Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus het is dan maar een Punto geworden, we blijven iig wel bij het merk
). Ik wil graag de meest zuinigste variant, hebben jullie enig idee welke dat is?

)
Josieee schreef:Ik wil volgend jaar mijn Peugeot 107 gaan inruilen voor een Fiat 500.![]()
Nu kijk ik af en toe op Marktplaats om te zien wat ik ongeveer moet gaan bijleggen, alleen zie ik dan dat er best veel verschillende soorten zijn (Twinair, Lounge, Sport) en na een zoektocht op Google ben ik niet echt erachter gekomen wat nou de grooste verschillen zijn (ik ben een leek wat betreft auto's). Ik wil graag de meest zuinigste variant, hebben jullie enig idee welke dat is?
8nnemiek schreef:De zuinigste dat is sowieso de twin-air. En als je dan ook nog de duallogic neemt, de automaat dus, en de auto op eco stand rijdt dan is hij echt heel zuinig. Lounge heeft vooral te maken met de extra's, dus de chroomkleurige strips en spiegels en de grote lichtmetalen velgen dat soort dingen.
De duallogic heb ik ook, en dat is heel handig. Als je zuinig wil rijden dan zet je hem op automatisch in de eco modus, wil je dat ie sneller schakelt en dus wat meer kracht heeft dan zet je de eco modus uit, en dan kun je ook nog kiezen om handmatig te schakelen
Sani schreef:Ik heb ook een 500
[ [url=m/AQKKME.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sinds vorig jaar, de LE Vintage '57.
Wat betreft je vraag ben ik geen goede vergelijken. Ik rijd vooral korte ritjes ermee en kan dan goed en wel 400km met een volle tank. Zou ik lange afstand rijden dan haal ik de 600-700 we gok ik zo.
Maar mooie editie heb je.
Mijn iphone wordt automatisch gekoppeld zodra ik in de auto stap, en het is zo handig als je gebeld wordt!
Ben daar zo onhandig mee
Maar ik hoorde dat er wel een app bestaat waarmee je via je telefoon muziek kan afspelen. Ik heb zelf een kleine usb stick die ik gebruik als ik echt een keer muziek wil luisteren.
Je moet de auto iig op contact zetten, en dan op de knop menu dacht ik? En dan met de plus en min knopjes er doorheen scrollen, daar zou je de instellingen tegen moeten komen.