Situatie met ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:18

testebeest schreef:
Hc zeker zelf geen kinderen?

Imo een domme sprong naar vreemde conclusie.
Ja ik heb een zoon.
Nee geen ex want ben helemaal niet gehuwd geweest met de moeder.
Is een gezamelijk project met gelijke rechten/plichten op alle gebied. Mede daarom ben ik niet met de moeder gehuwd.

Zij is de moeder ja. En ik de vader. Gelijke rechten/plichten. Verschil van mening? Dan is er goede wil nodig voor een compromis.
Bij elkaar of uit elkaar is dat hezelfde maar uit elkaar met veel minder RECHT want uit elkaar is er geen gedeeld leven: Geen recht op inspraak over dat van de ander. Dat geef je op wanneer je uit elkaar gaat.
Wij zijn en blijven bij elkaar om een stabiel thuis aan onze zoon te geven.
De rest regelen we in dienst daarvan samen flexibel in.

Even algemeen dames: Wat willen jullie hier?
Elkaar fluffen en ondersteunen in een eenzijdige bemoeizucht zonder dat een andere mening ingebracht mag worden omdat jullie dat niet leuk vinden?!

Prima hoor maar dat maakt niet dat julllie gelijk hebben.
Je hebt geen recht.
Het is het prive van de ex. Sleutelwoord EX.
Ook mbt gezamelijke kinderen. Tot het BEWEZEN wettelijk fout gaat heb je nul RECHT.
Je bent afhankelijk van goede wil. Toon die dus eerst zelf :)*
Hij heeft verder net zoveel recht wel/niet over JOUW leven en manier van opvoeden van net zo goed ZIJN grut.
Alle rechten zijn GELIJKE rechten: ook mbt manier van opvoeden.

Veel sterkte met jullie ' inspraak'.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:19

Huertecilla schreef:
Dit riekt imo wat als willen regeren vanuit het graf.

Hij hoeft jou dat helemaal niet te vertellen. Je bent EX. Zijn prive is niet jouw zaak: NIET.

Je zou het hooguit terloops kunnen opmerken dat je iets op Facebook gezien hebt. HEEL voorzichtig en uberpositief want je hebt er eigenlijk NIETS mee te maken.
Confronteren is totaal verkeerd. Het zou normaal zijn als dat een deksel op je neus oplevert.

Wat betreft jullie zoontje geldt hetzelfde.
Ik begrijp niet hoe jij je dit ziet. WIl je dat ze op solitatiegesprek bij jou komt? Alle andere geeft je per definitie geen evenwichtige info.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is :)*

Fijn voor hem dat hij een vriendin heeft.
Dat is ook een normaler situatie voor jullie zoon.

Mwoah, er gaat nogal een en ander veranderen voor het kind, dus zo raar is het niet dat je als moeder op de hoogte wilt blijven van de veranderingen in het leven van je kind, zodat je op eea kan inspelen. Heeft niks te maken met goedkeuren of afkeuren van een nieuwe relatie van een ex-partner. Daarnaast; de relatie tussen TS en ex is prima toch? Dus mij lijkt het prima bespreekbaar. Zou gewoon een balletje opwerpen TS, niks mis mee.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:20

Als hij het openbaar op Facebook heeft staan zou ik hem zeker even vriendelijk erna vragen.
Je misgunt hem het geluk niet je wil gewoon weten met wie jullie kind in aanraking komt. Het komt ook stuk leuker over als je niet van je zesjarige opeens hoort dat die en die is blijven eten ofzo.. als jullie kind er vragen over heeft is het handig als jullie daar beiden al even over gesproken hebben.,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:20

Waarom ben jij altijd zo agressief aanwezig HC? Schrik er elke keer weer van....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:21

Huertecilla schreef:
Liselot schreef:
Nou hc dat zie ik toch heel anders.... De dame die in 1 huis gaat slapen bij mijn zoon wil ik toch op zijn minst de hand geschud hebben voordat dat gebeurd.

Niet te geloven wat een bemoeizucht!! Jij wil goedkeuren via een strenge persoonlijk procedure wie er bij jouw ex slaapt???
o ja
Je zelf even voorstellen of je nieuwe relatie voorstellen... Das idd wel een hele ingewikkelde procedure , poe hè

Je kan wel zoveel willen.
Het is zijn prive leven.
en wat hij zelf doet moet hij Zelf weten, maar door nageslacht te produceren heeft hij zich verbonden met een persoon en draagt hij verantwoordelijkheid over het nageslacht samen met die persoon

Ook jouw bemoeizucht onder het mom van jouw zoon geeft jou geen enkel recht.
Ook als hij/zij de dingen anders doen dan jij leuk vindt heb je daar maar heel beperkt recht op inspraak over.
Hij heeft net zoveel recht op zijn invulling als jij op de jouwe.
het gaat niet om inspraak maar om openheid van zaken , aangezien het de dochter! Van t's en ex betreft waar je dus samen verantwoordelijk bent en blijft
Samen is dan ook weer hier de clou

Dat geldt als je samen bent maar als je uit elkaar gaat, dan raak je zeggenschap over het leven van de ander kwijt. Pas als het wettelijk fout gaat heb je RECHT van spreken. Eerder ben je van goede wil afhankelijk. Goede wil die jij ook moet TONENen weer, het gaat noet om inspraak als wel om openheid van zaken in iets wat hun kind betreft welke E nog steeds , jawel, daar is hij weer , SAMEN groot moeten brengen.

Hoe hard je ook roept dat een relatie einde samenspraak is , zodra er een kind is ontsproten aan die relatie zul je toch samen door het leven moeten, samen beslissingen maken, samen dingen bespreken en samen het beste met het kind voor willen hebben en zul je beide bepaalde zAken gewoon kenbaar willen maken aan de ander .
Het is echt niet zo dat je toestemming nodig hebt of wat dan ook, maar de andere ouder inlichten is wel het minste wat je kunt doen

Dat als dat een keer niet gebeurt is niet direct een drama, maar wel een uitgelezen moment om eens te bespreken hoe het introduceren van een nieuwe partner het mooiste lan.
Hoef je geen verwijten. Of vraagtekens bij te stellen richting ex , maar gewoon : goh, zag dat je een vriendin hebt , wat leuk. Gevolgd door " we hebben eigenlijk nooit echt besproken hoe en wat we dat aanpakken met dochterlief " And go from there. Oid

Edit dit geld wat mij betreft voor beide kanten, dus partner waar kind het minst woont en partner waar kind het meest woont naar elkaar toe. Ongeacht welk geslacht deze en gene heeft

En nogmaals, het gaat helemaal noet on toestemming of zeggenschap van de 1 over de ander.
Maar gewoon elkaar op de hoogte houden van zaken doe jullie (daar is weer dat fenomeen)gezamenlijke kind beinvloeden
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 10-06-16 09:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:21

Je houdt inderdaad wel een band met je ex, middels je kind.
Maar ik ben het wel met HC eens dat je geen zeggenschap hebt over met wie de ex omgaat en wie hij in zijn huis haalt.
Dat valt onder de verantwoording van de vader van je kind in dit geval.

@TS: als je er wat van gaat zeggen, ga ik mee in de reactie van Many, positief reageren dat je zag dat hij een nieuwe relatie heeft. Ik zou ook zeker niet meteen een opmerking maken dat je het graag persoonlijk van hem gehoord zou hebben, dat klinkt nl toch best wel verwijtend.
Je weet via FB niet in welk stadium de relatie is en in hoeverre hij haar al wel of niet aan jullie kind heeft voorgesteld, etc.

Ik ben vriendin van een vader van 2 kinderen geworden (inmiddels vrouw van). Zijn ex wist dat hij aan het daten was. In het begin was ik daar nooit wanneer zijn kinderen het weekend bij hem waren, juist om eerst maar aan elkaar te wennen en niet meteen de kinderen ermee te confronteren.
We zijn ex en zijn dochter een keer in het dorp tegengekomen toen we een wandeling maakten en ben toen aan beiden meteen voorgesteld. Zijn zoon kwam een tijdje later een keer met zijn moeder bij ons langs om iets op te halen oid.
Overigens zijn mijn man en zijn ex nog goed bevriend, doen ook alle schoolzaken etc gezamelijk. Ook in discussieer af en toe mee over belangrijke beslissingen die de kinderen aangaan, dat wordt door hun moeder ook echt gewaardeerd.
Het is mijns inziens wel belangrijk dat je elkaar 'leert kennen' (je hoeft niet met elkaar op de koffie, maar het is wel handig dat je weet wie de ander is), maar ook dat je over en weer geen oordeel over de ander hebt die je met je kind deelt. Het kind moet zelf beslissen of hij/zij de nieuwe vriendin van pappa aardig vindt of niet, dat zou mijns inziens niet gestuurd mogen worden door mamma.

Ik prijs mijzelf gelukkig met hoe een en ander bij ons gaan en ik besef terdege dat wij enigszins een unicum hebben. Maar het scheelt wel heel veel stress voor alle partijen als pappa en mamma elkaar blijven respecteren en dat geldt dus ook voor de keuzes die ieder daarin maakt.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:27

Hc 's visie is de enige juiste een middenweg is er niet. Hc voorkomen is betee dan genezen ieder zijn of haar eigen mening. Maar overal waar ik je tegenkom is jou mening de enige goede of correcte.

Ts ik zeg nogmaals gewoon het vriendelijk vragen en niet verwijtend. En er desnoods bij zeggen dat je snapt dat hij het moeilijk vind het jou te vertellen. Is niks raars maar interesse voor zowel ex als dochter. :)
En niemand hoor ik zeggen dat je een kruisverhoor moet geven.
Het is net als je kind gaat spelen bij een ander kind. Ik persoonlijk vind het wel prettig eerst metde ouders kennisgemaakt te hebben. En dat wil niet gelijk een kruisverhoor te worden :)

Huertecilla

Liannetje86 schreef:
Het gaat niet om een RECHT, maar gewoon normaal communiceren.

Kijk de crux :)*

Nul RECHT dus kwestie van goed wil als je erbij betrokken wil blijven. Toon die dus eerst zelf.
'Normaal' communiceren is dus gebaseerd op het besef dat je beiden evenveel rechten hebben. Ook mbt het opvoeden van gezamelijk grut.

A3a1

Tja, das het nadeel van het social media tijdperk, je weet dingen die je anders misschien pas over een half jaar zou weten.
Waarom moet hij het vertellen, omdat je dochter kennismaakt met de vriendin?
Dan ga ik denken, vertrouw je hem niet?
Heeft hij een erbarmelijk slechte smaak?

Als hij een feestje geeft hoeft hij toch ook geen verantwoording af te leggen wie er allemaal komt.

Nee, ik vind het een beetje kinderachtig van je.

Wat je wel kan doen, nu we toch allemaal fb hebben is, daar een likeje bijzetten en eventueel iets van veel geluk, als tekstje. Of je zegt, he, wat leuk ik las op fb dat....bladiebla.
Hij weet dat je het hebt gezien.
En dat is het dan.
Laatst bijgewerkt door A3a1 op 10-06-16 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:30

Kan ook dat hij het lastig vond om ter sprake te brengen en minder moeilijk via social media, kan dus net zo goed een voordeel zijn :).

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:35

Liselot schreef:
Nou hc dat zie ik toch heel anders.... De dame die in 1 huis gaat slapen bij mijn zoon wil ik toch op zijn minst de hand geschud hebben voordat dat gebeurd.

Ik val van mijn stoel.....als je mijn ex was, kon je dat echt vergeten.
Je kunt het willen maar ik zou eerst zelf eens op onderzoek gaan en jij bent ws de laatste met wie ik wat dan ook bespreek....je bent ex, van exit.
Er is niks meer te eisen, je mag blij zijn als je nieuwe gegadigde binnen afzienbare tijd ziet.

Door teveel te eisen, krijg je vaak ruzie-scheidingen....pffff dat wil je niet.
Laatst bijgewerkt door A3a1 op 10-06-16 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:38

Op het moment dat je gescheiden bent heb je niets meer te maken met je ex zijn of haar privéleven.

Het enige wat je samen deelt is een kind maar ook daar kan jij je niet mee bemoeien als ze bij je ex zijn qua opvoeding of andere dingen.
Je moet er op vertrouwen dat je ex de dingen doet die goed zijn voor het kind.

Ik heb een ex die vond dat hij zich nog overal mee kon bemoeien maar zo werkt het niet.
Je bent uit elkaar kan niet met elkaar verder in 1 huis dus jullie privéleven wordt gescheiden en ieder bewandeld zijn weg op zijn manier
Een bijna ieder ouder heeft het beste voor met zijn kind ook al past het niet in het beeld van de ander
Laatst bijgewerkt door wph1 op 10-06-16 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:40

A3a1 schreef:
Liselot schreef:

Ik val van mijn stoel.....als je mijn ex was, kon je dat echt vergeten.
Je kunt het willen maar ik zou eerst zelf eens op onderzoek gaan en jij bent ws de laatste met wie ik wat dan ook bespreek....je bent ex, van exit.

Scheelt dat mijn ex en ik hier hetzelfde over denken en al duidelijke afspraken over hebben gemaakt. Wij hebben namelijk 1 gezamenlijk belang en dat is onze zoon :)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:43

Maar er is toch wel een verschil in bemoeien en interesse en het het beste willen voor het kind.
Je kan kind toch niet opleggen om twee gescheiden levens te leven omdat ouders niet meer samen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:46

Evelijn schreef:
Maar er is toch wel een verschil in bemoeien en interesse en het het beste willen voor het kind.
Je kan kind toch niet opleggen om twee gescheiden levens te leven omdat ouders niet meer samen zijn.

Amen!
TS spreekt toch nergens over het goedkeuren van een nieuwe relatie van haar ex? Er gaat e.e.a. veranderen straks voor het kind en mocht deze daar problemen van gaan ondervinden of er gewoon over willen kletsen, dan zou ik ook graag op de hoogte willen zijn van die veranderingen. Niet om goedkeuring, wel om het welzijn van het kind. Helemaal niet raar.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:47

Fijn dat jullie die afspraken hebben gemaakt en dat dat voor jullie beide werkt ( langs 2 kanten hopelijk).

Als mijn vriend en ik ooit uit elkaar gaan, zullen wij ook alles voor ons gezamelijk belang, onze zoon, doen maar dat betekent niet dat de ander kan beslissen met wie de ander omgaat. Dat heeft niets met de zorg te maken over onze gezamelijke zoon. Als de zorg goed blijft voor ons kind, dan doet de ander wat hij/ zij wil.

Maar ts weet het nu toch? Waarom dan nog eens er naar vragen, je weet het toch al? En waarom je ongenoegen uiten omdat je het niet eerder wist? Dat is toch niet nodig?

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:49

[Ik val van mijn stoel.....als je mijn ex was, kon je dat echt vergeten.
Je kunt het willen maar ik zou eerst zelf eens op onderzoek gaan en jij bent ws de laatste met wie ik wat dan ook bespreek....je bent ex, van exit.[/quote]

Scheelt dat mijn ex en ik hier hetzelfde over denken en al duidelijke afspraken over hebben gemaakt. Wij hebben namelijk 1 gezamenlijk belang en dat is onze zoon :)[/quote]

helemaal mee eens!! de reacties van vele hier wijze al op waar het vaak fout gaat voor kinderen met gescheiden ouders! elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen.. mijn ex en ik staan op goede voet met elkaar en regelen alles gezamenlijk. Met elkaar of uit elkaar je bent beide verantwoordelijk voor de opvoeding van een kind/ de kinderen. Zeker wanneer er co-ouderschap is.
Imo is de ts er ook niet op uit om haar ex iets te verbieden of ontnemen, ze wil enkel graag weten met wie haar dochter in aanraking komt en dat is haar goed RECHT! De nieuwe vriendin zal immers ( als het serieus is) deel uit gaan maken van de opvoeding. Ik merk aan mijn eigen kinderen dat ze het ontzettend fijn vinden dat hun papa gewoon bij mij en mijn vriend binnen kan komen zonder scheven gezichten! En ja je hebt ieder een privé leven maar het leven van je kind maak je beide deel vanuit!

TS ik zou gewoon een balletje opgooien en ernaar vragen, als jullie op goede voet staan zal hij dat echt niet direct als aanval zien!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:52

Aikepeer: Ik ben het daar ook helemaal mee eens hoor wat jij schrijft. Maar ik ben het er niet mee eens dat zoals liselot het beschreef in een eerder bericht dat ze gerust kon zeggen dat ze het fijn had gevonden dat hij het persoonlijk had verteld, dat neigt meer naar te moeten verantwoorden vind ik persoonlijk en dat vind ik niet juist.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 10-06-16 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:53

jeetje wat een reacties hier...
ts kan mij, ondanks dat ik zelf geen kinderen heb wel heel goed voorstellen dat je, als het echt serieus is geworden graag haar een keer zou willen ontmoeten, gewoon om te weten ook voor je dochtertje wie zij is.
ik zou er denk ik een positieve opmerking over maken en dan kijken hoe je ex dit oppakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:54

Voor grootste deel eens met HC.

Zoals ik net ook al aangaf : er is maar 1 ding belangrijk en dat is jullie kind, en voor jullie kind is het belangrijk dat ouders geen verwijten naar elkaar maken, en normaal met elkaar omgaan.

Wat is de reden om ernaar te vragen, wat schiet je ermee op? De situatie wordt er niet anders van, en invloed heb je er ook niet op. Als je vaak met elkaar bijpraat over van alles en nog wat, is het iets wat je kan opmerken, maar dan wel zonder enig mening of verwijt.
( zoals die opmerking met beschuldiging van Liselot, dan kun je er op rekenen dat het mis gaat )

Als je echt goed met je ex bent, stelt hij haar vanzelf een keer voor, of verteld het, en neemt hij ook de tijd naar jullie kind toe.

Meeste ouders stellen niet elk vriendinnetje voor aan hun kinderen, en tegen de tijd dat het serieus wordt kun je het er altijd nog over hebben.

Zo hebben mijn ex en ik het altijd gedaan, en onze dochter is inmiddels volwassen, we zijn dan wel exen, maar we hebben toch maar mooi samen onze dochter kunnen groot brengen.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:02

Nou mooi toch, zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik gun mijn ex een eigen leven en vertrouw erop dat hij het beste met kind voor heeft.
Ik verwacht dat mijn ex dat ook andersom bedenkt.

Ik hoef het niet te weten, ik vertrouw mijn ex.
Ook weet ik dat er dingen in het leven zijn die je nog niet wil delen, al helemaal niet met ex.

Het eisen zou bij mij verkeerd schieten ( bij mijn ex trouwens ook )
Als het belangrijk wordt dan komt ie daar zelf wel mee, of niet, kom ik er toevallig achter.

By the way: mijn contact met mijn ex is het contact met een goede vriend.
Maar hij vertelt me echt niet alles, hoeft niet, PRIVE. Dat vind ik respect voor een ander hebben.
Ik ben exit als partner.

In mijn ogen, is dit het beste met je kind en je ex voor hebben.

Maar goed, ieder zijn ding.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:05

Huertecilla schreef:
Dit riekt imo wat als willen regeren vanuit het graf.

Hij hoeft jou dat helemaal niet te vertellen. Je bent EX. Zijn prive is niet jouw zaak: NIET.

Je zou het hooguit terloops kunnen opmerken dat je iets op Facebook gezien hebt. HEEL voorzichtig en uberpositief want je hebt er eigenlijk NIETS mee te maken.
Confronteren is totaal verkeerd. Het zou normaal zijn als dat een deksel op je neus oplevert.

Wat betreft jullie zoontje geldt hetzelfde.
Ik begrijp niet hoe jij je dit ziet. WIl je dat ze op solitatiegesprek bij jou komt? Alle andere geeft je per definitie geen evenwichtige info.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is :)*

Fijn voor hem dat hij een vriendin heeft.
Dat is ook een normaler situatie voor jullie zoon.

Wel heel opvallend dat deze reactie behoorlijk fel is. En dat vanuit het mannelijke kamp.
Alleen begrijp ik TS wel. Als dit een vaste relatie kan worden betekend dit ook dat deze nieuwe vriendin temaken krijgt met de opvoeding van hun kind. Dus dit is dan wel degelijk een zaak waar TS mee temaken heeft.
In dit geval zou het wel netjes zijn als de ex het even meld dat er een nieuwe liefde in het spel is. En daar hoeft geen enkel verwijt bij te komen.
Is dan ook niet voor de goedkeuring maar gewoon vanuit ouderlijk oogpunt. Meer niet.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:06

AikePeer schreef:
[Ik val van mijn stoel.....als je mijn ex was, kon je dat echt vergeten.

Scheelt dat mijn ex en ik hier hetzelfde over denken en al duidelijke afspraken over hebben gemaakt. Wij hebben namelijk 1 gezamenlijk belang en dat is onze zoon :)[/quote]

helemaal mee eens!! de reacties van vele hier wijze al op waar het vaak fout gaat voor kinderen met gescheiden ouders! elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen.. mijn ex en ik staan op goede voet met elkaar en regelen alles gezamenlijk. Met elkaar of uit elkaar je bent beide verantwoordelijk voor de opvoeding van een kind/ de kinderen. Zeker wanneer er co-ouderschap is.
Imo is de ts er ook niet op uit om haar ex iets te verbieden of ontnemen, ze wil enkel graag weten met wie haar dochter in aanraking komt en dat is haar goed RECHT! De nieuwe vriendin zal immers ( als het serieus is) deel uit gaan maken van de opvoeding. Ik merk aan mijn eigen kinderen dat ze het ontzettend fijn vinden dat hun papa gewoon bij mij en mijn vriend binnen kan komen zonder scheven gezichten! En ja je hebt ieder een privé leven maar het leven van je kind maak je beide deel vanuit!

TS ik zou gewoon een balletje opgooien en ernaar vragen, als jullie op goede voet staan zal hij dat echt niet direct als aanval zien![/quote]

Dat heeft helemaal niks met fout gaan te maken.
imo gaat het over respect hebben voor elkaars prive.

TS mag willen dat ze wordt voorgesteld maar ze heeft nergens RECHT op, als ze geluk heeft gebeurd dat, als ze pech heeft gebeurd dat voorlopig helemaal niet.

Bij mij zou het fout gaan als exen vinden dat ze RECHT hebben.

Ik ga er van uit dat mijn partner een geweldige smaak heeft, anders was hij nooit iets met mij begonnen.

Anoniem

Re: Situatie met ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:10

Maar volgens mij staat er nergens dat TS vindt dat ze er recht op heeft? Ex heeft relatie al kenbaar gemaakt met 'de wereld' door het op Facebook te zetten. Dan is het geen geheim meer toch? En ik ga er dan vanuit dat het iets meer is dan een 'losse date' en deze nieuwe relatie ook deel zal gaan uitmaken van het leven van gezamenlijk kind van TS en ex. En ik vind het dan normaal dat daar over gesproken kan worden; geen rare keuringen of wat dan ook, gewoon uit interesse omdat het ook het leven van kind en TS kan gaan beïnvloeden.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:11

Liselot schreef:
Huertecilla schreef:

Niet te geloven wat een bemoeizucht!! Jij wil goedkeuren via een strenge persoonlijk procedure wie er bij jouw ex slaapt???

Nee hoor, wat mijn ex doet als mijn zoon daar niet is zal me een worst zijn. Maar als MIJN zoon daar in huis is heb ik daar zeker wat over te zeggen ja

Nope, wrong.
Jouw ex heeft daar wat over te zeggen, hij beslist wie hij mee naar huis neemt en voorstelt aan (ook) ZIJN zoon. Je kunt er ook in goed vertrouwen vanuit gaan dat je ex niet iedere randdebiel die hij op straat tegenkomt mee naar huis neemt.