Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
.
SuperAssie schreef:Sinds het meeste dat ik koop van de primark afkomstig is, stop ik bijna niks meer in de droger![]()
Dat spul krimpt al bijna als je er naar kijkt dus dat is echt niet voor de droger bedoeld haha.
Wel doe ik er mijn beddengoed in. En mijn zus gooit wel een deel van haar kleding en die van mijn vader erin + handdoeken, de kookwas etc.

Jildau schreef:SuperAssie schreef:Sinds het meeste dat ik koop van de primark afkomstig is, stop ik bijna niks meer in de droger![]()
Dat spul krimpt al bijna als je er naar kijkt dus dat is echt niet voor de droger bedoeld haha.
Wel doe ik er mijn beddengoed in. En mijn zus gooit wel een deel van haar kleding en die van mijn vader erin + handdoeken, de kookwas etc.
Ik dus juist. Vind het niet zo erg dat het niet jaren meegaat als het van de Primark komt. Niet te klein kopen en dan komt het goed.

verootjoo schreef:Ik heb niet eens een drogernooit gemist ook, mijn was droogt ook zonder droger.
het verbaast me eigenlijk dat iedereen hier een droger heeft
Maartje1990 schreef:verootjoo schreef:Ik heb niet eens een drogernooit gemist ook, mijn was droogt ook zonder droger.
het verbaast me eigenlijk dat iedereen hier een droger heeft
Een topic over "wat stop ik in mijn droger" zullen over het algemeen geen mensen op afkomen die geen droger hebben
ik ga weer