. Na vier maanden werd ik pas voorgesteld aan zijn ouders en mocht ik op de boerderij komen. Door niet te pushen heb ik nu een fantastische vriend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Na vier maanden werd ik pas voorgesteld aan zijn ouders en mocht ik op de boerderij komen. Door niet te pushen heb ik nu een fantastische vriend

RoyceMack schreef:Als ik je startpost lees vraag ik me oprecht af of hij je wel leuk vindt.
Hij gaat om half 6 maar naar zijn werk om te kijken offie nog iets kan doen? Like whut. Als je moet werken, prima. Maar je gaat toch niet even langs werk om te kijken of je nog iets kunt doen.
Daarnaast een afspraak met vrienden vergeten. Als die afspraak zo belangrijk was, was hij het niet vergeten en hij had ook de afspraak af kunnen zeggen en kunnen aangeven dat hij een date had met jou.
dat begrijpen ze vast wel toch?
Dit lijkt met het type jongen dat leeft om te werken. Geeft niet, maar daar moet je wel van houden/tegen kunnen.
Als je er nu al tegenaan loopt bij hem, terwijl jullie nog niets hebben? Denk je dat hij dat dan dusdanig kan veranderen dat jij tevreden bent en dat hij toch nog oke is met de indeling van zijn leven?
Er zijn nou eenmaal mensen met een grote passie en bij hem is dat ook nog eens zijn werk. 
Ik zou echt pissed worden als iemand zo vaak de afspraak af zegt.. Maar aan de andere kant 4 nachten bij elkaar slapen als je elkaar nog maar 1,5 maand kent. Zou zelf ook wel een beetje benauwd worden ofzo..
Het is zijn manier om aan te geven dat hij tijd nodig heeft, niet te snel, zekerheid dat je blijft ook als het wat moeilijker gaat. Wat niet wil zeggen dat je het maar zijn beloop moet laten. Nu en dan eens op je strepen staan. Want jij bent ook iets waard.
Ashkerlon schreef:hahaha, jij hebt de tweelingbroer van de mijne te pakken zeker?
was in het begin ook steeds afspraakjes afzeggen, met uitvluchten afkomen, koetjes die moesten kalven of plots heel erg moe zijn, want ja werken op de boerderij vraagt heel veel van je....
Geef hem de tijd die hij vraagt, ook al vraagt hij het met uitvluchten en niet rechtstreeksHet is zijn manier om aan te geven dat hij tijd nodig heeft, niet te snel, zekerheid dat je blijft ook als het wat moeilijker gaat. Wat niet wil zeggen dat je het maar zijn beloop moet laten. Nu en dan eens op je strepen staan. Want jij bent ook iets waard.
Niet geloven wat de boekjes zeggen, niet geloven wat andere mensen je aanraden, niet geloven in die vaste waardes "het loopt toch altijd zo en zo". Jij weet wat je voor deze kerel voelt, en je weet wat hij voor jouw voelt, daar heb je geen andere mensen voor nodig. Je bent amper anderhalve maand ver, bij mij heeft het 9 maand geduurd voor er echt schot in de zaak kwam. Maar ik kan me geen beter ventje dromen hoor
Mijn broer kon het zo mooi zeggen: "als je voor de hoofdprijs wil gaan, mag je niet gaan verwachten dat het makkelijk gaat en je het in je schoot geworpen krijgt. Het is de hoofdprijs, geen troostprijsje"
Als jij een toekomst ziet met deze vent, dan vecht je er voor. Dan neem je nu die enkele domme hindernisjes die hij je nu voor je neus gooit en bewijs je dat jij naast hem hoort te staan