Wat voor uitjes met je partner?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kalender7

Re: Wat voor uitjes met je partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:30

Wij gaan vaak uiteten of een drankje drinken ergens,stappen,weekendje weg,paardrijden. Of we zijn met vrienden (vaak stelletjes) bij ons hier thuis of bij iemand anders op visite.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:39

Wij vinden zelf rode uitjes erg lekker. Maar dat kan per dag verschillen.
Laatst bijgewerkt door Toogfilosoof op 18-06-16 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:40

Lekkere wandeling (ook op andere plekken in NL) en daarna lekker hapje eten.

Salsa & bachata dansen (doen we sinds een aantal maanden en er is altijd wel ergens een feest!

Sauna

Netflix aan of gezellig kletsen, daarvoor echt lekker koken, hapjes, kaarsen aan.

high wine/high beer

Tja, uhm....wij worden eigenlijk blij van de heel simpele dingen. Maar we zijn alleen op maandagavond samen vrij ivm horeca banen. Die dag maken we dan ook extra ontspannen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:45

Lavien schreef:

:') :')

Ook aan het gerecht waar je ze in stopt. :')

On-topic:

Uit eten...ohhh heerlijk

Paardrijden

Geen kids??? Hup naar een leuke club.

Naar de sauna

Leuke live bandje kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:19

Zomers een luchtballon evenement? , met opstijgen en dan nog de candlelight erachteraan (fakkelen met de ballonnen ) Enige maar is het weer :P , rand evenementen vaak met een inloopballon (kan je gewoon in een ballon rondlopen die open word geblaast met de ventilator , is vaak een ge oeh en ah van mensen :') )

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:23

Saintelette schreef:
Sorry modjes als het niet goed staat :o

Dag lieve bokkers,

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie voor leuke dingen plannen met je partner op bijv. een zaterdagavond.
Bij ons is het al gauw uit eten of een bioscoopje pakken, maar ik zou zo graag eens wat anders doen. Hebben jullie leuke ideeën? Brand los!

Geo-cashen! Wel eens van gehoord :o ?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 21:30

Mijn vriend en ik doen van alles samen. 9/10 concerten ga ik met hem naartoe, we gaan samen naar de bioscoop en als de portemonnee het leent gaan we samen uit eten. Verder is het niet echt een uitje maar ga ik twee keer per week met hem naar de sportschool. En we willen van de zomer een paar dagen naar het strand :) maar we kunnen ook makkelijk een hele dag bank hangen en films kijken en gewoon rustig bij elkaar zijn. Op het moment zit hij zelfs aan de andere kant van de muur te gamen en ben ik bezig met school :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:00

Bioscoop pakken, vrienden uitnodigen en bijvoorbeeld een kaartspel doen, hond een grote ronde uitlaten, stuk fietsen met mooi weer en onderweg een terrasje pakken, stuk scouteren en onderweg een ijsje smikkelen, een dagje naar een stad in Nederland, uiteten/lunchen, winkelen, naar IKEA op een regenachtige zondag of kijken op Vakantieveilingen.nl voor een leuk (goedkoop) uitje etc.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:07

Wij gaan regelmatig stappen, naar vrienden of hebben vrienden hier in het weekend. Saunaatje pakken is ook heerlijk in de avond, we hangen ook beiden vaak op ticketveilingen rond en bieden op random uitjes en zien zo nog eens wat. Koopavondje in de stad doorbrengen, ergens gewoon wat eten/drinken, of thuis zelf lekkere hapjes maken met een wijntje ofzo.

Bakken is ook leuk! Taarten, koekjes in allerlei vormen etc, leuk om samen te doen :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:12

Wat woepsie90 zegt, maar dan goed geschreven: geocachen. Kijk eens op www.geocaching.com en op pad. Kan je zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt, zo lang en zo kort doen als je wilt, er zijn zelfs specifieke nachtcaches voor als je in het donker nog wat wilt, dus wat wil je nog meer. Telefoon voldoet over het algemeen in het begin uitstekend.
En, niet te vergeten, we hebben hier op bokt er natuurlijk een topic over!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 01:58

Ik ben docent Ak dus wel bekend met geocashing ;)

We hebben geen kinderen, maar wel 3 honden (die niet tegelijk mee kunnen), dus zijn redelijk aan huis gebonden. Wandelen doen we dus al veel, maar weinig samen. Zie wel wat dingetjes voorbij komen om te doen, alleen heel veel dingen ook vooral niet :+ Ik vind overigens heel veel dingen wel leuk, alleen no way dat ik m'n vriend daar mee naartoe krijg....

Vooral ook leuk om te zien hoe jullie de vrije dagen besteden :) en wat jullielekker vinden :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 02:22

Wij gaan a.s. zaterdag naar een openluchtbios bij Nemo in Amsterdam! En we gaan veel naar de film, hapje eten, met mooi weer eten op het strand, naar de kroeg...

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 12:50

Zilveruitjes :)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 12:55

Wat wij regelmatig doen is om een uur of 10 in de avond de auto pakken en wild spotten. Ook erg leuk om te doen!!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 14:34

Winkelen
Ergens een koffietje doen
Lunchen
Naar stal
Bioscoop
Uit eten
Bankhangen met film/serie

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 14:54

Lavien schreef:

Hier heb ik zolang over nagedacht. :')

Ik lees even mee, heb inspiratie nodig!