Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is niet gemakkelijk om hiermee om te gaan en je zal die moeilijke momenten nog een tijdlang hebben, maar je doet er goed aan om je aandacht ervan af te leiden. Mijn tip: praat, praat, praat erover. Met je vriendinnen, met je moeder. Dat helpt ontzettend goed om perspectief te krijgen. Of begin bijvoorbeeld een dagboek of een worddocumentje en schrijf daarin iedere keer dat je het moeilijk hebt. Zet alles wat in je hoofd zit op papier. Het lucht niet alleen op, maar het helpt ook om dingen in te zien. Ik heb echt fantastische inzichten gekregen door het allemaal van me af te schrijven. Sterkte! PureSG schreef:Vandaag heb ik het er verschrikkelijk moeilijk mee.
Ik wil hem zo graag bellen/opzoeken, ik mis hem zo vreselijk. Tot nu toe heb ik de verleiding weerstaan, omdat ik realiseer dat de kans bestaat dat ik hem hiermee alleen maar verder van me af duw, in plaats daarvan heb ik met 2 vriendinnen en mijn moeder gebeld en komt er zo een vriendinnetje langs.
Maar ik vind het zo moeilijk om te accepteren, ik kán niet geloven dat hij niks meer voor me voelt terwijl we het zo leuk hadden en beiden tijd en moeite in de relatie staken. Ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien, dit verdriet is zo intens.

Jammer dat er zo weinig mannen op Bokt komen. Anders zou het leuk zijn om een Bokster zoekt vriend-topic te beginnen.