'Goh, rijd jij toevallig paard..?'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 19:56

KoudbloedKim schreef:
Die missie wel! :Y)

Haha ja, gelukkig de grotere missie erachter niet!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:00

Voor mijn werk voer ik dr paarden, dus ook hooi.
Dat mn collega's zich wel eens afvragen of ik in de hooi schuur geslapen heb?

Daarom check ik momenteel niet alleen mn kleding maar ook mn haar maar ff voordat ik mn werkdag begin.

Nala

Re: 'Goh, rijd jij toevallig paard..?'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 20:04

Dat heb ik dan net weer niet, haha. Wel soms een veeg op mijn shirt ofzo, of een flinke moddervlek achter op mijn benen die ik niet zie. (Ik draag mijn jodhpurs met stalen neuzen en stalen zool op stal en op m'n werk dus zie mijn benen niet met bijvoorbeeld schoenen wisselen.)

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:04

Hier ligt regelmatig de badkamer/waskamer vol met biksjes die uit een broekzak of weet ik veel waar vandaan komen. En verder inderdaad de welbekende supermarktproblemen, want ik ga echt niet eerst langs huis om me om te kleden hoor, vooral leuk in de winter met 3dubbele jas, skibroek, dikke sjaal (vol hooi), lompe outdoorlaarzen inclusief bagger, een kapsel wat de voorgaande uren onder een dikke muts heeft gezeten, zwarte handen, slobberresten overal... etc. etc. :o

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:15

Met je (western)sporen nog om de AH in klossen en dan rare blikken krijgen want je 'tingelt' bij elke pas. De vegen en stukjes hooi/stro/vlas zijn bekend.
De auto is een rijdend verlengstuk vd stal. Ik snap niet dat mensen hun auto zo schoon kunnen houden. Ik rij ook rond met zo'n gladde monteurshoes om mn stoel vanwege de haren en stofjes die anders meegaan naar kantoor.

Leentje_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:42

Met de cap op naar huis wandelen omdat je de captas gebruikt om de jas in te doen.
De hele straat kijkt je aan alsof je van de stoel... uhm... de pownie af geflikkerd bent

Of met de lange westernjas door de straten van Eindhoven lopen omdat die het meest waterdicht is