Welke pech had jij vandaag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gigixponys

Re: Welke pech had jij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:02

Oei, ik was vorige keer al boos toen er een hommel tegen mijn kop vloog. Dat deed ook zeer. :P

Vandaag wakker geworden met een dikke onderarm, allergische reactie op een muggenbeet.. Ook niet zo fijn..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:20

Leffroi schreef:
SuperAssie schreef:
Ugh, toch nog een pechmoment vandaag! Cap is netjes binnen gekomen, maar was veel te klein(terwijl ik dit niet had verwacht) :c
Heb hem nu meteen terug gestuurd met de post en gevraagd om een grotere maat. Helaas kan dat tot de 30e duren.. En ik vertrek de 29e voor 3maanden naar het buitenland..
Ik hoop dus maar dat hij op tijd binnen komt zodat ik hem kan passen en indien de pasvorm niet fijn is alsnog kan terugsturen, anders zit ik er mee opgescheept bij terugkomst. ;(

Kan je dan niet naar een winkel gaan?

Jammer genoeg niet. De winkel waar ik deze besteld heb(kramer) ligt niet bepaald in de buurt. Locale ruitershops hebben voor mij niet de juiste caps helaas. Het liefste had ik mijn huidige cap opnieuw gekocht(HH Challenge) maar deze wordt niet meer gemaakt ivm de nieuwe veiligheids eisen. :(

Wietsje92

Re: Welke pech had jij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:26

Om half 8 naar m'n werk moeten en pas op dat tijdstip wakker worden omdat ik niet wakker ben geworden van de wekker :o