wie ben jij over 10 jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:12

Over tien jaar ben ik 37 (slik). Tegen dan hoop ik qua werk een autoriteit te zijn in mijn branche of toch op z'n minst aan een cool onderzoeksproject mee te werken. Liefst op zee, maar als dat niet kan, zijn zoetwater vissen ook goed :P af en toe naar het buitenland om ons onderzoek te promoten en een nuttige bijdrage hebben geleverd aan natuurbescherming.

Nog steeds samen met mijn vriend, misschien dan getrouwd... ons huisje dat we nét gekocht hebben, is tegen dan helemaal naar onze smaak ingericht/verbouwd. Mijn vier paarden zijn er allemaal nog, maar ik heb ook een kleine ijslanderfokkerij opgezet (de naam heb 'k al :') )

Al mijn familie en vrienden zijn dan nog gezond en in leven. In de tuin hebben we een kleine kinderboerderij gemaakt voor alle neefjes en nichtjes die tegen dan vast geboren zijn en bij ons op kamp mogen komen ;)

Vooral naar mijn job over tien jaar ben ik erg benieuwd. De rest heb je helaas toch niet zo in de hand. Ben in ieder geval keihard aan het werken om het te laten werken. Eyes on the price ofzoiets :P :P

Amira_

Re: wie ben jij over 10 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:17

Over tien jaar ben ik 28. Ik hoop dan in ieder geval 2 kinderen te hebben en getrouwd te zijn. Ook hoop ik dat het me dan is gelukt om luchtverkeersleider te worden.

Zou het ook heel leuk vinden om dan mijn eigen paard te hebben en daarmee springwedstrijden te rijden (wat ik nu niet durf :+ )

Verder hoop ik natuurlijk dat mijn ouders en de rest van de familie nog in leven is en ook allemaal gezond.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:24

Over 10 jaar ben ik 28.
Ik weet vooral wat ik wil, maar ik heb geen idee of ik ooit zal kunnen wat ik wil. Ik kan alleen maar heel erg hard hopen dat ik dan beter ben, of in ieder geval een stuk verbeterd maar ik begin toch steeds banger te worden dat ik niet meer van mijn ziekte af ga komen.

Als het loopt zoals ik wil dat het loopt ben ik dan bezig of net klaar met HBO, richting toerisme en heb ik een diploma MBO-niveau 4 Manager Dierenverzorging op zak. Daarna wil ik werkervaring doen en over een jaar of 20 (sneller mag natuurlijk ook! Maar ik denk dat dat hoe dan ook niet te realiseren is) hoop ik dan een appartementencomplexje te kunnen beginnen, en/of een restaurant. Liefst in Oostenrijk want die droom heb ik al vanaf mijn 9e. Daarnaast hoop ik dat mijn verzorgpaard dan een 22-jarige dame is en dat ik er nog steeds kom, of dat ze van mij is geworden. Een vriend zou ook leuk zijn, en een stel leuke vriendinnen. En uiteraard cavia's, dat zal ook het meest haalbare zijn :P

Als ik niet beter wordt denk ik dat ik hoe dan ook toch een diploma heb. Daar heb ik mijn tanden in gezet dus dat gaat me lukken ook, al doe ik er dubbel zo lang over, ik ga het halen.
Maar ik hoop en vecht gewoon verder voor die goede gezondheid, want ik wil die dromen achterna :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:47

Tipje,
Schrijf dit in een email naar jezelf over 10 jaar. Erg leuk! Ik krijg over een jaar of 2 een mail die ik dan 10 jaar geleden heb geschreven. Zooo leuk!
https://www.futureme.org

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:59

Wat een leuk topic, zeg! Altijd leuk om eens over de toekomst na te denken. Misschien ga ik die e-mail ook wel naar mezelf schrijven. Hier mijn 'dit ben ik over 10 jaar':

Over 10 jaar zal ik 28 jaar oud zijn en ben ik hopelijk werkzaam als Duits docent. Daarnaast zal ik nog steeds samen zijn met mijn lieve vriend, samenwonen en mijn eerste kindje hebben of daar mee bezig zijn. Ook zal ik minimaal twee honden hebben en heb ik nog steeds mijn twee Shetlanders in goede gezondheid. Als mijn merrie het toelaat zal er eventueel een tweede nakomeling van haar zijn gekomen en zal mijn Shetlanderkudde dus uit drie pony's staan.

Verder hoop ik dan nog steeds vaak bij mijn familie langs te kunnen gaan en deze allemaal in goede gezondheid om me heen te hebben.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:02

wat ik hoop?
Ik hoop eigenlijk over 10 jaar in het leger te zitten.. verder heb ik nog geen idee, ik heb daar verder nog niet over nagedacht..
Ik ben wel hard aan het trainen om volgend jaar als soldaat bij de landmacht te kunnen en evt daarin door te groeien maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt. :P

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:03

Poeh over 10 jaar ben ik 24! Als het goed is heb ik dan mijn studie (Diergeneeskunde en of Dierwetenschappen) afgerond, en heb ik ergens een leuk huisje met wat leuke dieren! :)

Het liefste een oud klein boerderijtje met, een slaapkamer, woonkamer/keuken, badkamer, wc en nog een extra werk kamer. Daarnaast nemen mijn 5 (Ja 5 O:) ) katten mijn huis langzaam over. Verder lijkt het me leuk om buiten wat kipjes, geitjes en een paar koeien te hebben! Oh en natuurlijk een hond! :D
Daarnaast zou ik graag een leuke paint willen hebben waar ik western mee kan rijden! Of een PRE, in de klassieke dressuur! Daarnaast zou ik willen werken als dierenarts, en mijn praktijk aan huis hebben! :j

En verder zou ik graag willen dat ik minder last heb van mijn psychische klachten, en dat ik mijn verleden achter mij kan laten! Daarnaast zou ik ontzettend graag willen dat ik ook mijn lichamelijk klachten achterwege kan laten :) !

Poeh, en verder? Ik heb geen idee! Ik zie wel dat toekomst mij brengt ;) :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:04

Over tien jaar:
- Heb ik mijn eigen huis (mag ook wel tegen die tijd)
- Heb ik een super leuke partner
- En hopelijk dan al één of twee kids <3
- Heb ik een toffe baan
- Hoop ik Zuid-Afrika bezocht te hebben
- Hoop ik dat ik eindelijk een TT voor de deur heb staan (mijn grootste droom _/-\o_ )

En wie ik dan ben? Nog met zo gewaardeerd door iedereen als nu :j Dat mijn gezondheid op en top is (en ook die van mijn familie).

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:25

Ik heb jaren geleden, toen ik 15 was, een mail gestuurd die aankwam op mijn 25ste verjaardag. In die mail had ik allemaal verwachtingen van hoe ik mijn leven als 25 jarige zou hebben. Koophuisje, vriend, goede baan, bestseller geschreven, kinderen.... En ik was tante geworden.

1 ding ervan is gelukt: Ik was tante geworden, 2 dagen ervoor :+

Ik hoop over 10 jaar nog steeds gezond en gelukkig te zijn. Met fijne familie, vrienden en misschien een leuke vent en kinderen. Een leuke carrière gun ik mijzelf ook :D Maar ik ben dan wel al 37 :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:26

Misschien wel oma.

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:28

over 10 jaar ben ik 30.
Ik ben dan hopelijk mama van een paar lieve kindjes, sta minstens 3 dagen in de week voor de klas en heb samen met mijn vriend (dan man) een schattig boerderijtje waar mijn 2 shetlanders in een weilandje kunnen genieten.
ik hoop dat ik nog steeds gezond ben met alle familie en vrienden om me heen, en dat ik een gelukkig leven mag leiden.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:31

Over tien jaar ben ik 35 :oo Hopelijk gelukkig en gezond, en dat ook voor mijn naasten, als eerste natuurlijk. Verder hoop ik een leuke baan met veel uitdaging en een flink stijgende lijn in m'n carrière behaald te hebben, over 10 jaar weer op het platteland te wonen met nog steeds m'n lieve vriend (of man?) in m'n leven. Ik wil graag een hond en een mini-kinderboerderij, als de situatie daar naar is. In de categorie auto's wil ik wel een leuke Volvo of een -tegen die tijd vast beschikbare - betaalbare Tesla ofzo. Reizen hoop ik ook nog steeds te doen, en een aantal leuke landen bijgeschreven te kunnen hebben. Oh en ik wil tegen die tijd terug geweest zijn naar zowel Canada als Nieuw-Zeeland.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:35

Over 10 jaar ben ik 28
Hoop ik moeder te zijn, liefst met vaste relatie. Eigen huis en afgestudeerd plus werkzaam als hbo verpleegkundige.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:47

Pfffff, over 10 jaar. Eigenlijk heb ik/hebben we alles waar de meesten van jullie van dromen/op hopen. Nu ben ik dus getrouwd met een lieve man die werkelijk alles voor mij en zijn dochter over heeft. We wonen op een prachtige boerderij met onze honden, paarden en nog wat klein vee. Alles is aangepast aan de sport; prachtige bak, top stallen, hele jaar door weidegang mogelijk. Vanuit de HotTub kijk je naar de verrichtingen in de rijbak, ons bedrijf loopt goed, maar... Helaas kan ik door een zwaar ongeluk nog maar weinig en dat drukt zwaar op het hele gezin.

Over 10 jaar hoop ik dan ook dat ik er nog mag en kan zijn voor onze dochter, dat ik zelf ook iets vind, waardoor ik ook van mezelf vind dat ik er nog mag zijn...

lievenamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:48

Over 10 jaar ben ik 24, heb ik hopelijk mijn studie voor psycholoog klaar, en zijn mijn Kiabi en Jaqueline dan twee oude omaatjes, en heb ik het veulen van Kiabi (dat ze hopelijk in 2017 krijgt) nog steeds en kan ik daar lekker vol op rijden. Oh en ik heb dan hopelijk een eigen huis en een mooie BMW :o

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:04

Over 10 jaar.... Dan ben ik bijna 30 en mijn vriend word dan 46,, ik hoop vooral onwijs gelukkig te zijn! Met mijn vriend, paardjes en met mijzelf! Waar en hoe dát maakt niet uit, als het maar zo is! En stiekem hoop ik dan toch wel een ring om mijn vinger te hebben

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 20:11

Mijn gedachten/dromen/ideeën :

Persoon:
Ik ben sowieso afgestudeerd als jurist, ik moet er maar voor zorgen dat dat is gelukt
Ik hoop dat ik wat beter ben in sociale dingen, iets minder gesloten ben
dat ik aan mijn zelfzekerheid ben blijven werken, en dat ik zoveel mogelijk kennis heb opgedaan over zoveel mogelijk onderwerpen
ik zou het liefst niet meer achteruitgaan qua gezondheid, en als het mogelijk is weer gaan sporten in de sportschool

leven:
ik ben een jurist in een of ander groot bedrijf met nette kleren en een uitdagende job, heb een mooi appartement
of ik werk voor het Europees hof van de rechten van de mens, lijkt me ook wel leuk
in ieder geval, een drukke job, een leuk appartement of in een soort van nieuw milieubewust mooi appartementenblok met grote gedeelte tuin en zwembad enzo, en dan woon ik helemaal bovenaan in een penthouse :D misschien heb ik wel een vriend, iemand die zich evenveel inzet in zijn werk, in een relatie waarbij we alletwee onafhankelijk zijn en nog vrijheid hebben
trouwen: misschien, als we er veel geld aan kunnen spenderen zodat het een mooie themabruiloft met een prachtige roaring twenties jurk kan worden, anders hoeft het niet :')
kinderen: max 2, wanneer we er allebei echt klaar voor zijn, zeker niet voor mijn 28ste

ik wil schrijven, tot ik steeds betere boeken schrijf, liefst toch minstens eentje gepubliceerd, misschien kan ik er zelfs van leven, dan woon ik in een groot, wat ouder huis omringd door bomen, misschien woon ik dan wel in Engeland met een man met een heerlijk Brits accent die elke zondagochtend pannenkoeken bakt
dan hebben we een labrador en een mooie tuin met 1 kersenboom met een rond tafeltje en een krakkemikkig stoeltje bij
dan heb ik alle tijd om te blijven lezen en schilderen en tekenen, om mijzelf te blijven ontwikkelen

ofwel heb ik mijzelf zo toegelegd op het tekenen dat het is gelukt om een tatoeëerster te worden en verhuis ik elk jaar, ben ik vrij en onafhankelijk, heb ik zelf meer tattoo's dan dat ik nu van plan ben, ben ik zelfzeker en loop ik in blootje rond in mijn huis

ofwel werk ik misschien bij Vogue aan de artistieke kant van creëren van de foto's voor het magazine, of ben ik in mijn vrije tijd een beauty youtubster

misschien heb ik een paard, misschien ga ik fitnessen als ik fit genoeg ben, ik wil Noord-Amerika, Europa en Japan zien, en ik wil vooral zoveel mogelijk leven en doen en mij pas settelen wanneer het echt nodig is

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:13

Over 10 jaar,

Dan hoop ik toch eindelijk over mijn depressie heen te zijn.
Een opleiding afgerond, geen idee welke richting nog. Een leuk huisje te hebben en een leuke baan. Natuurlijk nog steeds mijn paardje en hopelijk een rijbewijs.
En dat mijn lieve vriend dan mijn man is. En dan heb ik mijn 1e boek uitgegeven! tenminste dat hoop ik dan...
Laatst bijgewerkt door Lau op 03-06-16 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

pimmetje222

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:17

Over 10 jaar ben ik 70 (!!) ik hoop dat we dan nog kunnen wonen hoe we nu wonen - boerderij in Duitsland met 2 Fjordenpaarden aan huis waar we dan nog actief mee bezig kunnen zijn. Zullen we zeggen - bij leven en welzijn hoeft er van mij niets te veranderen. Ik ben gelukkig met het leven dat we nu leven.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:18

Over tien jaar? Ik hoop dat ik dan nog steeds leef. Dat ik niet in 'oude' gewoontes ben teruggevallen. Dat ik een leuk, blij leven mag hebben.
Dan ben ik bijna 25 jaar (nog een week tot ik 15 ben). Ik hoop dat ik tegen die tijd mijn studie heb afgerond (ik heb eigenlijk geen idee hoe dat allemaal zit oeps), een baan heb en misschien wel een leuke vriend (of vriendin :+).
Ik wil later iets met schrijven of fotografie doen of design of of of, ik weet het nog niet. Ik zou ook graag iets voor mensen willen betekenen, de wereld een beetje beter maken. Ik hoop dat tegen die tijd er ook een hoop mensen van bewust zijn dat het steeds een beetje slechter gaat met het milieu etc. Ik hoop dat we (of in ieder geval ik) er iets aan kunnen gaan doen. En dat er vrede zal zijn, maar goed, misschien zie ik het allemaal een beetje te rooskleurig.

Voor echt mezelf zou ik dus een baan willen, een baan die ik leuk vind, waar ik lol kan hebben maar ook serieus goed aan de slag kan gaan. Misschien een eigen huisje (of een leuk, schattig, boerderijtje met diertjes, ja!) en een relatie of zo.
Een soort van huisje, boompje, beestje, alleen dan mijn eigen draai hehe.
Oja, ik wil ook nog kinderen adopteren en nog heel veel (onbereikbare) mensen meeten. Maar er moet wat te dromen blijven :').

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:20

Omekot.. dan ben ik 44 -O-

Nouja, ik vond dat 30 worden ook nogal een dingetje en dat viel ook best mee..

Even denken, over 10 jaar.. Dan zijn de kinderen 18 en bijna 16.. Jemig, dan zijn ze bijna de deur uit :wow: En eigenlijk lijkt me dat ergens wel heerlijk :=
En verder.. Ik heb nu niet veel dingen die ik zou willen veranderen. Ik heb net een nieuwe baan waar ik het erg naar mijn zin heb, ik hoef niet te verhuizen, mijn leven verder is ook goed zoals het is. Ik wil alleen heel.erg.graag. een paard. Maar die staat er wel binnen nu en een jaar dus dat is geen tienjaren plan.
Dus, niet heel spannend allemaal :) Ik hoop dat de mensen om mij en ik zelf in elk geval gezond blijven :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:34

Over 10 jaar lig ik tussen 6 planken :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:36

dan ben ik 61...en nog krakkemikkiger dan nu....raap nog steeds drollen,en borstel mijn paarden.Mijn fries is er dan niet meer denk ik. |(

Forny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:46

Over 10 jaar... Dan ben ik 34 (ugh :+) Dan hoop ik al 9 jaar aan de hormonen te zitten en al 8 jaar geleden geopereerd te zijn :) Dat is voor mij het belangrijkst. Partner zou leuk zijn maar ik hoop het meest dat ik dan mijn paard nog heb :=

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:47

Oké leuk nu ga ik onze plannen dus zwart op wit zetten :D

Over 10 jaar hebben mijn vriend en ik een groot stuk grond en een chocolade winkel waar we elke dag fijn in werken en lekker de chocolade zelf maken. Omdat we een groot stuk grond hebben, hebben we dan stallen aangebouwd met binnenbak,buitenbak en weides ect. waar we ook een klein pensionstallingkje zijn begonnen. Hierdoor kunnen we de hele dag doen wat we leuk vinden en toch onze rekeningen betalen en onze eigen 2 paarden onderhouden. we gaan er écht voor.

En wat ik niet kan voorspellen maar wel hoop en wens is dat we allebei heel gezond blijven leven. ( Maar dat wens ik eigenlijk iedereen) <3