Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Dit inderdaad.Ik vind het ook heel erg liggen aan hoe nuttig het is. Nuttige cadeaus zoals een blender oid mogen duurder zijn dan mascara oid.

Cabelona schreef:Het was er op wachten, hé.. Wat is er precies mis met dat het van de action vandaan komt. Succesformule, Nederland komt er graag om te kopen, maar het krijgen is blijkbaar te min? En betekent dat zij fulltime werken ook dat ze geen schulden of hoge vaste lasten hebben? Dat ze bakken met geld hebben? Kun jij in hun portemonnee kijken?Mijn vriend die heeft twee nogal zuinige vrienden, terwijl zij fulltime werken. Daar krijg je altijd een of ander action prul van. Daar ga ik dan ook niet veel geld aan uitgeven.
Ik maak heel veel dingen zelf, dit vinden de meeste mensen heel erg leuk. Denk aan een t shirt zelf beschilderen of het maken van eigen verjaardags kaartjes. Mijn moeder is ook zo, die haakt vooral veel knuffels ed. Als ik hoor dat vrienden of neven/nichten geslaagd zijn voor hun examen, ik sta bij de primera om kaarten te kopen of ik trek mijn tekenspullen te voorschijn. Ik geef ze er ook vaak wat geld bij, maar ze zijn meestal al dolblij met de kaart.
Niet dat ik persee geld wil oid, maar wel even dat je even aan me denkt oid.
Als ik geld geef is het 7,50/10 plus zelf eten meenemen.
Spruit schreef:Zo heb ik wel bij een 'vriend' gehad, waarvoor ik allemaal appelflappen en andere hapjes had gemaakt voor zijn verjaardag, of ik de pinautomaat niet had kunnen vinden.. Nou, dan sta je met de bek vol tanden. Gelukkig waren andere gasten op zijn verjaardag wél te spreken over mijn eten
. Ik ben wel groot voorstander van dingen doen als kado. Mijn beste vriendin kreeg een appje, houd die datum vrij, we gaan naar Beyoncé. Tja dat was wel prijzig, maar met haar verjaardag had ze niks gehad. Nu net een bonnen gekocht om solex te rijden en te steengrillen. Mooi 1 voor vaderdag, 1 voor mijn lief die bijna jarig is en 1 voor mijn moeder die bijna jarig is. Gaan we gezellig met z'n alle. Ik vind het ook leuk om iets te maken als ik tijd heb.
En daarnaast zou ik het erg leuk vinden als anderen het ook doen op mijn verjaardag
(dat doen ze ook, heerlijk zelfgemaakt suikerbrood/bladerdeeghapjes) Vandaar dat ik de reactie van die jongen (in dezelfde vriendengroep) helemaal niet snapte. Een beetje zoals Yontheke in smileys omschrijft