Vjestagirl schreef:Maar foto's van die BBQ waar je keurig in je witte linnen broek met je blauwe overhemd en je zonnehoed op je hoofd, een satétje eet terwijl je met iemand staat te praten: geen enkel probleem. Dat vind ik niet privé, dat is gewoon een sociaal leven hebben. Hetzelfde geldt voor mededelingen dat het dagje wandelen in de duinen zo fijn was met die, die en die. Of voor zeggen hoe heerlijk je geniet van de ondergaande zon in zuid-verweggiestan. Zolang het normale mededelingen zijn vind k niet dat je echt moeilijk moet doen als een ander je naam noemt.
Wat jij zelf plaatst over jezelf is jouw eigen beslissingvrijheid zo lang een ander daarbij niet herkenbaar is.
Het is niet relevant of jij ander dronken of nuchter bent. Dat is een subjectieve en glijdende schaal. Het punt is dat een ander niets herkenbaar (naam of foto) over jouw priveleven te plaatsen heeft.
Mbt het onderwerp; een 'relatie' vond ik de opmerking 'dan is het niet mijn relatie' wel een goede doch het blijft een listig onderwerp want terugdraaien kan niet.