Eef_Bam schreef:"fietsen" in een hoogslaper schijnt ook niet ideaal te zijn, geeft toch eerder kraakgeluiden.
Dat kan ook op de vloer.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chasey schreef:Eef_Bam schreef:"fietsen" in een hoogslaper schijnt ook niet ideaal te zijn, geeft toch eerder kraakgeluiden.
Dat kan ook op de vloer.
maar ik ben dan weer altijd een 'aapje' geweest als kind, klom overal op haha 
xSwanHeart schreef:Voor je studententijd is het een prima oplossing, lijkt me
Wij hebben zelf geen hoogslaper, maar wel een slaapvide met een schuin dak (1,30m op het hoogste punt). Vind het prima te doen. Idd wel warm in de zomer, maar dat is met een ventilator best goed te handelen.
Zou wel goed nadenken over hoe je de ruimte onder je hoogslaper gaat inrichten. Vind zelf een zithoek onder een hoogslaper toch vaak wat beklemmend aanvoelen. (Ook afhankelijk van hoe groot je bent natuurlijk.)
Brainless schreef:Mijn zoon heeft er 1 gehad.
Ideaal qua ruimte besparing... maar wat een ramp qua verschonen/matras luchten/keren.
Ook als hij ziek was legde hij maar van ellende een matras/luchtbed op de grond.
Want even snel opstaan en naar de wc lopen/rennen is er niet bij.
Als je er met z'n 2en in ligt moet de 1 altijd over de ander heen klimmen.
Maar ook als degene bij de trap eruit wil, gaat dat niet zo heel galant.
Dat is vervelend als de ander nog even kan slapen.

xSwanHeart schreef:Vind dat veel van jullie het wel een groter drama maken dan het is, eigenlijk
Ja, het opmaken is niet ideaal, maar nou ook weer niet zo'n groot probleem. Laken is even prutten, maar dat heb je snel genoeg door en het dekbed + kussens kan je gewoon beneden doen.
En over het algemeen doe je er toch niet iedere 3 dagen een nieuw laken op, toch?
xSwanHeart schreef:Vind dat veel van jullie het wel een groter drama maken dan het is, eigenlijk
Ja, het opmaken is niet ideaal, maar nou ook weer niet zo'n groot probleem. Laken is even prutten, maar dat heb je snel genoeg door en het dekbed + kussens kan je gewoon beneden doen.
En over het algemeen doe je er toch niet iedere 3 dagen een nieuw laken op, toch?
en het kraakte ook niet