Ach jeetje... ik heb echt medelijden met mijn man
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar daar moet ik toch niet aan denken hoor..
. Ik wil het gevoel hebben dat ik met een vent samen ben die alleen woont, en niet eentje die een aparte ruimte heeft maar wel zijn mama nodig heeft om hem door de dag te helpen.
. Maar hij woonde alleen voor ik er was en dan ga je wel eens per week voor de gezelligheid, en dat hebben we aangehouden. Soms als het drukke tijden zijn denk ik dan wel eens "geeuw moeten we nu echt ook nog eens een hele avond daar zitten", maar gelukkig kan ik wel met ze opschieten en zijn ze ook flexibel. Als we eens iets anders willen doen, komen we wel eens een ander keertje.
). Daar werden we vroeger echt verplicht om elke zondag naar haar toe te komen. Met als gevolg dat mijn ouders, die 6/7 werkten beiden, de enige volledige vrije dag nooit konden besteden om iets echts leuks met ons te gaan doen. Zijn nog serieuze familievetes geworden toen ze op een dag dapper genoeg waren om te zeggen dat ze niet élke zondag wilde afkomen. Vandaar dat mijn moeder nu een grùwelijke hekel heeft aan vaste dagen, als we tijd hebben en elkaar missen gaan we. Soms spreek ik drie dagen na elkaar met mijn moeder, soms heb ik een week radiostilte. Soms ben ik een maand elke week dag, soms zit er 3 weken tussen. Hoe het maar uitkomt.
.
tennan schreef:Draai het eens om: als je vriend de tijd neemt om te bellen, bel jij ook je familie (/vrienden/...) op. Beiden wat te doen, iedereen tevreden.
. senna21 schreef:Ik zou het ook wel lastig vinden. Het lijkt nogal symbiotisch. In hoeverre staan kind en ouders op eigen benen?
Maar zo lang het niet ten koste gaat van jullie relatie en jij geen deel wordt van iets wat je niet wilt, zou ik mij er niet druk om maken.
Maar 2/3x per dag een appje merk je niks van toch?
. Of kon dat toen wel, gewoon even onbereikbaar zijn voor wie niet fysiek bij je is
.HorseTopShop schreef:Ik spreek mijn moeder de hele dag.... op het werk.... En dan 's avonds ook nog vaak via de app over de paarden. (We hebben samen (moeder zus en ik) 5 paarden) En dan zijn we op zondag ook nog eens de hele dag bij de paarden.
Ach jeetje... ik heb echt medelijden met mijn man
Of er wel gewoon wat van zeggen of bv afspreken dat ze per dag maar 1x bellen, of om de dag.