Just_Sannee schreef:Die van mij ging ook altijd naar m'n moeder.
Mocht er niets zelf van uitgeven, en ging ook niet op een spaarrekening
Maar jij krijgt het ook niet op je rekening neem ik aan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Youknowme schreef:KimD schreef:Als niet moeder vraag ik me af hoeveel dat is per kind? Zo te lezen best een leuke cent.
Voor 1 kind 191 euro
Hier gaat het normaliter naar zl, krijgt hij weer nieuwe kleding/spaarrekening.
Maar nu hebben de kids niks nodig dus gebruik ik het voor de vakantie.
AlwaysH schreef:Just_Sannee schreef:Die van mij ging ook altijd naar m'n moeder.
Same.
Nu nog steeds overigens.
Vin het helemaal niet erg, wanner ik nieuwe schoenen nodig heb oid worden deze gehaald als het er is!
.Charaz schreef:Just_Sannee schreef:Die van mij ging ook altijd naar m'n moeder.
Maar jij krijgt het ook niet op je rekening neem ik aan.

luuntje schreef:Onze zoon krijgt kleedgeld.
Dus het gaat naar hem.
Afschaffen kindertoeslag, dan ook maar AOW afschaffen of inkomensafhankelijk maken?
Jeugd is de toekomst.
En met de kindertoeslag kan je echt niet alles betalen.
.
en nee, dat vind ik niet erg, maar de kinderbijslag is dan wel heel erg lekker
Liselot schreef:LM: kindgebonden budget is ook al inkomensafhankelijk. De boven modaal verdieners gaat heel hard miepen als je aan de kinderbijslag komt![]()
En 191 euro per kwartaal is echt niet zoveel hoor, mijn zoon kost zo'n 300 euro per maanden nee, dat vind ik niet erg, maar de kinderbijslag is dan wel heel erg lekker
) de wasmachine draait overuren incl droger.
tita schreef:Waarom zou inkomensafhankelijk moeten worden? Ik wil ook niet meebetalen aan al die buitenlanders die gratis leven en die krijgen echt wel meer dan ik met mijn kinderbijslag
Iemand die 100000€ verdient (alleen of samen) betalen ook veel meer belastingen.
Bruto klinken de verschillen groot maar netto is toch minder.
Ook 1000000€ is geen vetpot je wordt toch wel gestraft met bv de kinderopvang, inkomensbelastingen enz enz