Bejaarden/gehandicapten/vrijwilligersvervoer dat goed werkt als,vervanging van regio vervoer rijden ook niet in het weekend helaas.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
al zou ik 25 euro willen uitgeven kan het niet eens.
helaas station is geen zone taxi punt en ik moet een account hebben maar dat is aanmaak baar. Die optie is dus ook niet te doen.
. De rit via regio taxi hier die dus niet boekbaar is zou 25 euro kosten. De rit morgen geboekt bij de regio waar ik heen moet kost euro 6,90.
maar ik heb inieder geval vervoer daar gaat het om. En daarna weer fijn rondrijden met kleine autootje.
ben eigenlik nog veel verbaasder over hoe gister verliep. Ik ben bijna 4 uur bezig geweest om de reis te kunnen plannen. Niet helemaal normaal lijkt me. En dat de bus gewoon een hele wijk overslaat in het weekend. Je zult maar weg moeten en geen auto hebben.
Regio taxi was op tijd met aardige chauffeur. Op station info knop geduwd en een meewerkende hc gevonden, maar ook reizigers hadden me al geholpen en voor de zekerheid deur geblokkeerd. Overstap had ik mooi de tijd en ook tweede stukje met rustige hc. En met een hippe gewrapte sportauto opgehaald door garage, die eens zin hadden die mee te nemen voor een stukje rijden.
thee gekregen nog en lekker met raampjes open naar huis gereden.
ZOmer hankooks ipv de nog klaarlggende vredenstein all weathers. Maar dat is klaar terwijl u wacht gelukkig maar weer een rit heen en weer dus ergens komende week of die erop.