Ik zwijmel trouwens wel weg, bij pas pas geboren en/of jonge puppies/hondjes, kittens, veulens en alles wat pluizig lief en schattig is.
Maar baby's daarentegen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kwanyin schreef:juval schreef:ik wilde nooit kinderen, vond ze maar eng.. tot ik 27 werd en de knop om ging.. ik denk door dat er een collega zwanger was.. dat wilde ik ook!! dus pil gestopt en 2 mnd later was ik zwanger.. oeps, zo snel had ik niet verwacht, en mijn toenmalige vriend al helemaal niet
Maar goed, die kriebels gingen niet meer weg, ik vind het zwanger zijn helemaal leuk! ik voelde me 9 maanden geweldig (ondanks wat misselijkheid, maagzuur, pijnlijke polsen etc).
Inmiddels heb ik 4 kindjes, en nu is mijn gezin wel compleet.
alhoewel ik het zwangerzijn echt wel mis en heel graag nog een keer over zou doen (draagmoeder aangeboden hahaha)
Dus van geen kinderen willen tot na je 27ste 4 kinderen en er nog wel 1tje op de wereld willen zetten, jouw "kinderen zijn een hel"-mannetje in je hoofd is met een knuppel bewusteloos geklopt zeker![]()
.
)
Ik ben ook gek op kinderen, zou ze ook graag willen. Maar het moet wel in je leven passen natuurlijk. En ik ben nog maar 20 en eerstejaars student. MarlindeRooz schreef:Ik wist niet dat je zoveel van een mens kon houden tot ik mijn vriend leerde kennen... Ik kan me voorstellen dat je van een kind nog veel meer houdt en dat het prachtig is!Ik ben ook gek op kinderen, zou ze ook graag willen. Maar het moet wel in je leven passen natuurlijk. En ik ben nog maar 20 en eerstejaars student.
Het besef dat er van je kindje maar één is en dat dat niet vervangen kan worden is tegelijkertijd het mooiste en het vreselijkste dat er bestaat.
was al sneu dat mijn moeder oud was en ik de laatste baby in huis was
jong tante geworden en ik wou jong moeder worden. Maar goed.... Tijd vliegt en voor je het weet doe je langer over de studie, woon je lang thuis en nou ja... Leven ging anders dan gepland.
maar was ook wel prima zo.
eierstokken klapperen nog steeds als een malle! Moederschap vind ik echt geweldig!
toen kwam het besef; ik ben zo'n geval geworden, een weekdier. Ik jank zelfs bij zielige kinderen in de reclame

Zo zie je maar haha 

Rofah schreef:Als ik op een willekeurige openbare plek rondkijk naar kinderen word ik niet echt happy van hoe merendeels zich gedraagt zeg maar. En wat nou als ik opeens ook als moeder zijnde dat prima vind en het niet meer zie?
)

)