assie schreef:Of... gewoon met wat humor een briefje aan hem geven. Zoals je vroeger op de basisschool deed.
"Wil jij verkering met mij?"
En dan met een vakje ja en een vakje nee.
Eitje
Trauma's Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kuggur schreef:Wat is "het gesprek"....?
Ik heb het gevoel dat als zo´n gesprek nodig is je in feite wel weet hoe het met je relatie zit.
Rocamor schreef:Joman schreef:Is het ook niet. Op de een of andere manier houd ik me toch met hem bezig, terwijl ik heel goed weet dat dit geen goede partij is.
Hoezo geen goede partij? Uit jouw verhaalkomt ie op mij heel duidelijk over. Leuk voor de tussentijd, lekker scharrelen, maar geen relatiemateriaal
Sentido schreef:Ts. Ik herken mezelf wel erg in je verhaal. Ik vond het ook altijd doodeng en deed daarom net alsof ik dat eeuwige daten wel prima vond. Maar daardoor kom je ook juist in dit soort situaties terecht. Bij mij lag het er aan dat ik mezelf stiekem ook niet leuk genoeg vond om een relatie mee te beginnen. Dus ik zocht onbewust ook types uit die maar wat wilden lanterfanteren en elke keer deed het dan weer meer pijn als het niks bleek te worden.
Ik ben daarmee aan de slag gegaan en kwam er zo achter dat ik best heel leuk ben. Toen kwam ik een kerel tegen die binnen 1 weekend zei dat hij mij als vriendin wou. Nu 3 jaar later hebben we huisje, boompje, beestje en baby.
Niet dat het jou ook zo moet vergaan. Maar ga eens na wat je zelf wilt. Wil je graag een relatie, iemand die 100% voor jou gaat? Waarom accepteer je dit dan? Geef aan wat jij wilt en nodig hebt, gaat hij er in mee: hartstikke leuk! Doet hij dat niet: jammer, maar niet de geschikte vent voor jou.
Het is jou leven, neem geen genoeg met een beetje relatie.
Tenzij je het zelf prettig vind om te scharrelen.. maar dan snap ik je vraag niet
Joman schreef:Rocamor schreef:Hoezo geen goede partij? Uit jouw verhaalkomt ie op mij heel duidelijk over. Leuk voor de tussentijd, lekker scharrelen, maar geen relatiemateriaal
Ja, wellicht is het voor een buitenstaander ook duidelijk. Daarom vind ik het ook wel fijn dit hier even te kunnen uitleggen. Een derde kijkt er anders tegenaan, met een objectievere blik.
Overigens heeft hij mijn familie ontmoet en heeft hij meerdere keren gezegd dat ik echt mee moet gaan naar zijn familie in het buitenland eind volgende maand.
Vandaar dat ik moeite heb met de signalen die worden afgegeven.
verootjoo schreef:Ik mis nog steeds even waarom je niet gewoon vraagt aan hen wat jullie nu hebbenEen relatie, welke dan ook (familiair, vriendschappelijk, scharrel, liefdes) draait toch helemaal op communicatie?
.Joman schreef:verootjoo schreef:Ik mis nog steeds even waarom je niet gewoon vraagt aan hen wat jullie nu hebbenEen relatie, welke dan ook (familiair, vriendschappelijk, scharrel, liefdes) draait toch helemaal op communicatie?
Op de een of andere manier heb ik moeite met me kwetsbaar opstellen. In hoeverre je dit al kwetsbaar zou kunnen noemen.
je zult er je hele leven wat aan hebben. Joman schreef:lieveli schreef:Jezus wat vermoeiend.
En wat is precies vermoeiend?