Liefdesverdriet in zijn puurste vorm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 19:02

Goed werk ts! Heel veel sterkte, ik weet zeker dat je je eroverheen gaat zetten.

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:56

Ik heb niet alle berichten gelezen, maar ik heb dit ook gehad. Omdat ik er in bleef hangen ben ik uiteindelijk naar de huisarts gegaan en heb ik kalmeringsmiddel gekregen omdat ik zelf niet ui de neerwaartse spiraal kwam en weinig eten en slaap het alleen maar erger maakte.

Ik zou voor jezelf kiezen en afstand houden voorlopig. Hoe moeilijk dit ook lijkt op dit moment. Je wilt hem het liefste terug natuurlijk, naar wacht hier even mee tot je zelf weer tot rust bent gekomen en helder en reëel kunt denken. Dit bedoel ik natuurlijk zeker niet negatief!!

Edit: Toch de reacties nog even gelezen en zie dat m'n reactie een beetje achterhaald is.
Goede beslissing van je en goed gehandeld! Dikke knuffel!

Veel sterkte!

PureSG

Re: Liefdesverdriet in zijn puurste vorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 17:57

Vandaag heb ik het er verschrikkelijk moeilijk mee.
Ik wil hem zo graag bellen/opzoeken, ik mis hem zo vreselijk. Tot nu toe heb ik de verleiding weerstaan, omdat ik realiseer dat de kans bestaat dat ik hem hiermee alleen maar verder van me af duw, in plaats daarvan heb ik met 2 vriendinnen en mijn moeder gebeld en komt er zo een vriendinnetje langs.

Maar ik vind het zo moeilijk om te accepteren, ik kán niet geloven dat hij niks meer voor me voelt terwijl we het zo leuk hadden en beiden tijd en moeite in de relatie staken. Ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien, dit verdriet is zo intens.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:59

Je bent echt heel goed bezig, TS. :j Het is niet gemakkelijk om hiermee om te gaan en je zal die moeilijke momenten nog een tijdlang hebben, maar je doet er goed aan om je aandacht ervan af te leiden. Mijn tip: praat, praat, praat erover. Met je vriendinnen, met je moeder. Dat helpt ontzettend goed om perspectief te krijgen. Of begin bijvoorbeeld een dagboek of een worddocumentje en schrijf daarin iedere keer dat je het moeilijk hebt. Zet alles wat in je hoofd zit op papier. Het lucht niet alleen op, maar het helpt ook om dingen in te zien. Ik heb echt fantastische inzichten gekregen door het allemaal van me af te schrijven. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 18:00

PureSG schreef:
Vandaag heb ik het er verschrikkelijk moeilijk mee.
Ik wil hem zo graag bellen/opzoeken, ik mis hem zo vreselijk. Tot nu toe heb ik de verleiding weerstaan, omdat ik realiseer dat de kans bestaat dat ik hem hiermee alleen maar verder van me af duw, in plaats daarvan heb ik met 2 vriendinnen en mijn moeder gebeld en komt er zo een vriendinnetje langs.

Maar ik vind het zo moeilijk om te accepteren, ik kán niet geloven dat hij niks meer voor me voelt terwijl we het zo leuk hadden en beiden tijd en moeite in de relatie staken. Ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien, dit verdriet is zo intens.

Het verdriet is ook intens, het is niet te bevatten. Vragen stellen heeft vaak geen zin, want de antwoorden zul je niet krijgen. In plaats daarvan, kijk vooruit, ga leuke dingen doen. Maar vooral, ga de kracht vinden in jezelf. Uiteindelijk zul je in de toekomst sterker moeten worden, om jezelf te kunne opvangen als je weer tegenslagen zijn. Of dit nu is in de liefde, of met andere dingen.

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:13

Je mag verdrietig zijn! Dat is logisch en het helpt je een plekje te geven. Praten kan je helpen om er zelf rustiger van te worden in je hoofd. Zoek afleiding, ga een dag weg, een weekend weg of zelfs nog langer.
Ik ben destijds in m'n eentje 3,5 week naar curacao geweest. De eerste dagen waren moeilijk, daarna heb ik het alleen maar geweldig gehad, heel erg veel over mezelf geleerd en het verdriet heel snel een plekje kunnen geven.

Het komt goed! Al lijkt het nu misschien niet zo..

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 00:03

Hoe gaat het nu TS?
Ik lees het nu pas en realiseerde me dat ik in bijna precies zo'n situatie zit,
maar geloof me, je komt er bovenop! Sterker dan ooit :j

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 00:37

Hoi wat ontzettend naar voor je ook als je al meerdere dingen heb om mee te dealen. Je bent al goed bezig echt waar andere bellen is heel goed van je En gelukkig sta je ook onder begeleiding ook heel fijn. Het is vreselijk maar het gebeurt nou eenmaal je kan ook eens goed boos worden op hem dat helpt vaak ook en je mag ook boos zijn hij laat je niet een maar twee keer vallen maar wil je wel in zijn leven lekker verwarrend en moet je echt niet toestaan in elk geval niet nu maar pas als je het goed verwerkt hebt misschien.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 16:15

Inmiddels zijn we 2 maanden verder en jullie hebben allemaal hartstikke gelijk gehad.
Het gaat stukken beter met me, met vlagen heb ik het er nog erg moeilijk mee, maar ik kan weer naar behoren functioneren.

Ik zoek nog steeds erg veel afleiding en dit helpt goed. Ook ben ik aan het Tinderen, niet omdat ik op zoek ben naar een nieuwe relatie, maar het is goed voor m'n zelfvertrouwen. :')

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 16:20

Goed bezig TS! Je mag fier zijn op jezelf!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 16:20

Zie je wel!! Gelukkig maar :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 16:24

En natuurlijk heeft het van me afklagen hier op bokt ook zo zijn voordelen gehad. :)

Ik heb enorm veel gehad aan jullie lieve en bemoedigende woorden!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 16:33

Wat fijn TS! Je komt je prins (op het witte paard misschien) wel tegen!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 17:03

:j :)ddd Jammer dat er zo weinig mannen op Bokt komen. Anders zou het leuk zijn om een Bokster zoekt vriend-topic te beginnen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 19:25

You go, girl! Fijn dat het weer beter met je gaat!