Wat een idioot zeg. Je hebt toch geen hersenschudding hoop ik???
Mag trouwens wel hopen dat deze fijne student hier niet zomaar mee wegkomt, is hij nou helemaal van de pot gerukt..
Kentaro
Geplaatst: 03-06-16 14:49
Niet te geloven zeg!! Goed dat jullie aangifte gedaan hebben.
Je zou bijna denken dat hij met zeer illegale praktijken bezig was op die computer, dat hij zich het lazarus schrok dat jullie achter die computer zaten en in een vlaag van verstandsverbijstering zich zo als een volkomen idioot gedroeg....
Gelukkig geen last meer van nu! Het is een weekje gevoelig geweest. Het andere meisje heeft een gescheurde pees en een gekneusde duim. Het blijft bizar.
Zo he, dan heeft die vriendin van jou een flinke opdonder gehad, en jij ook Goed dat je er melding van hebt gemaakt!
Zal me niks verbazen als hij iets heeft genomen, als hij zo agressief reageert
Ann99
Geplaatst: 10-06-16 22:10
MarlindeRooz schreef:
Gelukkig geen last meer van nu! Het is een weekje gevoelig geweest. Het andere meisje heeft een gescheurde pees en een gekneusde duim. Het blijft bizar.
Ik appte net dat andere meisje, ten eerste heeft de politie er nog niks mee gaan. Ze hebben nog niet eens contact met mij opgenomen terwijl ze dat wel zouden doen. Ten tweede, heeft de school er niks mee gedaan. De directie is er van op de hoogte gesteld maar die kerel loopt nog steeds op onze faculteit rond.
Het andere meisje heeft er nog steeds last van en die gaat nu naar slachtofferhulp.
Wat een gek! Je zou je inderdaad afvragen wat hij op die computer bezig was dat hij zo reageerde. En wat een rare manier van handelen in jouw school, ik zou echt niet afgeven tot ze er iets aan gaan doen!
Hier is het ook de gewoonte dat studenten in de bieb hun spullen laten liggen en zo de plaatsen bezet houden, maar het is wel een ongeschreven regel dat als iemand langer dan een uur weg is de plaats weer vrij is. Iedereen doet er gewoon fatsoenlijk over en niet al te veel incidenten meegemaakt.
Er is nog niks mee gedaan? Ik zou sowieso (samen met je vriendin) aangifte doen bij de politie en een officiële klacht indienen bij de school. Belachelijk dat ze zo iemand gewoon rond laten lopen daar
Ik moet nog 4 jaar op deze school, ik ga samen met dat andere meisje na de tentamens van deze week contact opnemen. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd buiten dat gezeik om.
Maar ik zei ook al, als ze niks doen... Dan zorgen we wel dat er wat gebeurd.
MarlindeRooz
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-16 20:38
Guess what, ik werd net gebeld door de politie... Op dit tijdstip en nu nog.