Lang zijn.. + 1.90m

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: Lang zijn.. + 1.90m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:05

Wat een lotgenoten :) Als ik alle reacties zo lees moet ik toch maar eens naar de Primark :)
Hier eigenlijk altijd broeken van Levi's. Deze blijven lang mooi. Eerder haalde ik vaak de lengte 36 broeken van de Only/Vero moda, maar deze slijten echt ontzettend hard, super zonde! Na een maand of 3 kan ik de broeken weggooien...
Levi's broeken koop ik meestal in de uitverkoop of outlet. Laatst op vakantie gelijk 3 broeken meegenomen, dan valt het wel mee met de prijs.
Bij mij zit de meeste lengte in mijn benen, boven lichaam valt opzich wel mee..

Wel vind ik het lastig om iets van jurkjes of rokjes te kopen, deze zijn altijd veel te kort (heb erg lange boven benen, lijkt altijd of ik een mini rokje aandoe ofzo).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:28

kosseh schreef:
Ik ben dan niet boven de 1,90. Maar kleding kopen ik haad het..
Ben 1,85 maar met broeken lengte 32 zit dus al mijn lengte in mijn boven lichaam. Hempjes enzo zijn altijd te kort. Ook die van miss etam lang...

Woooooow.... :oo

Mijn benen zijn dus al snel 5-8,5 langer dan de jouwe... Echt apart! Want we zijn bijna even lang!

BH bandjes heb ik ook nooit problemen mee gelukkig, dát lijkt me lastig!!!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:38

aloha, ik ben 1,90.
Bij mij zit het vooral in mn ledematen, armen en benen dus.
Broeken uit de winkel zijn altijd te kort, en ik heb niet het budget om dure gstar broeken te kopen.
Dus sinds kort maakt mijn moeder mijn broeken zelf, ideaal :D

qua bovenkleding kijk ik niet eens meer op de dames afdeling, dat is toch altijd te kort. Bovenkleding komt bij mij alleen van de mannen afdeling.
Maar zelfs dan hoef ik nog niet eens te kijken naar dingen met lange mouwen, want dat is nooit lang genoeg :n

iris1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 17:41

amkeVH schreef:
aloha, ik ben 1,90.
Broeken uit de winkel zijn altijd te kort, en ik heb niet het budget om dure gstar broeken te kopen.

qua bovenkleding kijk ik niet eens meer op de dames afdeling, dat is toch altijd te kort. Bovenkleding komt bij mij alleen van de mannen afdeling.
Maar zelfs dan hoef ik nog niet eens te kijken naar dingen met lange mouwen, want dat is nooit lang genoeg :n

Ik ben dus niet de enigste met het probleem.. Mijn vriend wil dat ik mij vrouwelijker kleed maar ik weet niet hoe -O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:45

Jurkjes en rokjes zijn toch niet per se een probleem? Men neme een langere jurk/rok, wat voor normale mensen een maxi dress/rok is en gaat er mee naar de coupeuse.

Al moet ik zeggen, onlangs een jurkje van Vero Moda of Vila gekocht, die tot net boven mijn knie valt. Kan dus gerust aan naar het werk :)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:51

Hier ook lange benen, maar draag inderdaad nooit jurkjes of rokjes die als 'mini' bestempeld worden, daar die inderdaad dan meer 'topje' worden, haha.
Ik ben helemaal weg van de (bodycon) midi jurken, net op of net onder je knie. Echt perfect.
En inderdaad Asos Tall!
Of Boohoo.com heeft ook bij sommige broeken de optie op lengtemaat.
En zoals eerder genoemd Primark. Hoewel ik de kwaliteit van de broeken wel elke keer achteruit vindt gaan.. Had 'in het begin' mooie stevige spijkerbroeken van de Primark, nu zijn het nog maar dunnetjes die ook makkelijk uit vorm raken, helaas.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:00

iris1993 schreef:
amkeVH schreef:
aloha, ik ben 1,90.

Ik ben dus niet de enigste met het probleem.. Mijn vriend wil dat ik mij vrouwelijker kleed maar ik weet niet hoe -O-

joh, hij moet maar van je houden voor wie je bent, en dat is een lang persoon die geen vrouwenkleding past :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:03

Ach en vrouwelijkheid zit ook niet echt in kleding :') Soms zie je een hark van een vrouw lopen in een jurk en dan denk je: Wees verstandig, draag een broek :')

Het gaat er om hoe je de kleding draagt. En tsjah, mannen zijn nu eenmaal best wel visueel ingesteld. Zit in hun natuur.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:30

mws => LZP

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:12

kosseh schreef:
Ik ben dan niet boven de 1,90. Maar kleding kopen ik haad het..
Ben 1,85 maar met broeken lengte 32 zit dus al mijn lengte in mijn boven lichaam. Hempjes enzo zijn altijd te kort. Ook die van miss etam lang...

H&M heeft héle lange hemdjes, kleine mensen zullen ze wellicht als (onder)jurkje kunnen dragen maar voor Ons Lange Vrouwen zijn ze ideaal voor gewoon :D.

Volgens mij vallen de broeken van Gsus ook wel redelijk lang, ik heb daar 2 van die mooi zitten. Heb ook een lastige maat (breedte 27 - lengte 36), maar hun lengtemaat 34 is voor mij prima!

Te korte mouwen herken ik deels, maar ik heb echt een ongelooflijke hekel aan het bedekt hebben van mijn polsen dus ik stroop mouwen altijd op, ook in de winter. Valt het ook niemand op dat ze te kort zijn O:).

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 17:29

Hemdjes heb ik altijd van de only/vero moda, die hebben een hele serie lange hemden. Erg fijn!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:51

Meelezer!
1,87 m lang. Word voornamelijk moe van mensen die zeggen dat je lang bent. Joh, je bent de eerste die het zegt.

Broeken haal ik trouwens ook meestal bij de Primark of Vero Moda.