Hoevaak ben je samen met je vriend of vriendin?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 10:55

Ja dat klopt! :j Ik weet wie je bent, ik ben alleen niet zo'n wonder met namen. :')

Ik begin alvast met huilen bij het idee dat ik straks geen studentenOV meer heb in de zomervakantie. :')[/quote]

Toevallig! :))
Ja dan word het reizen echt duur :( ik heb me rijbewijs dus dat scheelt bijna de helft qua reiskosten := krijg nl geen studenten ov bij mijn opleiding

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 10:57

Vanaf het begin zijn we bijna onafscheidelijk. We woonden toen nog 2,5 uur bij elkaar uit de buurt maar ik was doordeweeks bij hem en in het weekend waren we bij mij thuis. Dat was ook de reden dat we binnen 2 maanden samen woonden. En nu zijn we gelukkig getrouwd

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 11:01

Wat zijn er veel snel gaan samenwonen :)) maar wel leuk om te horen dat, dat allemaal zo goed is gegaan :))

Ik zie me vriendin ook best veel, dus 5 maanden haar niet zien gaat nog best moeilijk zijn :=

Zijn er meer van jullie die elkaar wel eens zolang hebben moeten missen? En hoe gingen jullie daarmee om?

Leuk om te lezen hoe iedereen er op zijn eigen manier mee omgaat en dat er veel zijn die hun vriend/vriendin vaak of dagelijks zien :))
Laatst bijgewerkt door MusicIsLife op 06-06-16 11:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:01

Ik zie mijn vriend bijna elke dag, hij komt vaak savonds naar mij of we gaan op zijn vrije dag wat leuks doen. Hij werkt in de sportschool dus daar loop ik hem ook vaak tegen het lijf.

We daten 2 maanden en zijn nu 3 weken officieel :')

Hij is nu ook bezig met het kopen van een huis en denk dat samenwonen dan wel aan de orde is

__Sannne

Re: Hoevaak ben je samen met je vriend of vriendin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:05

Sinds eind januari heb ik mijn vriend bijna elke dag gezien, max. 4 dagen niet zegmaar. Nu zien we elkaar helaas 7 weken niet aangezien ik weer terug in Nederland ben en hij in Nieuw Zeeland is gebleven. 18 juli verhuis ik naar Nieuw Zeeland en dan gaan we ook samenwonen. We zijn dan 6 maand samen ongeveer.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:08

Mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar samen en zien elkaar heel afwisselend..
De ene week 5 keer en de andere week maar 2x. We hebben het allebei erg druk, we werken veel
en hebben onze eigen vriendengroep/hobby's. Hij vist graag en ik heb 3 pony's :D

Sinds een jaar hebben we een huis in verbouwing waardoor mijn vriend het nog drukker
heeft gekregen.. Als we elkaar zien gaan we gewoon lekker eten, bankhangen, naar vrienden,
samen vissen oid. Heb geen energie/tijd voor dagjes weg samen ofzo. Als we over een klein jaar
eindelijk in ons huis kunnen wonen dan zal dat wel beter gaan. Soms 'mis' ik hem wel omdat we elkaar
dan vlug-vlug even zien maar allebei alweer ergens anders heen moeten.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:09

hier nu zon 8,5 maand een relatie. hij is in de eerste 3 week van onze relatie 3,5 maand weggeweest voor uitzending. daarna veel s' weekens aangezien hij intern zit op zijn werk in brabant. over het algemeen zie ik hem alleen s' weekends dus. nu heeft hij 2 week terug ook 2,5 week voor oefening in spanje gezeten. het verschilt dus behoorlijk!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:11

Ik zie mijn vriend vooral in het weekend, soms doordeweeks.

Ik werk fulltime, hij werkt fulltime en we wonen niet samen.
Dan kom je al gauw uit op het weekend.
Ik vind dat voor nu ook wel even voldoende, heb het druk genoeg met van alles haha.

En nu is hij op oefening (miltair) in Duitsland, dus zie ik m over 2 weken pas weer.

Wij zijn ook pas 1 maand samen.
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 06-06-16 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:11

Ik ben momenteel 24/7 samen met mijn vriend. :D
Wonen samen en ik help fulltime mee op zijn bedrijf.
gaat super! had gedacht we elkaar wellicht eens in de haren zouden vliegen maar het gaat echt super goed.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:21

KoudbloedKim schreef:
Mijn partner en ik zijn het grootste gedeelte van de dag samen.
Het enige moment dat we elkaar niet zien is als hij op buitenrit gaat, paarden gaat voeren of in z'n eentje boodschappen gaat doen.
Alhoewel ik voor onze relatie hier écht niet aan moest denken en het liefst alleen was, gaat het boven verwachting goed.
Vooral omdat ik 100% mezelf kan zijn bij hem.
Maar moet er niet aan denken om met iemand anders dan mijn man 24/7 samen te zijn. :o

Werken jullie dan ook samen in het zelfde bedrijf?

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:21

Wij wonen nu bijna 3 jaar samen en zien elkaar bijna elke dag soms niet omdat ik onregelmatig werk dus dan lopen we elkaar wel eens mis

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:25

Mijn vriendje en ik wonen samen , al bijna 3 jaar(WoW gaat snel) we zien elkaar heel veel en missen elkaar al vreselijk als één van ons een weekend gaat :') lekker dramatisch.
Verder hebben we ook onze eigen dingetjes, mijn vriend werkt fulltime en is flink carrière aan het maken. Ja dat kost tijd! Maar ik vind het alleen maar super knap van hem en heb er alle begrip voor. Ik ga straks ook aan t werk en heb m'n paard natuurlijk wat veel tijd kost. Sinds kort rijdt hij ook paard en kunnen we de hobby delen. Is erg leuk! <3

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:27

Mijn vriend en ik wonen samen en zien elkaar elke dag. Naar een jaar zijn we gaan samenwonen, en dat was eigenlijk meer praktisch als gepland :Y) Maar, het gaat bij ons ook gewoon goed omdat we onze eigen levens hebben en daar ook goed in kunnen begrenzen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:27

Wij zien elkaar nu (als alles meezit) 1 keer in de twee tot vier weken omdat hij nu voor een aantal maanden in Engeland woont. Toen hij nog hier woonde zagen we elkaar ongeveer 3 keer per week. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:28

We zien elkaar elke dag, zijn nu 2.5 jaar samen, ik woon nog thuis maar hij woont hier nu praktisch ook :+ We doen ook veel samen. Ik vind het heerlijk, alleen zijn en slapen vind ik maar niks. Tot een tijdje terug zagen we elkaar 1 dag niet en sliepen we 3 nachten samen maar het is er ingeslopen dat we elkaar nu elke dag zien.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:34

Ongeveer 4 keer in de week.
Door de weeks een avond.
Vrijdagavond, dan blijven slapen en zaterdag moet hij meestal werken en ben ik bij de paarden.
Zaterdagavond weer bij elkaar, blijven slapen en zondag hele dag bij elkaar. :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:38

Hier altijd samen behalve als hij naar het werk is. We hebben samen onze hobby de hondensport en zijn daar elke vrije minuut mee bezig.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:38

Wij wonen vanaf het begin af aan samen, dus zijn iedere dag bij elkaar. Buiten ons werk zijn we ook echt veel samen omdat we veel samen op pad zijn. Heerlijk.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:39

Vaak 2 á 3 avonden in de week, en weekends.
In de vakantie vaak elke avond. :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:39

Hier een relatie van nu bijna 7 jaar.

Eerst zag ik hem dagelijks op school, en erna. Nu inmiddels beide aan het werk en zie ik hem 2 a 3x per week, wat vaak savonds en de volgende ochtend is. Hij is kok en heeft dus erg wisselende werktijden.

Wel hebben we plannen om samen te gaan wonen! :D

Ik ben 21 en hij 22. Ik was 14 toen we wat kregen, vandaar dat we nu pas opzoek zijn naar een eigen plekje :)

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:42

Ik heb een relatie van een jaar en een half. We wonen beide nog thuis maar we slapen elke nacht samen. We slapen een nacht bij mij en daarna een nacht bij hem, zo wisselen we elke nacht af.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:43

Ik woon nog thuis, mijn vriend op zichzelf. Ik ben 19 en hij is 25.

Ik zie hem bijna dagelijks. De afgelopen paar weken heb ik hem elke dag gezien, wordt nu waarschijnlijk weer wat minder omdat ik het druk krijg met school.

Hij heeft overigens een fulltime baan, ma t/m vr van 10 tot 6 en ik beun in het weekend bij bij de McDonald's. In het weekend eten en slapen we altijd samen. We zijn nu 7,5 maand bij elkaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:43

Jamiejoyce schreef:
[naam] schreef:
Mijn partner en ik zijn het grootste gedeelte van de dag samen.
Het enige moment dat we elkaar niet zien is als hij op buitenrit gaat, paarden gaat voeren of in z'n eentje boodschappen gaat doen.
Alhoewel ik voor onze relatie hier écht niet aan moest denken en het liefst alleen was, gaat het boven verwachting goed.
Vooral omdat ik 100% mezelf kan zijn bij hem.
Maar moet er niet aan denken om met iemand anders dan mijn man 24/7 samen te zijn. :o

Werken jullie dan ook samen in het zelfde bedrijf?
Nee, ik krijg een [***]-uitkering. ;)

Bij ons is het ook snel gegaan. :j
Binnen een half jaar woonden we praktisch samen en na een klein jaar officieel.
Na anderhalf jaar hebben we samen ons huis gekocht en na 2 jaar zijn we [***].

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:46

Ik ben nu 1.5 jaar samen met mijn vriend die op 3 uur reizen van me vandaan woont.
In principe zien we elkaar elk weekend,behalve als een van ons dan al iets heeft gepland.hij moet soms op festivals werken en dan neem ik die weekenden om bij mijn ouders langs te gaan.
Op momenten dat ik doordeweeks niks heb ga ik ook naar hem toe en nu dat hij al vakantie heeft komt hij ook voor hele weken mijn kant op :D

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:47

Ik zie mijn vriend een paar dagen om de paar maanden :(

Ik woon in NL en hij in Turkije..
September: ontmoet 8 dagen
November: 9 dagen
December: 15 dagen
Februari: 9 dagen
Mei/juni: 9 dagen
Juli/augustus: 12 dagen
Oktober/november: Zien we elkaar zo'n maand lang <3

En dan eind van het jaar hopen we samen te gaan wonen in NL :D