Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) ik ga notarieel recht studeren aan de radboud universiteit in Nijmegen. Ik heb mijn intro er net op zitten haha
Ik ben 'gewoon' afgelopen jaar geslaagd voor mn gymnasium dus nu op naar de volgende stap!
Marrie_L schreef:Roosters? Somebody help me. Waar kan ik die vinden?

en weet seker dat ik goed kijk
. Kom me toch nog melden! Ik ben Marieke, 18 jaar, en studeer Biologie en Medische Biologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Heb nu net 9 dagen intro erop zitten, en moet nu weer een beetje gaan wennen aan het 'normale leven' haha. Moet alles met roosters enzo ook nog uitzoeken, maar daar heb ik nog een klein weekje de tijd voor
Floriske schreef:Ik heb toch maximaal 2-3 colleges per dag, dus doe het gewoon met een lesuren agenda en schrijf het op volgorde van eerste tweede derde vak op.
.
Sjisi schreef:Hoi!
Ik meld mij ook even. Ik ben dit jaar geslaagd voor mijn vwo en ga Spaanse taal en cultuur studeren aan de Uva. Ik woon nu al op mijn nieuwe kamer in Amsterdam, maar aangezien ik hier nog niemand ken en niemand ken die naar de Uva gaat, is het nog lekker rustig in m'n uppie.
Dus zijn er hier toevallig eerstejaars die ook in Amsterdam op kamers gaan of er al wonen en een keer iets willen afspreken?
student en woon in A'dam
Citaat:Floriske schreef:Over het rooster van de ru: zoals ik heb begrepen kun je nu in Osiris vinden voor welke werkgroep combinatie je bent ingeschreven. Vervolgens via portal.ru.nl kun je naar je persoonlijke rooster en achter elk vak rechts kun je dan alle vinkjes weghalen behalve die voor je hoorcolleges en de werkgroepcombinatie waarvoor je bent ingeschreven. Zie daarvoor ook het filmpje over het rooster (rechts onder op de pagina http://www.ru.nl/rechten/studenten/studiestart) maar ik vind t dus nogal eng omdat ik niet zeker weet of ik goed kijk op Osiris (zo duidelijk staat t er nu ook weer niet, je hebt btw ook een mail gehad via blackboard dat je bent ingeschreven voor een werkgroepcombinatie volgensmij staat daar ook ergens verstopt in welke) en ik ben bang dat ik verkeerd kijk ofzo omdat je dus geen bevestiging krijgt van school dat je het goede rooster hebt uitgevogeld / je niet gewoon een rooster aangeleverd krijgt
*Bericht weggehaald op verzoek van gebruiker*