Ik kan geen dd company meer zien hahaha. We draaien die helemaal af. Zl weet precies welk liedje er komt. En doet alle bewegingen helemaal na.
Nee niet dat hij uren per dag youtube kijkt :-p elke dag tijdens het koken van het avond eten mag hij liedjes kijken en dansen :-p en elke vrijdag ochtend gaan we naar dansles
vuurneon
Geplaatst: 27-05-16 08:23
2 pasjes naar voren en 1 pasje terug, draai nu een rondje met de hand op de rug Is ook leuk, dansles van Nijntje haha
Wij hebben altijd HooplaKids TV op staan op youtube. Is dan wel in het engels, maar dat heeft ie toch nog niet door Die juffen van DD zijn echt te erg
Anoniem
Geplaatst: 27-05-16 09:48
Ik denk dat het inderdaad de melodie is die zijn emoties prikkelt. Opzich niks ergs dus, maar toch zou ik die melodie voorlopig maar even overslaan haha (Of hij moet het mooie liedjes vinden, dan kan je ze natuurlijk blijven zingen en de traantjes vastleggen voor later.)
Zelf heb ik het ook wel eens hoor, dat muziek/ een liedje mij zo raakt dat ik tranen in mn ogen krijg. Persoonlijk vind ik dat dan ook erg mooie liedjes, en wil ik ze zelf niet vergeten. Zo heb ik ooit in groep 2 of 3 huilend in de klas een liedje gezongen dat ik geleerd had van mijn moeder over een meisje dat ziek is en uiteindelijk dood gaat. En de hele klas, inclusief de juf, huilde met mij mee Maar het was dan ook wel een heel mooi liedje