Je zit op je rijspullen te wachten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 11:16

Maanlicht schreef:
Kan toch gebeuren dat hij adres verkeerd heeft ingevoerd..

Zo stond ik een keer met hete pizza's op een bouwplek zonder huizen. Uhm ja oeps?
Tom tom nog niet geupdate dat de weg verlegd was en ik was niet bekend in die plaats.

Ik ging me daar echt niet druk om maken dat het een dag later bezorgd werd of iets..

Je hebt de pizza's een dag later bezorgd? :')[/quote]
IEW! %) :r

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:50

Maanlicht schreef:
nontie schreef:

Kan toch gebeuren dat hij adres verkeerd heeft ingevoerd..

Zo stond ik een keer met hete pizza's op een bouwplek zonder huizen. Uhm ja oeps?
Tom tom nog niet geupdate dat de weg verlegd was en ik was niet bekend in die plaats.

Ik ging me daar echt niet druk om maken dat het een dag later bezorgd werd of iets..

Je hebt de pizza's een dag later bezorgd? :')

Heb het een beetje krom geformuleerd :Y)
Nee, maar er moesten wel nieuwe pizza's gemaakt worden want verse pizza's weer opwarmen en alsnog bezorgen is ook zo wat als het de fout van de bezorger is. (Nouja die koude pizza heb ik zelf mee naar huis genomen en opgegeten dan _O- )

Bedoel er meer mee te zeggen dat een bezorger wel eens een huis niet kan vinden. Ik ga voor elke pakketje wat eens een dag later komt toch geen topic aanmaken en de bezorgservice zwartmaken en betreffende webshop ook. Vind ik een beetje overdreven, maargoed, dat is persoonlijke mening. Ik had gelijk naar de betreffende bezorger gebeld ipv een topic openen.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:21

HorseyDude schreef:
OH HO HOOOO! Eindelijk goed nieuws! Mijn pakket komt maandag omdat de vorige chauffeur de weg niet wist!

Had die man geen TomTom bij zich? :))

Hij krijgt trouwens een rode kaart van DPD.
Verdwalen kan iedereen gebeuren, óók met TomTom. Ik lag ooit in een ambulance die de weg kwijt was in Zwolle. :o Gelukkig lag ik er voor vervoer, niet voor iets levensbedreigends.

Fish_n_Chips

Re: Je zit op je rijspullen te wachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:30

Volgens de Consumentengids ligt de verantwoordelijkheid van het bezorgen trouwens bij de winkel, níét bij het bezorgbedrijf. Dus met klachten moet je je naar de winkel richten.

Annettu_

Re: Je zit op je rijspullen te wachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:18

Nounou wat een stress, een foutje kan gebeuren toch. Je krijgt je spullen toch uiteindelijk.