Spijkerbroeken slijten snel in het kruis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VivianHesen

Re: Spijkerbroeken slijten snel in het kruis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:57

Ik weet het niet zeker, ik denk H608 :)
Maar ik denk dat ze je in een hobbywinkel kunnen zeggen welke je moet hebben ;)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 18:59

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:26

Bij Zalando Lounge zijn de Levi's in de aanbieding. Iemand in dit topic daar goede of juist slechte ervaringen mee wat betreft dit onderwerp? :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 23:09

Mijn Esprit's gaan ook al erg lang mee, deze 2 paren al 2 jaar en ik wissel ze elke 2 dagen af dus elk een jaar gedragen.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 23:18

Bij mij slijten ze ook altijd tussen mijn benen. Ik koop mijn spijkerbroeken tegenwoordig gewoon bij de kringloop winkel. Ik betaal daar €3,75 voor een merkloze broek en €5,75 voor een merk broek. Sommige broeken zijn nog zo goed als nieuw.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:41

Szan schreef:
Bij Zalando Lounge zijn de Levi's in de aanbieding. Iemand in dit topic daar goede of juist slechte ervaringen mee wat betreft dit onderwerp? :D

Ik heb alleen maar goed ervaringen met Levi's, ik heb dan ook bijna geen andere broeken in mijn kast hangen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:47

Ik heb het ook. Komt dan nog bij dat ik een moeilijk figuur heb en dus vaak geen broeken van goedkope merken kan dragen zonder dat ze van mijn kont afzakken.
Laatste keer een tijdje over gehad met de verkoper van spijkerbroeken. Zijn advies was binnenstebuiten wassen, niet centrifugeren en geen wasverzachter of droger. Ik moet zeggen, deze broeken gaan nu ruim een jaar mee en beginnen alleen een klein beetje te peelen, maar nog geen naden die slijten oid

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:50

Ik heb er ook altijd last van. En als je dan een broek van bijna 70 euro hebt doet het toch wel een beetje pijn. Tijdje geleden maar eens overgestapt op de primark die broeken houden het bij mij het langste uit. Je moet wel de broeken van 14 of 17 euro hebben, die van 7 euro zijn echt minder, maar voor de zomer zou je er prima in kunnen lopen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:51

Ik was mijn broeken altijd op 30 graden, binnenstebuiten keren kan inderdaad ook helpen. En zeker niet in de droger doen!

Ik heb stevige bovenbenen dus ze slijten ook gewoon zichtbaar helaas. Primark broeken pas ik niet helaas, heb een lengtemaat nodig en die ze daar hadden vond ik echt niet mooi.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:53

Primark is ook echt niet leuk voor de kindjes in arme landen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:59

primark is juist volledig tegen kinderarbeid en maakt zich sterk om kinderarbeid geen kans te geven in de productie van hun spullen.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:19

secricible schreef:
primark is juist volledig tegen kinderarbeid en maakt zich sterk om kinderarbeid geen kans te geven in de productie van hun spullen.

Jaja dat zullen ze wel zeggen om hun naam te zuiveren. Zulke goedkope spullen dat kan gewoon niet.
Volwassenen vrijwel niks betalen is ook slavernij trouwens.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:24

Freya6 schreef:
secricible schreef:

Jaja dat zullen ze wel zeggen om hun naam te zuiveren. Zulke goedkope spullen dat kan gewoon niet.

Dan koop je er toch lekker niks? :Y)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:25

En ik maar denken dat het door het vele schuren komt boven benen best dik

Helaas vandaag weer 1 doorgesleten haha.

Vrijdag maar ff nieuwe halen

Beste is dus niet in de droger doen?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:32

Freya6 schreef:
secricible schreef:

Wauw...
Anders verdieo je even in de tactiek van primark. Van mij hoef je er niets te kopen hoor :+

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:38

Het hangt ook van de kleur af van je spijkerbroek. Hoe lichter hoe vaker de stof gebleekt is en hoe dunner deze wordt.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 16:27

lin_ schreef:
Het hangt ook van de kleur af van je spijkerbroek. Hoe lichter hoe vaker de stof gebleekt is en hoe dunner deze wordt.

Maar ja, die koop ik nu juist net!
Tenminste, in de zomermaanden wil ik liever niet van die donkere broeken aan.
Het blijft lastig.
Ik denk dat ik ook maar overga op goedkope broeken, qua kwaliteit maakt het niks uit of ze snel slijten of niet. :+

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:32

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik vind de broeken van de Only en de Vera Moda erg fijn! Misschien kan je die een keertje proberen? Die van de primark zijn inderdaad ook fijn! Die zijn niet kapot te krijgen bij mij...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:35

Ik heb hier echt nooit last van. Heb nu nog only broeken die een jaar of 7 oud zijn.. ook met garcia geen problemen. Daar heb ik 3 broeken van en totaal nog geen slijtage. Heb zelf maat 30 en lengtemaat 32.

Primark broeken echt nooit meer.. wat een pokke kwaliteit. H&m vind ik ook waardeloos.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:24

De enige broek die het lang bij mij volhoudt is een Diesel... Daarbij heb ik een gekke maat, waarbij de broeken altijd te wijd bij mijn kont zitten. Ben nog steeds opzoek naar een waardige spijkerbroek... :=