Moeite met ex vergeten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paardengek95

Re: Moeite met ex vergeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 17:29

Ik heb hem geblokkeerd op fb en zijn nummer is verwijdert . Ik kan dus niks meer van hem zien. Maar misschien is dat juist het gene wat mij zo onzeker maar ook nieuwsgierig maakt. Ik heb geen idee hoe het met hem gaat, of hij alweer een ander heeft etc. Dit is natuurlijk ook maar beter om niet te weten, maar zo ga ik dingen zelf heel snel invullen en daar wordt ik zo moe van. Ook als ik auto rij of op straat loop of iets denk ik constant dat ik hem zie en dan raak ik gewoon in paniek. Ik wil niks meer van hem zien of horen, maar toch mis ik hem zo erg.

djuulsie

Re: Moeite met ex vergeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:42

Heel goed TS! Probeer afleiding te zoeken. Dit gevoel gaat over, echt waar :*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 09:56

Ik heb er ook heel lang over gedaan. Ik denk zelfs dat ik er pas sinds een maand of 2 echt vanaf ben. Niet dat ik hem nou zo miste maar wel dat ik me maar bleef afvragen wat er nou allemaal gebeurd was. Die relatie eindigde 2 jaar geleden.

Ze zeggen dat vrouwen de eerste maanden nadat hun relatie over is vooral huilen en nadenken. In de eerste maanden missen ze hun ex en moeten hun vriendinnen ze echt oprapen en voor domme dingen behoeden.

Mannen gaan flink op stap, achter vrouwen aan, zich klem zuipen, met vrienden pokeren en vooral feesten want woehoe ze zijn nu vrijgezel! En na een paar maanden, als de vrouw er eindelijk wat van bijgekomen is en hem niet meer mist, zit de man te miepen dat hij toch wel eenzaam is en missen ze hun ex :+

https://www.youtube.com/watch?v=AsCGaU6L3dA

Ik herken dat wel :))

Paardengek95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 14:49

Lisitano schreef:
Ik heb er ook heel lang over gedaan. Ik denk zelfs dat ik er pas sinds een maand of 2 echt vanaf ben. Niet dat ik hem nou zo miste maar wel dat ik me maar bleef afvragen wat er nou allemaal gebeurd was. Die relatie eindigde 2 jaar geleden.

Ze zeggen dat vrouwen de eerste maanden nadat hun relatie over is vooral huilen en nadenken. In de eerste maanden missen ze hun ex en moeten hun vriendinnen ze echt oprapen en voor domme dingen behoeden.

Mannen gaan flink op stap, achter vrouwen aan, zich klem zuipen, met vrienden pokeren en vooral feesten want woehoe ze zijn nu vrijgezel! En na een paar maanden, als de vrouw er eindelijk wat van bijgekomen is en hem niet meer mist, zit de man te miepen dat hij toch wel eenzaam is en missen ze hun ex :+

https://www.youtube.com/watch?v=AsCGaU6L3dA

Ik herken dat wel :))

Leuk filmpje! Ik herken dat ook wel bij mijn ex. We zijn een aantal keer uit elkaar gegaan en 2 keren daarvan besefte hij na een tijdje (Ongeveer 2 a 3 maanden) dat hij spijt had. Hij had zijn nieuwe vriendin (waarmee hij dus vreemd ging) gedumpt omdat hij nog teveel met mij bezig was (zei hij dan..) Hij zag het blokkeren en profielfoto veranderen met een ander meisje niet als vreemdgaan, maar gewoon als uitmaken. Voor hem was het al afgesloten, en na 3 maanden apte hij mij ineens via een ander omdat ik zijn nummer geblokkeerd had, dat hij spijt had en echt aan zichzelf gewerkt had. Achteraf bleek dit dus allemaal onzin te zijn en heb ik weer een jaar aan hem verspilt.