Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voetbed, zacht stofje tussen je tenen dus geen blaren van plastic oid. Ik zweer erbij, ze lopen waanzinnig. Zelfs mn Ipanema's en Birckenstocks kunnen er niet tegenop. 
maar een paar sandalen met een goed voetbed. Zoe_97 schreef:fit flops echt de beste slippers. ik heb scheve voeten en kan hierdoor niet op platte goedkope slippers lopen. Op mijn fit flops heb ik al een wandelvakantie in Barcelona en in Rome erop zitten. (Na 2 jaar trouwe dienst zijn ze nu wel vervangen door een nieuw paar)
Absolute aanrader!! Wel prijzig, maar hun geld absoluut waard! Depende schreef:Ik vind Birkenstocks echt niks, dat voetbed is zo hard (en lelijk).
HouVanUtopia schreef:pjer schreef:Fitflops, ze zijn erg duur maar je kunt er hele dagen heerlijk op lopen.
Zien er idd heerlijk uit!
MoniqueT schreef:Froemel schreef:Ik heb Wolky teenslippers, heerlijk! Wel duur €99,-
Ik ook, ik denk al mijn 20ste paar vanaf 2005. Ik woon in Spanje, dus loop gewoon maandenlang dagelijks op slippers. Ik zweer bij Wolky teenslippers.
Shakiralove4 schreef:Cinderella schreef:Ik zoek zelf ook goede slippers..
Helaas heb ik steunzolen, doordat mijn voeten zijn doorgezakt en niks zit lekker. Hopelijk vind ik door dit topic nog een paar goede slippers.
Zomerschoenen in het algemeen zijn hels om te vinden voor mij.
Precies mijn probleem!
Roosje01 schreef:Oude model teen slippers van crogs lopen heerlijk heb ze al jaren. Vorig jaar nog een nieuw reserve paar kunnen scoren bij blokker. Soms hebben ze ergens aanbiedingen met oude modellen.