Na 2 jaar had ik de mevrouw in de kantine zover dat ik haar magnetron mocht gebruiken, lang leve warm middag eten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en je hebt van die hele fijne bakjes die heel goed afsluiten en ook echt niet open gaan, met een soort clipjes aan het deksel
Vorkje in een kleine boterhamzakje draaien, samen met bakje in zo'n ikea ziplock zakje en je tas blijft schoon

en goed afsluitbare zodat je ook yoghurt enzo mee kan nemen
Cabelona schreef:Kijk eens op pinterest voor verschillende ideeën.
Wat ook lekker is verschillende soorten muffins maken. Er zijn recepten waar maar heel weinig suiker in gaat. Je kunt ze van volkoren meel maken of er havermout bij in doen om ze gezonder/vullender te maken. Heerlijk met verschillende soorten fruit erin. Denk aan appel kaneel, citroen, aardbeien, banaan, bosbessen, etc. Je kunt ze ook erg goed invriezen.
Het basis recept wat ik vaak gebruik is http://www.zoetrecepten.nl/recepten/muf ... sisrecept/
hoeft er geen suiker bij
lekker hartig
ChantalSmook schreef:Wil je ook een beetje gezond eten? Of maakt dat je dan niet veel uit? (Koude pannenkoeken, worstenbroodjes e.d. lijkt me niet heel gezond om iedere dag mee te lunchen).
Je hebt bij de jumbo volkoren wraps, gewone wraps is ook altidj erg lekker. Je kunt er simpel wat kipfilet op doen of ander beleg wat je op brood zou smeren.
Ik eet ook niet graag brood, wissel veel af. Op het werk neem ik vaak couscous salade mee, wat kwark/yoghurt met havermout. Maar ik denk dat dat voor jou minder handig is aangezien zuivel beter in de koelkast bewaard kan worden. Koude pasta salade (met bv ei en tonijn, gerookte kip etc. etc.) is ook erg lekker en makkelijk te maken en voor meerdere dagen?
Of een thermosbeker

idk Dorine92 schreef:eclair98 schreef:Er zijn speciale bakjes voor bijv. Salades te krijgen en ook voor yoghurt!
Ja van sistema. Oa te koop bij blokker. Ideaal. Kun je bovenin muesli doen
yoghurt weet ik niet, daar heb ik cheap-ass beker voor waar je apart muesli in mee kan neme. En die lekt niet