Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ga op de eerste plaats kijken voor de opleidig animatie/audiovisueel vormgever als dat het toch niet helemaal is kijk ik verder naar een opleiding voor evenementen, het lab of in de veehouderij.
tita schreef:Nou geloof dat maar niet jouw beschrijving over all-round laborant werkt zo niet meer in praktijk.
Maar mijn vraag was ook wat voor opleiding is het, hoe heet het en hoelang duurt de opleiding.
Milieu en biologie ( wat er niet is op MBO) zou ik passeren
Medisch verdient slecht bovendien mag je dan ook hele dagen bloedprikken.
Analytische chemie is meeste werk in, microbiologie moet je liggen.
hopelijk is de anitmatie/audiovisuele opleiding gewoon precies wat ik zoek
ik heb afgelopen jaar een beetje een jaar "weggegooid" ofja, het is nooit weggegooid want je leert er altijd van natuurlijk, maar de huidige opleiding was helemaal niet wat bij me pastte en wegens ziekte. Wat zouden jullie doen in mijn situatie? xSCWx schreef:Iets met dieren; honden trimmen? Bij een goede opleiding krijg je daar ook een hele buts theoretische kennis bij en het verdient redelijk goed. Plus je bent eigen baas dus bepaalt zelf je werktijden.
Courses schreef:Je hebt tegenwoordig nergens banenkans. Ik heb toen ik startte aan het HBO (zit nu in m'n 4de jaar in september) een test gedaan en letterlijk alles had lage banenkans. Van dierenarts tot advocaat, vormgever, zorg, noem het maar op. Ik zou me niet laten lijden door zoiets maar zeker studeren wat jij leuk vind om te doen.
bedankt