Meer bedterroristen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:06

moonfish13 schreef:
Duhelo schreef:
*ik slaap enkel als het volledig donker is
* ik pak het dekbed en trek het strak als ik draai, katten die er toevallig opliggen worden gekatapulteerd
* ik schreeuw vaak de hele buurt bij elkaar, merk er zelf niks van.
* ik scheld mijn vriend uit voor van alles
* ik sla, schreeuw en schop
* ik ben niet te genieten als ik gestoord word, ook al merk ik er zelf eigenlijk niks van
* ik aai mijn vriend, onderwijl hele verhalen vertellen geadresseerd aan mijn paard, inclusief de por als paard te opdringerig wordt ...
* heb ik al verteld dat ik sla en schop?

Oh god..
En jij durft nog naast hem te slapen?! :') _O-
Ik zou niet meer durven. :wow:

benangelique schreef:
Meer de vraag waarom hij nog naast haar durft te liggen :+

Oh, hij heeft er weinig last van, die slaapt zo diep dat ik heel hard kan porren en hij er niks van merkt :D
Deze verhalen zijn van momenten dat hij nog wakker was :D

VenoSnorlax

Re: Meer bedterroristen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:09

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik hier lekker alleen op een 1 persoonsbedje nog lig :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:11

Dekenjatster nummer zoveel merkt zich. :D.
Vaak word ik wakker en zie dat vriendlief dan onder een deken uit de logeerkamer ligt.
Mijn vriend kan verder echt keihard snurken. Hij krijgt dan heel wat porren en duwen te verduren. Mocht hij daar niet op reageren duw ik hem zelf in de juiste houding.
Oh ja en muggen in de slaapkamer. Dan mag hij zich helemaal bergen want dan vliegen mijn armen in het rond. 1 keer heb ik hem echt flink op zijn neus geraakt. := dat werd een bloedneus. :(:)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:12

Ja hier nog een

- ik praat
- schreeuw wat door merg en been schijnt te gaan
-schop, duw, sla
- Rol me in m'n dekbed
-slaapwandel
-droom heel levendig en wild

Mijn ouders zijn er inmiddels aan gewend en reageren pas als het of een tijdje doorgaat of dat ze het niet vertrouwen maar 9 van de 10 keer slaap ik gewoon als ze komen kijken haha.

Owja en mijn zus en ik samen op een kamer is vragen om gezelligheid wij hebben hele verhalen terwijl we slapen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:12

Ik ben ook een heel agressieve slaper :+
Gelukkig ben ik gedoemd single dus heeft er niemand echt last van behalve mijn katten. En eerlijk gezegd heb ik meer last van hun dan zij van mij lol.

Maar ik grom blijkbaar als iemand mijn deken wil stelen, ik weet dat ik enorm veel praat en schreeuw, slaap sowieso heel wild en draai alle kanten op. Ik slaap ook zo diep dat ik niks mee krijg en iemand wil nog wel eens wakker worden van een arm die ineens uitzwaait :+

Misschien is het maar beter dat ik eeuwig single ben B-)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:14

Hier ook een bedterrorist die snachts veranderd in een gewelddadig wezen.

Vriendlief heeft wat met mij te stellen. Hij mag alleen maar met zijn gezicht van mij af liggen anders hoor ik hem ademen. Draait meneer zich om kan hij een stomp verwachten of een hoop gebrom. Het hele dekbed is van mij ookal gebruik ik het niet en terug krijgen levert een worstel partij op. Daarnaast droom ik ook nog regelmatig dat ik een of andere ninja turtel ben en hij de vijand is en heeft hij daar een gescheurde rib aan overgehouden :=. Daarnaast praat ik ook veel en spring regelmatig recht overeind.

De volgende morgen wordt ik uitgerust wakker en hij is doodmoe omdat ik hem steeds wakker maak :(:). Ik voel me er soms best schuldig over maar geen idee wat ik eraan kan doen.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:19

Hou op over katten...Zo werd ik eens wakker van de kou. Lag de kat, opgerold in het dekbed, met de kop op het kussen, uitgebreid te snurken. Nadat ik was bijgekomen van dat ietwat bizarre tafereel heb ik meneer wakker gepord met de mededeling dat het wel zo gezellig is als je allebei een stukje dekbed hebt. Uh, niet dus, meer dan een "Nouhou" en wat gemopper kon er niet af.
Dus maar even verteld dat ik diegene was die geld binnen bracht, dat het dus mijn bed was en mijn dekbed en als ik onder mijn dekbed wilde liggen ik dat gewoon kon doen. En dat als meneer dat niet kon hebben hij zelf maar voor belastbaar inkomen moest zorgen. En 's ochtends koffie zetten. Ben je betoeterd, als je je gedraagt als een vent, wees dan ook consequent.
Anyway, daarna sliepen we weer zoals het hoorde; ik onder het dekbed en de kat netjes aan het voeteneind.

Trouwens maar goed dat ik, op katten na, alleen slaap. Als ik af en toe zie waar mijn beddengoed allemaal heen is en hoe mijn matras erbij ligt vrees ik het ergste voor een potentiele bedpartner.

Diep respect voor de partners van de bedterroristen hier hoor, je zou voor minder op de bank gaan liggen. :=

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:26

Ik dacht altijd dat ik heel erg was. Maar jullie zijn echt heel erg. Ik heb alleen maar een paar rare gewoontes. Zo slaap ik met een lichtje aan en muziek. Ik praat wel eens in mijn slaap (als ik stress heb) en ik snurk soms (als ik m'n allergie medicijnen niet heb ingenomen) en ik gil wel eens in mijn slaap. Maar ik lig stil, sla niemand, jat geen dekens enzo.

Wat had mijn ex eigenlijk te klagen :o

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:27

Duhelo schreef:
*ik slaap enkel als het volledig donker is
* ik pak het dekbed en trek het strak als ik draai, katten die er toevallig opliggen worden gekatapulteerd
* ik schreeuw vaak de hele buurt bij elkaar, merk er zelf niks van.
* ik scheld mijn vriend uit voor van alles
* ik sla, schreeuw en schop
* ik ben niet te genieten als ik gestoord word, ook al merk ik er zelf eigenlijk niks van
* ik aai mijn vriend, onderwijl hele verhalen vertellen geadresseerd aan mijn paard, inclusief de por als paard te opdringerig wordt ...
* heb ik al verteld dat ik sla en schop?

Geweldig :')

Ik ben ook zo iemand die slaat en schopt, maar vooral praat. Laatst droomde ik over een spin, die mijn vriend in mijn droom onder de dekens stopte: "Haal hem weg! Haal hem weg! Haal hem weg!!" vriend was niet echt blij, ik ook nog chagrijnig waarom hij zo vaak vroeg "wat is er?"
"Je l*lt uit je nek" was mijn antwoord schijnbaar. Zo lief :') ik kan echt hele gesprekken voeren in m'n slaap.

Oh, en ik knars. Daarvoor ontvang ik regelmatig een por in mijn zij. Waarna het alleen maar erger wordt :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:46

SuperAssie schreef:
Maar ik grom blijkbaar als iemand mijn deken wil stelen, ik weet dat ik enorm veel praat en schreeuw, slaap sowieso heel wild en draai alle kanten op. Ik slaap ook zo diep dat ik niks mee krijg en iemand wil nog wel eens wakker worden van een arm die ineens uitzwaait :+

Mijn vriend vroeg waarom ik zo zat te lachen, dus ik vertelde over dit topic. Maar dit schijn ik dus af en toe ook volgens hem te doen.

Nu weet ik ook meteen waarom de katten bijna altijd bij mijn vriend liggen en niet bij mij :=

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:47

Ik praat en draai veel :):)
En af en toe ga ik wandelen :oo

Maarja ik ben vriendjes en jong dus ik overleef het wel _O-

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:52

Toen pap een aantal jaar terug op brandweerweekend (meen ik?) was, mocht ik ook eens bij mam in bed slapen (altijd leuk als 'klein' kind). Nou, ik tandenknarste, schopte en sloeg :o (en mam schopte gewoon even terug :') )
Of ik dat nu nog doe geen idee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:54

Ik slaap echt enorm licht (word al wakker als ik naast iemand slaapt en diegene draait zich om) en tegelijkertijd ben ik enorm bewegelijk als ik slaap. Niet ideaal, die combinatie :')

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:57

Dekens delen doe ik niet aan :n
Kan blijkbaar wel goed kletsen, schreeuwen, schelden en slaan/schoppen :j
De laatste tijd schijn ik als ik op m'n rug lig m'n benen in de lucht te houden en als vriendlief ze neer wilt leggen kan hij een schop verwachten en gemompel :(:)
Met z'n gezicht naar mij toe liggen is een no go, ik kan er niet tegen als ik andermans adem voel :oo

Als ik in een goede bui ben en over ponybeest droom aai ik hem en krijgt ie zachte klopjes :=

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:00

Een 15 jaar terug had ik me bij je kunnen aansluiten, maar tegenwoordig vraagt m'n vriend zich eerder af of ik nog wel leef :o ik beweeg vrijwel niet in m'n slaap.

M'n vriend daarentegen _-:( we hebben niet voor niets een groot bed met aparte dekbedden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:04

Het is een nacht :=

Woon alleen en sindskort kat welkom in mijn bed

Ik woel enorm veel , elke ochtend ligt mijn laken van matras af. Behalve waar ik lig
Trap de kat perongeluk weleens het bed af , mijn deel ligt ie vaak dan
Op vakantie met mam in 1 bed , ik sla benen om haar heen en ik vloek en scheld blijkbaar :+ (als dat gebeurd maakt kat mij wakker vermoed ik momenteel)
Deken sla ik armen en benen omheen

Verder niet zo extreme slaper :n

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:05

Ik doe ook niet aan dekens delen, MIJN dekens.
En hoe hard hij ook trekt hij krijgt ze niet terug :Y)
Ook ik pik het hele bed in, lig graag met mn hoofd rechts en benen links.
Hoe hard hij ook duwt - ik ben dood gewicht dus aan de kant krijgt ie me niet (ook niet als ik wakker ben)
Oh wee als hij snurkt - daar wordt ik agressief van, zelfs in mijn slaap
Als hij uit bed gaat voor de wc kan hij erop rekenen dat ik uitgespreid over het hele bed lig
Ik wil best knuffelen, maar wel in een bepaalde houding, anders wordt ie al slapend weggeprikt.
Altijd fijn als je wil omdraaien naar je zij, maar er een kat op je onderrug ligt en een kat op je kuiten (thanks!). Buiten opsluiten werkt niet, want een van deze slimme monsters springt net zo lang aan de deurklink tot de deur open is...
Oh en kijk niet vreemd op als je om half 4 's nachts een massage krijgt van onze huistijger op je schouders - she loves it.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:06

Met vlagen zijn wij beide bed terroristen, telt dat ook?

Ik:
*Steel het dekbed. Maakt niet uit of we nu slapen onder een 2 persoons of ieder een 1 persoons. Ze zijn beide voor mij.
* Lig nooit stil.
* schijn soms wel erg aanlokkelijk tegen hem aan te gaan liggen waar hij wakker van word en wat anders denkt. Maar ik boos reageer als hij erop in gaat _O-
* Schop en sla wel eens....

Hij:
Snurkt soms (waarop ik soms dan weer schop)
Half om me gaat liggen.
Hard aan het dekbed rukt omdat hij ook een stukje wil.
Zo dicht tegen me aan blijft kruipen waardoor ik op het randje lig.
Slaat soms (in het omdraaien)

Reuze gezellig bij ons altijd, maar slapen meestal beide gewon prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:06

Mijn broer wilde vroeger op de camping nooit naast mij slapen, wat wel moest als we ergens voor 1 nacht stonden om dag erna verder te rijden. Altijd hoop gemopper van mn ouders. Tot mijn pa dan maar keer naast mij ging slapen.

Nou dat heeft hij geweten. Ik draaide om de 10 seconde om. En met enige regelmaat had hij weer een arm in zn gezicht geslagen. Of lag ik overdwars in bed met mn voeten te trappen (uiteraard aan zijn kant :')).

En tegenwoordig? Krijg ik altijd van iedereen te horen dat ik zo belachelijk eng stil lig in bed. Dat ze bijna twijfelen of ik nog wel leef.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:13

ohhh ik ben ook een ramp...
Ik praat, draai, slaapwandel, ga gerust de koeien voeren, manlief heeft me al meerdere keren buiten weg gehaald..15 jaar terug op ponykamp ben ik ook al eens bij de stallen terug gevonden... tegenwoordig gaat alles op de klippen, maar slaap sinds de geboorte van mijn zoontje niet meer zo vast, ( helaas)
mijn zoontje praat ook in zijn slaap, en ligt even dwars als zijn moeder

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:17

Ik zal mijn puntjes even opnoemen :o
- Ik snurk als een olietanker :')
- Ik pak dekens af. Daarom slapen we nu ook met twee dekens
- Ik schop in mijn slaap
- Ik sla in mijn slaap
- Ik kam regelmatig niet slapen dus lig ik te woelen
- Ik val weleens uit bed waardoor mn vriend zich rotschrikt
- Ik kruip wel eens tegen hem aan en geef hem soms knietjes :o

Vind het nog steeds een held dat hij naast me wilt slapen.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:19

Vroeger was ik de terrorist in bed. Vriendinnen kregen geregeld een slag voor hun kop als we na het stappen bij iemand bleven slapen. En ook praatte en gilde ik weleens.
Tegenwoordig word ik geterroriseerd door twee kinders. :D
Dochterlief komt als ze wakker wordt omgelopen en duwt zich gewoon erbij in bed. Plaats of niet. Zoonlief wordt wel eens huilend wakker snachts. Als ik hem niet getroost krijg pak ik hem bij me in bed waardoor ik dus geregeld als een hotdog tussen twee kinderen in lig. Het enige wat ik dan kan is heel stil op mijn zij liggen. En vooral niet bewegen. :')
Karma is a bitch. :')

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:21

Haha Sannert, das idd heel herkenbaar.. Ooit komt er een nacht dat we weer eens echt kunnen slapen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:39

Ik ben niet zo'n terrorist normaal.
Een keer in een koortsdroom wel mijn ex verwond.
Lagen lepeltje lepeltje en hij hield mij om mijn buik vast.
Echter begon ik te dromen en mezelf los te trekken, en hij had in zijn slaap het benul niet om los te laten...
Ik heb zijn rug echt open gekrabt, geslagen en hij had de tandafdrukken in zijn arm staan.
Dan denk je lachen, maar hij is thuis stelselmatig mishandeld als kind en had dit echt nog niet verwerkt.
Het resultaat laat zich misschien raden, maar het was een drama.
Ik heb een volwassen vent radeloos zien janken omdat hij niet meer durfde te slapen met mij erbij, echt gebroken, meer dan gebroken.
Het is nu mijn ex, maar ik heb daarna nog een nacht bij hem geslapen gelukkig daarna heeft hij er om andere reden een punt achter gezet.
Ik denk echt dat ik anders nooit meer van dat poedersuiker afgekomen was, jeetje wat was dat heftig.
Sterker nog de tranen schieten weer in mijn ogen als ik er aan terug denk.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:45

Hier nog een bedterrorist... Mijn vriend heeft al een aantal goede knietjes geïncasseerd omdat hij dacht dat ie s nachts wel tegen mij aan kan kruipen... Schoppen en slaan doe ik sowieso, ik grom als hij aan me zit of tegen me praat. Ik jat dekens. Ik knars en hij kan een knal verwachten als hij wat zegt. En ik ben blijkbaar heel beweeglijk s nachts... O:)

Maar ik vind hem de grootste terrorist. Hij wil tegen mij aan liggen, terwijl ik niet, ik herhaal niet, aangeraakt wil worden als ik slaap. Ik slaap ja, dus laat me met rust }>