ijs handbagage?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: ijs handbagage?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:06

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:12

Tja...
Beetje vreemd artikel.
Als je dan zo graag een goede moeder wilt zijn, blijf dan lekker bij je kindje dat eerste jaar.
Of ben ik nou ouderwets?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:22

Van ijs meenemen in een vliegtuig naar een goede moeder zijn..... +:)+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:24

Goed hè? :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:19

Ijs in de handbagage :+ Voordat je uberhaupt het vliegtuig hebt gezien, is je ijs al ontdooid. En dan heb je de reis zelf nog, hihi.
Hij kan vast wachten tot hij weer thuis is :(:)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:47

Shirley schreef:
Tja...
Beetje vreemd artikel.
Als je dan zo graag een goede moeder wilt zijn, blijf dan lekker bij je kindje dat eerste jaar.
Of ben ik nou ouderwets?

Sommige moeders kunnen dat nou eenmaal niet :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:55

Wat niet?
Goede moeder zijn of in het land blijven? :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:58

Mijn tante heeft ooit een cheesecake vanuit Amerika meergenomen wel in het ruim en die was mooi koud en bevroren gebleven dus als je het wil doe ze dan in je ruimbaggage ;) owja moet je wel hopen dat je niet gesnapt word natuurlijk ;)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:01

Als je het in een super goede koeltas stopt, volgestouwd met koelelementen kom je er misschien net als je broer in Europa stage loopt.
Of het mee mag...ik denk het niet.. Je mag ook al geen pindakaas of kwark meenemen omdat het ook vloeistof is

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:02

F_inley schreef:
Mijn tante heeft ooit een cheesecake vanuit Amerika meergenomen wel in het ruim en die was mooi koud en bevroren gebleven dus als je het wil doe ze dan in je ruimbaggage ;) owja moet je wel hopen dat je niet gesnapt word natuurlijk ;)

Serieus?
En je denkt niet dat het allang ontdooit is tijdens de rit naar het vliegveld toe en de wachttijd voordat je mag boarden enzo? :') :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:03

Goof schreef:
F_inley schreef:

Serieus?
En je denkt niet dat het allang ontdooit is tijdens de rit naar het vliegveld toe en de wachttijd voordat je mag boarden enzo? :') :')

Aan de andere kant,
Het is op 11km hoogte echt pittig koud en ik gok zo dat het ruim niet verwarmt word

Of maak ik nu echt een hele domme opmerking :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:07

F_inley schreef:

Cheesecake hoeft normaal alleen gekoeld en niet bevroren.

Dingen koel houden in een vliegtuig en onderweg is niet zo moeilijk, maar bevroren lijkt me niet zo haalbaar eigenlijk. Laat staan in de handbagage.

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:08

Grappig dit :p ijsjes lijken me moeilijk vervoerbaar.
Bevroren water mag eigenlijk wel. Heb het eens gevraagd op Heathrow en kwam laatst op 9gag ( :') super betrouwbare bron...) een bericht erover tegen.

Ala op het moment van controle het water geheel bevroren is, mag het mee. De meeste explosieve stoffen e.d. bevriezen niet (is me verteld), plus daarnaast is ijs geen vloeistof. Als het dan in het vliegtuig smelt is het prima. Gewoon niet bij controle.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:10

Nou mijn (geheel bevroren) koel elementen mochten toch echt niet mee met de handbagage op Heathrow. Het kon smelten dus viel onder liquids. Pindakaas enzo mag ook niet, nutella niet omdat het allemaal kan smelten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:11

Shirley schreef:
Wat niet?
Goede moeder zijn of in het land blijven? :D

Niet werken.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:14

Maar dan werk je toch wat dichterbij huis?
Lijkt mij voor zowel moeder als kind geen ideale situatie.

Maar het is inderdaad erg offtopic, zoals Goof terecht opmerkte :j

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:24

Kun je dat ijs gewoon niet in het buitenland krijgen? Oreo is best wel bekend dus lijkt me dat je die overal kunt krijgen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:25

Shirley schreef:
Maar dan werk je toch wat dichterbij huis?
Lijkt mij voor zowel moeder als kind geen ideale situatie.

Maar het is inderdaad erg offtopic, zoals Goof terecht opmerkte :j

Zoals ik zei niet iedereen heeft deze mogelijkheid ;)

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:30

Het mag volgens mij, zolang het niet smelt.
Had laatst zoiets voorbij zien komen op internet van iemand die een flesje bevroren water meenam en iedereen was benieuwd of dat nu mocht of niet. Het bleek te mogen zolang het dus bevroren is, anders geldt de regel voor vloeistoffen. Maar ik zou er niet te veel van uit gaan dat je het mee mag nemen want ik denk niet dat ze dat vaak meemaken haha

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:41

Ladybird schreef:
Aan de andere kant,
Het is op 11km hoogte echt pittig koud en ik gok zo dat het ruim niet verwarmt word

Um, sorry, ja want ze wil het mee als handbagage :+ Dus ik hoop dat het passagiersdeel wel verwarmd wordt

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:42

antje_vip schreef:
Ladybird schreef:
Aan de andere kant,

Um, sorry, ja want ze wil het mee als handbagage :+ Dus ik hoop dat het passagiersdeel wel verwarmd wordt

Lees mijn quote nou nog eens? Het ging toch over een tante die cheesecake mee nam in het ruim :?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:44

O sorry hoor Ladybird, ik dacht dat het topic over ijsjes als handbagage ging...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:57

Goof schreef:
F_inley schreef:

Serieus?

Directeur heeft regelmatig monsters meegenomen op een 12uur durende vlucht in zon piepschuim vertrager. Droogijserbij, was nog prima bevroren bij aankomst. Dus het kan wel, maar in dit geval.. Dont... Just dont

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:58

Goof schreef:
F_inley schreef:

Serieus?

Aan de andere kant,
Het is op 11km hoogte echt pittig koud en ik gok zo dat het ruim niet verwarmt word _/-\o_

Of maak ik nu echt een hele domme opmerking :')[/quote]

Nope is echt ijskoud ze had hem meegenomen van de cheesecake factory hun hebben laat inchecken en als in eerste instappen dus ging prima was wel echt de grap van de dag dat ze die gewoon mee had genomen _O-

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:15

Wat een leuk en lief topic dit! :D