Bevestiging actioncam aan cap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 21:25

Ashleydk schreef:
En en en? Heb je hem al binnen? :)

Ja *\o/* hij is gisterochtend binnengekomen. Heb m nog niet te paard kunnen testen omdat ik nog een bevestiging of cap moet kopen. Zal nog wel een paar weken duren voor ik hem met rijden ga gebruiken omdat ik daarvoor eerst naar de decathlon moet (of om een niewe cap te kopen of om de hoofdband die Dammie heeft te kopen), maar heb nu examens dus niet echt tijd over om daar ff heen te gaan :P. Vandaag de bevestiging voor aan de zijkant van een helm besteld. Als ik die heb ga ik kijken of ik die misschien aan de voorkant van een cap kan bevestigen. Als het kan ga ik hem op de extra cap plakken en als het niet kan ga ik de hoofdband hierboven kopen en de "stickermount" op mijn skihelm plakken.

Indy_Mouse_9

Re: Bevestiging actioncam aan cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:48

Op de skihelm gaat het prima met hoofdband en de camera aan de zijkant van je hoofd :j

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 15:50

Examens zijn voorbij *\%/* dus op naar de decathlon :Y) .

Heb een cap gekocht en de mount erop geplakt. Volgende week vrijdag zal ik filmen, kan helaas vanavond nog niet omdat het 24 uur moet 'drogen'. Het zit er nu zo op:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Camera moet ik er nog indoen.

Indy_Mouse_9

Re: Bevestiging actioncam aan cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:04

Spiffy. Hopelijk blijft het draagbaar als je de camera er in stopt :)

Heb je nog andere voorplaatjes bij de case gekregen? Die die wij er bij hadden die er zo uit zag, liet veel minder / geen geluid door naar de camera. Hoeft niet erg te zijn, wel nuttig om te weten zodat je er rekening mee kan houden.

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 16:25

Indy_Mouse_9 schreef:
Spiffy. Hopelijk blijft het draagbaar als je de camera er in stopt :)

Heb je nog andere voorplaatjes bij de case gekregen? Die die wij er bij hadden die er zo uit zag, liet veel minder / geen geluid door naar de camera. Hoeft niet erg te zijn, wel nuttig om te weten zodat je er rekening mee kan houden.

Met camera erbij is het nogsteeds goed te doen +:)+ Heb net ff getest door er een beetje mee rond te lopen/rennen :') maar was goed te doen en ging ook niet schuiven ofzo. Dit is het enige plaatje dat ik erbij kreeg en heeft idd weinig geluid maar dat vind ik niet zo erg.

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-16 23:36

Zoals beloofd een video van tijdens het rijden. Het beeld is wat wiebelig maar dat komt denk ik door de cap en niet de manier van bevestigen of de camera zelf. (Dit klinkt natuurlijk als onzin maar) het leek alsof de cap tijdens het rijden wat losser op mijn hoofd zat dan thuis (met camera en alles erop) en in de winkel. O:)