Relatiebreuk: wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:38

Eoweyn_x schreef:
Beste bokkers, wat moet ik hier in godsnaam mee? Hij en ik hebben ook veel fijne momenten gekend, maar die vallen nu logischerwijs in het niet...

Eerlijk? Ik lees vooral veel ellende.

Ik denk dat je je los van hem moet maken. Een jongen die zijn geld spendeert aan stappen en blowen en lekker uitkering trekt en dan ook nog eens jou zo behandelt :(
Daar kun je toch helemaal niets mee!?

Natuurlijk doet het zeer, maar 6 maanden in nog best pril. Liever nu dan over een paar jaar.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:43

Lieve meid, jij verdiend veel beter ! Hij behandeld jou niet zoals partners elkaar horen te behandelen, vind ik. En natuurlijk is het niet altijd rozengeur en maneschijn, dat begrijp ik.
Gun jezelf de tijd en kies lekker voor jezelf!

Sterkte

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:44

Tuurlijk doet het even pijn maar wat ben jij beter af zonder dit exemplaar!

Niet meer ingaan op enige avances van hem! Wees echt maar blij dat je er vanaf bent!

Je herkent dit soort voortaan van mijlen ver en blijf weg! Dit is een nietsnut en een looser. Niet zo leuk om te horen sorry daarvoor maar het is wel zo!

Jij gaat het zonder hem zoveel beter krijgen!

laddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:46

Hij speelt een spelletje met je....vreselijk....met zo iemand wil je toch de rest van je leven niet verder.
Hou van jezelf!Sta voor jezelf,geloof in jezelf! ZE BESTAAN ECHT! Warme,liefdevolle,eerlijke partners.
Geen grenzen verleggen,maar stellen!.....Laat je niet verLIJden.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:47

Toevallig heb ik bij jou in de klas gezeten, dus heb ik je ook op Facebook waar ik ook van alles voorbij zie komen. Ik gok dat je het nu al moeilijk genoeg hebt en andere dingen aan je hoofd hebt, dus laat deze eikel lekker gaan.. Volgens mij heb ik wel eens op zijn fb pagina gekeken, waar hij mij een totaal een ander beeld gaf van hoe jij hem nu omschrijft. :=

Pak een bak ijs en ga lekker bij de konijnen zitten zou ik zeggen. Ik hoop echt oprecht dat je nu eens een keer wat geluk gaat krijgen zeg..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:48

Lieve meid, blijf alsjeblieft ver uit de buurt bij deze jongen. Je verdient echt veel beter, niemand verdient het om zo behandelt te worden. Natuurlijk mag je verdrietig en boos zijn en er even flink wat dagen van balen, maar uiteindelijk zul je ook inzien dat dit geen gezonde situatie is/was.

Heel veel sterkte de komende tijd. Je bent een topper. :)

luuntje

Re: Relatiebreuk: wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:54

Een relatie zou een aanvulling moeten zijn.
Je zou je er prettig door moeten voelen.
Wanneer dit niet zo is en je alleen maar verdriet hebt kan je beter uit elkaar gaan.

Jouw prins op het witte paard komt heus nog wel.

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 21:02

Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties. Doet me goed.

Ik heb inderdaad genoeg aan mijn hoofd, al ben ik ook bang dat het voornamelijk stress is. Stress door al het gedoe de laatste tijd.

Wat me op dit moment alleen kwetst is dat hij me zo aan de kant trapt. Of het zo is of dat hij de schijn ophoudt weet ik niet, maar het doet pijn. Houden van is soms een illusie...

Ik kom er wel doorheen. Ik heb gelukkig genoeg afleiding van m'n konijnen en ik kan nu ook weer mijn bijrijdpaard weer oppakken. Dat kon niet want ja, wie zegt dat ik écht naar haar toeging?...

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:07

Laat je nooit meer zo manipuleren!

Vertrouwen is de basis. Wat is je relatie waard als dat al ontbreekt?

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:15

Hartstikke goed dat je je bijrijd paard weer op gaat pakken. Dat verdien jij! Succes!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:21

Hij komt op mij echt ziekelijk jaloers over. Je moet gewoon je hobby's kunnen uitoefenen, hij zou het juist leuk moeten vinden dat jij daarvan geniet. :) Echt, je verdient zoveel beter.

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:24

Je verdient echt veel beter dan dit. Natuurlijk doet het nu pijn ook al zegt je verstand dat het beter is om hem te laten gaan. Maar hou vol en pak je leventje weer op.
Je komt hier sterker uit ook al voelt het nu nog niet zo :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:59

Run for your life!
Ja het voelt nu echt niet fijn. Maar dat gevoel gaat ook wel weer over.
Opzich goed dat hij stopt met drugs. Maar alsnog heeft hij je voortijd ook niet fatsoenlijk behandeld.
En nouja dat hij zegt tijd te willen hebben prima kan hij krijgen, alle tijd van de wereld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:02

Hup, weg met hem en ga eens kijken hoe jij wat meer eigenwaarde kunt krijgen en je grenzen leert kennen. Lief zijn voor jezelf :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:30

Eerst en vooral: vergeet de mooie sprookjes, zo iemand verandert niet. Je kan soms op kleine dingen letten, maar het grote karakter blijft er altijd inzitten. Je gaat met andere woorden zo lang je met hem samen bent, hetzelfde meemaken. Tenzij je als een onderdanig meningloos kruipsel jezelf gaat opsluiten in je keuken en naar al zijn grillen luistert terwijl je jezelf straft als je het weer niet goed begrepen hebt.

Dan ga ik je nu even 2 toekomsten voor je voorspellen (ik heb een glazen bol :D ).

Bedenk je even dat er een documentairefilm wordt gedraaid (met iemand met een stem als David Attenborough voor de leuk :D )

'Eoweyn komt thuis na een dag hard werken. Haar vriend Dropl*l ligt languit in de zetel terwijl dochtjer Stakkerina huilend op de grond ligt. Eoweyn zucht. Ze voelt dat de luier vol is.
Eoweyn: "Dropl*l, waarom verschoon je de luier van onze dochter niet?"
Dropl*l: "Dat was nog maar net 2 minuten geleden gebeurd! En ik wist dat jij toch ging thuiskomen! Je denkt toch niet dat ik me met die smerige k*nkerzooi ga bezighouden jij bent z'n moeder! Ik zou niet eens weten of ik de vader ben, zoals jij stiekem op je telefoon zit altijd!"
Eoweyn zucht. Wel, hij heeft tenminste nu toch al 2 en een halve maand niet meer geblowd, dat is alweer een stap in de goede richting. Als ze nu ook nog wat aan zijn taalgebruik kan doen, zijn we weer een stap verder.
.....'

of

'Eoweyn komt thuis na een lange dag en de geur van frietjes komt haar tegemoet. Ze komt de keuken en ziet LekkerDing aardappelen snijden.
LekkerDing: "Hoi schat! Ik kon wat vroeger stoppen vandaag, en ik dacht laat ik eens voor jou koken. Je weet dat ik niet zo'n groot kookwonder bent, dus het gaan maar simpele frietjes worden!"
Eoweyn: "Oh dat is niet erg hoor. Zeg, ik kreeg daarnet een bericht van Vriendin of we zaterdag naar haar verjaardagsfeestje willen komen."
Lekkerding: "Oh, leuk idee! Moeten we zeker doen!"
*interviewer komt tussen*
Interviewer: Eoweyn, jullie lijken echt zo'n leuk koppel, hoe heb je hem gevonden?
Eoweyn: "Oh, gewoon. Ik was samen met een dropl*l , maar die heb ik gedumpt toen ik er achter kwam wat hij werkelijk waard was...en toen ben ik iemand tegengekomen die wel respect voor mij heeft en waar ik wel gelukkig mee ben. Ik kan het iedereen aanraden."

Welke toekomst zie je zitten? :+
Tip: Ik ben ook van vriend 1 geüpgrade naar vriend 2.0 . Veel betere functies en veel gebruiksvriendelijker :P .
Je hebt echt geen enkele reden om je zo te laten behandelen, believe me :-) .

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:35

Kwanyin schreef:
Eerst en vooral: vergeet de mooie sprookjes, zo iemand verandert niet. Je kan soms op kleine dingen letten, maar het grote karakter blijft er altijd inzitten. Je gaat met andere woorden zo lang je met hem samen bent, hetzelfde meemaken. Tenzij je als een onderdanig meningloos kruipsel jezelf gaat opsluiten in je keuken en naar al zijn grillen luistert terwijl je jezelf straft als je het weer niet goed begrepen hebt.

Dan ga ik je nu even 2 toekomsten voor je voorspellen (ik heb een glazen bol :D ).

Bedenk je even dat er een documentairefilm wordt gedraaid (met iemand met een stem als David Attenborough voor de leuk :D )

'Eoweyn komt thuis na een dag hard werken. Haar vriend Dropl*l ligt languit in de zetel terwijl dochtjer Stakkerina huilend op de grond ligt. Eoweyn zucht. Ze voelt dat de luier vol is.
Dropl*l: "Dat was nog maar net 2 minuten geleden gebeurd! En ik wist dat jij toch ging thuiskomen! Je denkt toch niet dat ik me met die smerige k*nkerzooi ga bezighouden jij bent z'n moeder! Ik zou niet eens weten of ik de vader ben, zoals jij stiekem op je telefoon zit altijd!"
Eoweyn zucht. Wel, hij heeft tenminste nu toch al 2 en een halve maand niet meer geblowd, dat is alweer een stap in de goede richting. Als ze nu ook nog wat aan zijn taalgebruik kan doen, zijn we weer een stap verder.
.....'

of

'Eoweyn komt thuis na een lange dag en de geur van frietjes komt haar tegemoet. Ze komt de keuken en ziet LekkerDing aardappelen snijden.
LekkerDing: "Hoi schat! Ik kon wat vroeger stoppen vandaag, en ik dacht laat ik eens voor jou koken. Je weet dat ik niet zo'n groot kookwonder bent, dus het gaan maar simpele frietjes worden!"
Eoweyn: "Oh dat is niet erg hoor. Zeg, ik kreeg daarnet een bericht van Vriendin of we zaterdag naar haar verjaardagsfeestje willen komen."
Interviewer: Eoweyn, jullie lijken echt zo'n leuk koppel, hoe heb je hem gevonden?
Eoweyn: "Oh, gewoon. Ik was samen met een dropl*l , maar die heb ik gedumpt toen ik er achter kwam wat hij werkelijk waard was...en toen ben ik iemand tegengekomen die wel respect voor mij heeft en waar ik wel gelukkig mee ben. Ik kan het iedereen aanraden."

Tip: Ik ben ook van vriend 1 geüpgrade naar vriend 2.0 . Veel betere functies en veel gebruiksvriendelijker :P .

Geniaal _/-\o_

Heel veel sterkte TS, het zal zeker zwaar voor je zijn nu maar je verdient zoveel beter! :(:)
Focus je vooral op de dingen die jij leukt vindt en waar jij energie uit haalt en laat hem er lekker in stikken.

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 22:39

Kwanyin schreef:

.....'

of

Oh jeetje... Ik lag echt helemaal dubbel _O-

Maar ja, dan kies ik liever voor de tweede! Ze bestaan dus echt?? :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:44

Beste TS,

Je ex is een zak stront. Tijd om voor jezelf te kiezen. :wave:

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:46

Jee wat een hork zeg. Wees blij. Laat dit een levensles zijn en kijk naar de toekomst!!!

Jazeker lopen er heel wat lieve mannen rond :j

Die van jou komt ooit wel op je pad als de tijd er rijp voor is.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:49

Wat te doen?
Met een fles wijn vieren dat je van die kerel af bent.

Dat was geen relatie, dat was een project. Daar moet je niet aan willen beginnen, zeker als je zo behandeld wordt ook nog.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:50

Ja er lopen supermannen rond hoor :j :D

Ik had een vriend die de helft van de tijd op het laatste momentje "geen zin" had en nooit goed kon zeggen waarom. Altijd kloeg. Inderdaad ook boos als ik seks weigerde (of meermaals niet eens naar een nee wilde luisteren... ) Familiebezoeken vervelend vond en liefst niet ging en mijn vrienden al helemaal niet. En ik was een oa een egoïstische trut die alleen maar aan haarzelf dacht en nooit aan hem, en ik kon niet communiceren, en ik was....
Maar hij hield zielsveel van mij hoor, ik was zijn allesje en hij zou doodgaan zonder mij.
4 jaar lang af en aan, 4 jaar lang kwam ik terug.
Uiteindelijk toen ik het echt uitmaakte heeft hij een potje hysterisch gejankt en toen een week niets meer laten horen, terwijl ik nog zo zwak was om een paar keer te sturen "als je er nog over wilt praten kom dan". Maar toen kreeg ik iets in de trant van als ik gelukkig was zonder hem dat het niet de moeite was.
Nooit meer op geantwoord en nooit meer iets gehoord.

Ik heb eventjes te tijd moeten nemen om hem uit mijn systeem te krijgen, te laten doordringen wat er eigenlijk al die jaren gebeurd was, hoe ik gemanipuleerd werd, aggressief (zowel verbaal, fysiek als seksueel) behandeld werd en hoe hij dat kon doen door dat altijd te bedekken met tonnen liefde op "goede" momenten.
En toen kwam ik mijn partner tegen. Meer dan een jaar samen en geen enkele ruzie gehad. Plots blijkt alles waar mijn ex me van beschuldigde helemaal niet meer te kloppen. Echt, nu denk ik terug "in wat voor soort coma lag ik 4 jaar lang?" :+

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 22:56

Jeetje, dat is wel heel heftig... En 4 jaar lang, pfff. Moet er niet aan denken.

M'n beste vriendin zei net - ik liet wat posts lezen waaronder de jouwe - "Kijk eens wat een moeite iemand die je niet kent voor je doet"

En het is nog waar ook. Meer dan hij doet.

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 23:03

Ìk ben het helemaal eens met de mensen boven mij. Koop een bak ijs, kijk een heerlijke huilfilm en ga morgen feestvieren dat je je hier een half jaar lang door heen hebt geslagen maar er nu vanaf bent.
Het zal in het begin niet altijd gemakkelijk zijn, je bent niet voor niets samen geweest. Maar nu is het tijd voor leuke mannen die je accepteren zoals je bent!

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 23:04

Wat iedereen hier al zegt, wees blij dat je van hem af bent, zo'n figuur kan je niks mee.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 23:07

Toen mijn ex het uit maakte/ een pause wou zei hij ook dat hij tijd voor zichzelf wou hebben.
Ik heb toen gezegd als je tijd zonder mij wilt, die kun je krijgen.
Je krijgt alle tijd van de wereld. Terug kom ik namelijk niet.
Na bijna 2 jaar uit elkaar te zijn heeft hij een tijdje terug een bericht gestuurd dat hij me mist etc... Heb toen nog een keer gestuurd, jij wou tijd en die heb je gekregen.