Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Komen nog wel meer vervelende situaties in het verkeer.
Citaat:Voor het eerste voertuig van de rouwstoet gelden de normale voorrangsregels.
Tobbes schreef:Wat je ook eventueel had kunnen doen is auto stil zetten en het gene die in de lijkenwagen rijdt het probleem laten oplossen.
Je kan nog zover vooruit kijken, en je verhaal zo te lezen doe je dat ook wel (aangepaste snelheid enz) soms kom je in een situatie dat je denkt what the f***
Ik heb hier heel veel smalle wegen en als je dan groot verkeer tegenkomt, die dan ook nog denken dat ze king of the road zijn, tja dan zet ik mijn blik aan de kant en ze zoeken het maar uit. En ik heb mijn grote rijbewijs, en zal nooit opzettelijk een andere weggebruiker het leven zuur maken. Maar er zijn momenten dat ze het met hun grote woord maar uit moeten zoeken. Maartje1990 schreef:piezze schreef:Lijk is zich doodgeschrokken denk ik
wat ontzettend disrespectvol...![]()
TS: was niks aan te doen, naast dat je dus gewoon voorrang had. Ik vind dat die bestuurder zich gewoon als een ploert gedragen heeft. Hij is de enige in dit verhaal die niet juist gehandeld heeft.
.
. Sommigen zijn zo brutaal dat ze mij gewoon bijna van de weg afrijden als ik niet bruusk achteruit ga, anderen zitten naar mij gebaren te maken dat ik de wegidioot ben, dat zij voorrang hebben en dat ik degene ben die moet stoppen voor hun.
. Heb intussen al aan minstens 5 verschillende personen gevraagd of ik nu echt zo dom ben en iets niet snap, maar schijnt toch dat ik nog altijd voorrang heb in die situatie.