Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:benangelique schreef:Ik vind die lange echt een jurkje voor op vakantie of t strand. Ik zou gaan voor de tweede. Mooie hak em clutch erbij
Ik denk niet dat ik er blij van werd als mijn vriendin in zo'n korte jurkje kwam opdagen...
Persoonlijk vind ik de lange jurk veel beter passen bij een bruiloft.

HouVanUtopia schreef:Het is geen hele formele bruiloft de vader van de bruid komt in spijkerbroek omdat hij nooit een pak aan heeft...
Alle echte bruiloft jurken vind ik zo niet mij draag nooit jurkjes eigelijk...
De bruid vind me jurkje erg leuk en echt wat voor mij
tanjaatjuhh schreef:HouVanUtopia schreef:Het is geen hele formele bruiloft de vader van de bruid komt in spijkerbroek omdat hij nooit een pak aan heeft...
Als jij graag een doorschijnend visnet aan hebt.
Daar zou je misschien even voor bij de Primark kunnen kijken ofzo als je er niet teveel aan kwijt wilt zijn! Heb er ook wel eens schoenen gehaald en waren prima voor niet dagelijkse schoenen! HouVanUtopia schreef:Het is geen hele formele bruiloft de vader van de bruid komt in spijkerbroek omdat hij nooit een pak aan heeft...
Jennyj01 schreef:HouVanUtopia schreef:Het is geen hele formele bruiloft de vader van de bruid komt in spijkerbroek omdat hij nooit een pak aan heeft...
Maar waarom ga je dan voor een jurk? Een combinatie met pantalon en eventueel een jasje is dan toch fijner?
KimD schreef:benangelique schreef:Ik vind die lange echt een jurkje voor op vakantie of t strand. Ik zou gaan voor de tweede. Mooie hak em clutch erbij
Ik denk niet dat ik er blij van werd als mijn vriendin in zo'n korte jurkje kwam opdagen...
Persoonlijk vind ik de lange jurk veel beter passen bij een bruiloft.

Duhelo schreef:Maar waarom ga je dan voor een jurk? Een combinatie met pantalon en eventueel een jasje is dan toch fijner?

op gereageerd te worden. Niet iedereen heeft de voeten om op hakken te lopen.