Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goof schreef:troi schreef:Zo te horen ben jij simpelweg niet geschikt voor een normale woonwijk. De meeste dingen die je beschrijft horen bij normaal leven en zullen altijd weer terug komen. Ik zou gaan verhuizen en buiten uit gaan wonen. Daar wordt je veel gelukkiger van.
Totaal niet mee eens.
Dit heeft niets te maken met het leven in een woonwijk, je hebt gewoon pech met je buren.
Ik woon in en woonwijk en heb geen geluidsoverlast, geen hangjongeren en geen stank. Helemaal prima en rustig. Top.
TS ik zou toch een lange termijn plan maken en tzt gaan verhuizen. Hier word je niet gelukkig.
Mischa schreef:Bedankt voor alle input hoor![]()
Begin mij nu ook wel iets meer te realiseren dat ik ook wel echt luidruchtige buren heb, los van hoe ik dat vind. Misschien moet ik ook gewoon meer op m'n strepen gaan staan, maar wil geen conflicten.
Firebird, dankjewel voor je tip! Ik ga me daar zeker in verdiepen! Oei, wel een flink bedrag. Maar goedkoper en simpeler dan verhuizen
Hoelang kon je de koptelefoon op hebben voordat je pijn in je oren krijgt?
Oordopjes kan ik niet verdragen, maar ook van koptelefoons krijg ik binnen het uur al wel pijnlijke oren, maar dan meer m'n oorschelpen. Dit zijn trouwens ook geen misselijke koptelefoons, ik heb meerdere modellen van Sennheiser. Krijgertjes van m'n broer, want die had ik ook niet zomaar gekocht. Maar die zijn wel echt op muziek luisteren gemaakt.
Onze wijk/buurt is heel net en allemaal fijne mensen, behalve onze buren. Wat een afgrijselijke mensen. Ik kan je weinig tips geven, bij ons heeft niets geholpen. Wat wel enorm fijn is, zijn goede oordopjes. Niet die foam dingetjes die je in model moet knijpen zegmaa haha. Wij hebben de Alpine Sleep Soft gekocht, en dan hoor je nog wel dingetjes als de wekker, regen tikken op het raam, maar niet die achterlijke aso muziek van de buren die overal doorheen dreunt. Ik kan slecht tegen oordopjes maar deze zijn erg prettig.