Mijn vriend zit nu in Munchen voor twee maanden internship, ik ben achtergebleven in Edinburgh waar we beiden studeren. Zelf ga ik van half juli tot begin september ook voor een internship naar Duitsland, maar ik zit dan in Hamburg, lekker aan de andere kant- bovendien gaat hij dan net weer terug naar de UK

Ik ga wel half juli bij hem langs, en hij begin augustus bij mij, voor een paar dagen, dat is wel een fijn vooruitzicht. Gelukkig weinig tijdsverschil, we kunnen skypen en spelen samen een computerspelletje via de internets, dat vind ik echt een uitkomst

dikke aanrader, lekker kletsen terwijl je wat te doen hebt.
Tot nu toe is het best te doen, ik mis hem wel maar heb genoeg afleiding/drukte. Ik ben ergens wel bang dat het mis gaat, zijn nog niet zo lang samen en het is best omschakelen om moeite te moeten doen via internet contact te houden, ipv iemand standaard elke dag zien. Skypen is fijn maar verder zijn we beiden niet echt types om de hele dag berichtjes naar elkaar te typen.
Als je helemaal geen internet en bereik hebt lijkt het me wel lastig. Als je de kans hebt om gewone post te sturen zou ik dat doen, brieven en kaarten zijn echt superleuk.