Buitenlandse stage vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 11:39

floorsil schreef:
Het vriendje van een vriendin van mij heeft ook een paar maanden in de jungle in Indonesië gezeten. Daar was ook geen bereik. Zij stuurde brieven naar elkaar en Skype als hij weer in de bewoonde wereld was. Maar dan was het bereik ook niet altijd super. Is misschien even wat afzien voor jou. Maar het vaak wel te doen.

Is dat bij hun goed gegaan? En vonden ze het ook een beetje te doen?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 11:40

Lien_ schreef:
Mijn vriend zit nu in Munchen voor twee maanden internship, ik ben achtergebleven in Edinburgh waar we beiden studeren. Zelf ga ik van half juli tot begin september ook voor een internship naar Duitsland, maar ik zit dan in Hamburg, lekker aan de andere kant- bovendien gaat hij dan net weer terug naar de UK :+ Ik ga wel half juli bij hem langs, en hij begin augustus bij mij, voor een paar dagen, dat is wel een fijn vooruitzicht. Gelukkig weinig tijdsverschil, we kunnen skypen en spelen samen een computerspelletje via de internets, dat vind ik echt een uitkomst 8-) dikke aanrader, lekker kletsen terwijl je wat te doen hebt.
Tot nu toe is het best te doen, ik mis hem wel maar heb genoeg afleiding/drukte. Ik ben ergens wel bang dat het mis gaat, zijn nog niet zo lang samen en het is best omschakelen om moeite te moeten doen via internet contact te houden, ipv iemand standaard elke dag zien. Skypen is fijn maar verder zijn we beiden niet echt types om de hele dag berichtjes naar elkaar te typen.

Als je helemaal geen internet en bereik hebt lijkt het me wel lastig. Als je de kans hebt om gewone post te sturen zou ik dat doen, brieven en kaarten zijn echt superleuk.

Hebben jullie niet de mogelijkheid elkaar op te zoeken? :j ja we horen hopelijk snel of die mogelijkheid er is

MusicIsLife

Re: Buitenlandse stage vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 18:23

Heeft iemand nog leuke ideen wat ik in de brieven kan stoppen? Zowel die ik meegeef als die ik stuur :j ik heb het ook tegen mij vriendin gezegd en die vond het ook een erg leuk idee, dus die gaat er ook mee aan de slag :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:41

Mijn vriend vertrekt in september ook voor een langere periode (4 of 5 maanden) naar het buitenland. Plaats is nog niet zeker, maar het wordt Lissabon of Argentinië. Ik weet het al sinds het 'begin' dat ie gaat, maar nu het bijna allemaal geregeld merk ik wel dat ik het best lastig vind. We zijn nu 5 maanden samen, als ie gaat dan 7/7,5 maand. Ik ga op de helft wel langs voor een week (als ie naar Argentinië gaat), maar ik vind het maar lastig allemaal :')

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 20:02

CCCCC schreef:
Mijn vriend vertrekt in september ook voor een langere periode (4 of 5 maanden) naar het buitenland. Plaats is nog niet zeker, maar het wordt Lissabon of Argentinië. Ik weet het al sinds het 'begin' dat ie gaat, maar nu het bijna allemaal geregeld merk ik wel dat ik het best lastig vind. We zijn nu 5 maanden samen, als ie gaat dan 7/7,5 maand. Ik ga op de helft wel langs voor een week (als ie naar Argentinië gaat), maar ik vind het maar lastig allemaal :')

Lijkt erg op mijn verhaal := wij zijn nu ook bijna 5 mnd samen en ook 8 als ze weggaat. Ook 5 maanden lang en ik wist het ook al vanaf het begin := ja ik vind het oo erg moeilijk. Fijn dat je nog wel langs kunt gaan, kunnen jullie goed contact houden als hij daar is?

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:07

Ik vertrek over een maand naar Spanje, 5 weken weg. Ik zie er nu al tegen op, want ik kan echt heel slecht zonder vriendlief :( Overigens dan 10 maanden samen. Ik ben twee dagen voor zijn verjaardag terug, al helemaal omdat ik hem vorig jaar een paar dagen na zijn verjaardag ontmoet heb :')

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 20:20

Riraito schreef:
Ik vertrek over een maand naar Spanje, 5 weken weg. Ik zie er nu al tegen op, want ik kan echt heel slecht zonder vriendlief :( Overigens dan 10 maanden samen. Ik ben twee dagen voor zijn verjaardag terug, al helemaal omdat ik hem vorig jaar een paar dagen na zijn verjaardag ontmoet heb :')

Gelukkig zijn 5 weekjes nog niet erg lang, maar ik snap je, ik kan ook niet zo goed zonder := maar je bent in ieder geval voor zijn verjaardag terug, dat is wel fijn:D het word vast een leuke tijd daar, veel plezier ! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:38

MusicIsLife schreef:
Lijkt erg op mijn verhaal := wij zijn nu ook bijna 5 mnd samen en ook 8 als ze weggaat. Ook 5 maanden lang en ik wist het ook al vanaf het begin := ja ik vind het oo erg moeilijk. Fijn dat je nog wel langs kunt gaan, kunnen jullie goed contact houden als hij daar is?

Ik hoop dat we goed contact kunnen houden, in Argentinië is het 5 uur vroeger dan hier, dus geen onoverkomelijk tijdsverschil. Ik heb daarbij zelf ook stage van 8-5 dus ik denk dat we niet heel veel contact zullen hebben, ik hoop wel een paar keer per week skypen o.i.d.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 18:46

CCCCC schreef:
MusicIsLife schreef:

Ik hoop dat we goed contact kunnen houden, in Argentinië is het 5 uur vroeger dan hier, dus geen onoverkomelijk tijdsverschil. Ik heb daarbij zelf ook stage van 8-5 dus ik denk dat we niet heel veel contact zullen hebben, ik hoop wel een paar keer per week skypen o.i.d.

Wij hebben nieteens internet op bereik... En ook een tijdverschil van 5-6 uur. Alleen de momenten dat ze in de stad is om informatie te zoeken etc is er internet, maar dan zitten we inderdaad ook met tijdverschil, stage etc. Lastig... Ik hoop dat het bij jullie lukt een beetje goed contact te hebben!