Bohemian stijl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 19:43

Hoii! Even een update!

Gaat goed met vegetariër worden. 1x 3 weken geen vlees gegeten. Mijn voeten zijn nog wel een beetje gevoelig voor steen dus jaa :')

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:49

Ik vind het echt enorm gaaf om te zien maar draag het zelf niet.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 22:42

Leuk!!

Even nog een update:
Vanaf maandag ga ik echt volledig vegetarisch eten. Ik ga het in ieder geval proberen. Ik ga echt keihard werken om zo duurzaam en natuurlijk mogelijk te leven! Hebben jullie nog wat laatste tips? Ik heb het op blote voeten even opzij gelegd ivm de winter :')

Anoniem

Re: Bohemian stijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 15:19

Hihi je hoeft ook net letterlijk altijd op blote voeten te lopen := Met dit weer vind ik het ook niet lekker hoor. Maar in de zomer vind ik het heerlijk omdat je gewoonweg beter voelt wat er onder je gebeurd. Vandaar het op blote voeten lopen ;)

Qua vegetarisch, ik ben van leeftijd 8 tot 18 vega geweest. Ondertussen eet ik wel weer vlees (nieuwsgierig naar bepaalde gerechten waar vlees echt in hoort). Maar focus je vooral op het gevarieerd eten met een hoop groentes, kijk naar welke voedingsstoffen waarin zitten en zorg dat je alles uit je voeding kan halen. Wanneer je je focust op het gevarieerd eten van groeten ipv het weglaten van vlees, zal je merken dat het een stuk makkelijker te doen is!

soesje321

Re: Bohemian stijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 15:41

haha, gelukkig, in de zomer vind ik het wel lekker, maar met die sneeuw is op blote poten lopen niet het meest aangename :')

je bent dus best lang vegetarier geweest! Ik begrijp dat je weer begonnen bent met vlees eten, want er zijn inderdaad veel interressante gerechten met vlees!
Oke, bedankt voor je tips! Kan me best voorstellen dat het lastiger word als je alleen op geen vlees eten focust! nogmaals bedankt :)