maar 60 punten op, andere zijn heel lang (20 minuten) en leveren 120-150 punten op. 1000 punten zijn 10 euro waard en die kun je laten uitbetalen via PayPal of een cadeaubon van bol.com, zalando en 20+ andere winkels. Als je elke dag 2-4 enquetes invult gaat het vrij snel en zo betaal ik eigenlijk al mijn nieuwe kleren haha. :+

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 14:19

Uitgerekend verdien ik per maand bij mn nieuwe werk 650 euro met 24 uur, was het maar 800 ja :)

Mijn auto is vrij duur, kost gemiddeld (als ik 4 x per maand zou tanken, ik pak dit even breed maar meestal tank ik niet zoveel) 400 euro per maand in zn totaal met wegenbelasting en verzekering. Auto staat op mijn naam, eerst auto, dus ik heb nog geen no claim opgebouwd. Vandaar dat het zo duur is.

Ik betaal geen kostgeld, wel mijn zorgverzekering, telefoonabonnement, kickboxen, en overige kosten. Ik ben helaas een roker, iets waarmee ik ook moet gaan stoppen want 2 keer op de week een pakje loopt ook al vies in de kosten op.

Dat chatoperators zo werkte had ik nooit een flauw idee van. Dacht dat deze vrouwen dit altijd onder hun eigen naam deden haha. Wel goed om te lezen dat het zo goed geregeld is allemaal! Durf het alleen niet aan, ben ik denk ik wat te schijterig voor :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 14:24

topsylover schreef:
Ik vul enquetes in bij opinieland.nl Sommige zijn heel kort en leveren maar 60 punten op, andere zijn heel lang (20 minuten) en leveren 120-150 punten op. 1000 punten zijn 10 euro waard en die kun je laten uitbetalen via PayPal of een cadeaubon van bol.com, zalando en 20+ andere winkels. Als je elke dag 2-4 enquetes invult gaat het vrij snel en zo betaal ik eigenlijk al mijn nieuwe kleren haha. :+

Laat ik nou net in een kledingzaak werken ik al veel te veel kleren heb dan dat mn kast groot is :')

Wel een leuk idee dank je wel!

Overigens iedereen bedankt voor jullie reacties
Het meeste kan/gaat voor mij niet maar dit kan veel inspiratie zijn voor andere!!!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:29

Dure auto heb je dan...ik ben ongeveer de helft kwijt aan mijn auto en daar zit ook een stukje onderhoud al bij in. Maar ik rij al 8 jaar schadevrij dus wat dat betreft heb ik natuurlijk al redelijk wat opgebouwd. Misschien kan je naar je verzekering kijken of die misschien wat omlaag kan.

Verder geen tips eigenlijk...sorry

Edit: de tip van topsylover hoeft niet perse in ruil voor kleding, maar kan je ook gewoon 'cash' laten uitbetalen (via Paypal en dan weer naar je eigen rekening).

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:29

Ah, ik zie dat je pas 20 bent.. Zodra je 21 bent krijg je gewoon het minimumloon en dan zou je ruim 800 euro moeten krijgen voor die 24 uur :)

Ik zou als eerste eens kijken naar de auto, want 400 euro is echt belachelijk duur. Als je hem wil blijven gebruiken, vul dan op independer eens je gegevens in en kijk of er goedkopere verzekeringen zijn. Ik heb zelf nu twee schadevrije jaren opgebouwd, dus ook haast geen korting, maar ik betaal 21 euro per maand voor een vrij nieuwe auto. Bij bovag, dus ik kan met schade gewoon naar mijn eigen garage en zij regelen alles.
En wegenbelasting, dat ligt voor kleinere auto's rond de 30 euro.
Verbruikt je auto zo ontzettend veel, of rij je gewoon heel veel? Als de auto zo onzuinig is dan zou je kunnen kijken of je geen goedkopere auto kan aanschaffen. Dat scheelt ook weer wegenbelasting.

En inderdaad, goed dat je het zegt, stoppen met roken scheelt ook enorm :D Houd eens precies bij hoeveel je daar per maand aan kwijt bent. Dat is een goede motivatie om te stoppen :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 14:32

Hij kost inderdaad behoorlijk veel maar hiervoor heb ik zelf gekozen

Eventjes uitgeteld:

Wegenbelasting per maand zou 56 zijn, maar dit doe ik iedere 3 maanden. Toch eventjes uitgerekend 56 euro per maand
Verzekering is momenteel 110, rib uit mn lijf
Een volle tank benzine is 70 euro. Als ik iedere week zou moeten tanken is die 280 euro. Ik ga er voor alsnog vanuit dat ik echt niet iedere week dit bedrag kwijt ben maar ik reken het nu eventjes heel erg breed :)

Ik rij er NU veel mee. Ik rij zeker 4 x per week naar mn vriend toe maar hij gaat straks wel weer voltijd naar school en krijgt gratis OV, wat dus ook betekend dat hij vaker naar mij zal komen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:34

Je wil geld besparen maar niks aan de allergrootste (meer dan de helft) kostenpost doen? Als je echt meer geld wil overhouden en geen tijd hebt om meer te verdienen zul je iets aan luxe moeten opgeven. Een auto die 400 in de maand (van de 650 die je verdient) kost is nogal veel... Ik had een auto die 50euro per maand verzekering/wegenbelasting bij elkaar was (35 wegenbelasting, 15 verzekering zonder schadevrije jaren). Is het geen optie om een goedkopere te kopen? Daarnaast las ik dat je ook nog een eigen paard wilde gaan kopen, is dit realistisch als je al geld wil/moet besparen?
Je zult ergens op moeten inleveren als je niet meer kunt verdienen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:37

Wil je eigenlijk wel iets bijverdienen of iets aan je onkosten doen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:38

Als je zo vaak naar je vriend toe gaat met de auto is het misschien nog een idee om een traject-maandkaart of jaarkaart voor de trein aan te schaffen. Dan betaal je om alleen van dat traject gebruik te maken, en als je vaak genoeg gaat dan heb je kans dat dat een stuk goedkoper is dan elke keer met de auto te moeten gaan.

Ik woon zelf behoorlijk landelijk, de dichtsbijzijnde supermarkt ligt 7 km verderop. Toch doe ik zo veel met de fiets en carpool ik zo veel met mijn ouders die naast me wonen mee dat ik de auto nog nauwelijks gebruik.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:41

ohjajoh6 schreef:
Erotische berichtjes typen, chat operator. Stuur maar een pb als het je wat lijkt ...

ik stuur je even een pb :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 14:41

Mag ik vragen hoe het mogelijk is dat je maar 15 euro aan verzekering betaald zonder schadevrije jaren?

Bijverdienen op een makkelijke manier ja.

Ik snap ook wel dat slapend rijk worden geen optie is en dat ik geen ijzer met handen kan breken maar ik was gewoon benieuwd hoe de bokkers het onder ons deden.

Veel opties die jullie noemen zou ik ook best overwegen maar dan ligt het er voor mij aan hoe het werk voor mij gaat vallen. Ik doe nu werk wat niet intensief is en daarbij kan ik dus ook best wat doen. Straks ga ik dagen krijgen waarbij ik moet staan en fysiek ook echt aan de gang ben. Als mijn lichaam het toe laat zou ik dan dus ook best een krantenwijkje, poetswerk oid kunnen doen!

Ik heb dit topic dus ook aangemaakt om me te kunnen orienteren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:45

Ik begrijp niet dat jullie zo door gaan over haar auto !! Ze vraagt tips om meer inkomsten te kunnen verdienen.
Niet om te besparen.

TS , als je fexibel extra (zwart) werk zoekt kom je al snel uit op oppassen , schoonmaakwerk , hondem uitlaten.

In wat voor tijdsbestek zou je willen verdienen ? Heb je bv alleen dinsdag beschikbaar of elke dag 2 uurtjes ?

Nog iets ' grappigs ' .. En vriendin van mij kwam aan de praat met een glazenwasser. Ze zocht voor 1 dag in de week een baan en het liefst zwart.
Ze werkt nu elke donderdag voor/met hem en is een lange dag maar verdient tussen de 90 en 120 euro per keer.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:48

Een ouwe(re), kleine, lichte auto :j Een auto waarbij je geen eisen mag hebben eigenlijk, verwarming zat erin maar no way dat ik elektrische ramen, stuurbekrachtiging of airco had.

Je zult ergens op moeten inleveren, is het niet je vrijheid (bijbaantje zoeken) is het wel luxe :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 14:51

Ik snap wel waarom iedereen in gaat over de auto want het is ook een groot kostenplaatje. Maar het is gewoon hetzelfde als een huisdier, je hebt het eenmaal en je raakt eraan gehecht :+
En ja, die van mij heeft alles erop en eraan, van airco en cruise control tot stoelverwaming en bekerhouders hahah (jaja, die bekerhouder doet t m :+ )

Vrijheid opgeven vind ik het probleem nog niet. Ik heb diensten van 60 uur per week gewerkt, dus ik weet wel wat aanpakken is. Alleen soms hoor ik gewoon dat mensen voor kleine dingen veel verdienen en anders om ook (hard werken voor weinig) dus nogmaals, vandaar dit topic. En ook handig voor andere zodat ze ideeen op kunnen doen!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:55

Bekerhouders had de mijne ook, of nouja bekers vielen erin om maar 1,5L flessen/pakken drinken paste er prima in :')
Je woont ook niet meer samen trouwens?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:59

Sja, eerlijk is eerlijk, ik zou ook de auto inruilen voor een kleiner exemplaar. Hier gaat de auto die ik al 4 jaar met veel plezier rij er ook uit om vervangen te worden voor een kleinere die minder kost in het onderhoud en wegenbelasting. Stiekem vind ik het niets (want inderdaad, ik ben er ontzettend aan gehecht) maar het scheelt minimaal 100 euro per maand aan directe kosten en dat geld kan ik echt beter besteden :) Daarnaast zijn die luxere auto's belachelijk duur in de afschrijving en dat is gewoon doodzonde. Op de huidige auto schrijf ik zo'n 125 euro per maand af en dat is eigenlijk natuurlijk ook weggegooid geld.