netflix gratis maand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 17:24

Ik heb het nu ook met een ander e-mail adres geprobeerd en ook nu moet ik weer 8 euro betalen. Ik denk dat ik dat maar gewoon doe, ik weet het anders ook niet.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:25

Is het hetzelfde adres? Wij hebben dat namelijk ook gehad. Ik woon in een studentenhuis en mijn huisgenoot had een gratis maand aangevraagd. Daarna wilde ik het eens proberen en dat kon niet.

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 17:27

Stamper schreef:
Noetje14 schreef:
Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik snap alleen niet waarom het bij mij niet werkt.

Dan hoefje dit nog altijd niet op andere bokkers af te reageren.

Wat ook kan zijn is dat je het wellicht of fout doet, of via de zelfde IP adres?

Ik reageer niks af op niemand. Ik ben ook helemaal niet boos. Het leek me alleen niet dat een mailtje sturen zou helpen.
En ik denk dat je met dat zelfde IP adres wel eens gelijk zou kunnen hebben. Ik denk dat dat inderdaad de rede is dat het niet werkt.

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 17:29

Char_elle schreef:
Is het hetzelfde adres? Wij hebben dat namelijk ook gehad. Ik woon in een studentenhuis en mijn huisgenoot had een gratis maand aangevraagd. Daarna wilde ik het eens proberen en dat kon niet.

Ik heb thuis inderdaad wel eens op zijn account gekeken.

Noetje14

Re: netflix gratis maand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 17:35

Iedereen bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat de gratis maand inderdaad niet meer mogelijk is vanwege het feit dat ik op dit adres al ooit met een ander account heb gekeken.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:21

Noetje14 schreef:
Iedereen bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat de gratis maand inderdaad niet meer mogelijk is vanwege het feit dat ik op dit adres al ooit met een ander account heb gekeken.

Dat is natuurlijk onzin.. Want als je verhuist en de vorige bewoners hebben daar een Netflix account aangemaakt zou dat betekenen dat jij als nieuwe bewoner geen account met gratis eerste maand aan kan maken?
Ik keek thuis ook vaak via het account van mijn ex. Toen dat uit ging heb ik een nieuw account aangemaakt met gratis eerste maand.
Gewoon even contact opnemen, niet zo moeilijk.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:23

En €7,99 is natuurlijk ook niet een miljoenenbedragje

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:25

Je kunt ook chatten met Netflix. Lekker snel en makkelijk, heb je meteen een antwoord :)
Je kunt het natuurlijk ook in een andere browser proberen, wellicht is het gewoon een foutje.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:29

Wij zijn pas begonnen met Netflix en de eerste maand gratis is net afgelopen maar wij hebben niks betaald.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:33

Volgens mij is Netflix de moeilijkste niet. Berichtje sturen en grote kans dat je je gratis maand krijgt.

CP5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:37

Ik heb mij een paar maand geleden ook (weer) aangemeld, en moest ook 7,99 betalen.
Met ook heel andere gegevens.

Ik kreeg de eerste maand gratis, en had dan al voor de 2e maand betaald.
Dan hoef je pas dus met de derde maand weer te betalen.

Maar mocht je er niet uit komen, ik heb vandaag nog met Netflix gebeld omdat er een fout zat in mijn tv en zij hebben mij ontzettend geholpen ondanks dat het hun probleem niet was. Zij hebben zelfs LG gebeld zodat er een nieuwe update komt voor mijn tv.
Ze zijn dus echt niet onaardig of zo.

Wellicht staat deze vraag ook wel bij veelgestelde vragen op hun website?

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 16:03

Ja ik heb nu al betaald. Ik hoop dat dat voor mij dan ook geldt dat ik dan nu gewoon voor de 2e maand betaald heb. En anders, jammer dan. Ik heb netflix nu en €8 is inderdaad helemaal niet zo veel dus het is goed zo.